Onkohan mun miehellä toinen nainen?
Lähinnä seksihalujen puute ihmetyttää. Olemme olleet yhdessä liki 20 vuotta, ja toki seksielämä ei ole ssamanlaista kun alussa, mutta viime ajat on ollut tosi hiljaista. Edelliskerrast on varmaan 5 viikkoa, eikä vikkojen tauot ole harvinaisia.
On itsekin sanonut, että meidän pitäisi tehdä asialle jotain, mutta kyllä silti mä saan aloitteellinen olla.
Nyt päätin, että odotan hänen aloitettaan. Joten mitään ei tapahdu.
Illalla mies usein sanoo olevansa kovin väsynyt, eikä vihjaakaan mihinkään muuhun kun nukkumiseen. En ole viitsinyt antaa enää edes hyvänyönsuukkoa, ei ole millään tavoin kommentoinut muutosta, vaikka suukot on tapoihin kuulunut.
Lapsi lähti synttärijuhliin, ajattelin että nyt vois jotain tehdä. Mutta ei, mies valitteli että on väsynyt ja haluaa katsoa jotain nauhoittamiaan ohjelmia telkkarista.
En ole lihonut, pikemmin laihtunut viime aikoina, kiinteytynyt liikkumisen vuoksi.
Eniten mua kai ärsyttää, kun mies monesti leikillään kehuskelee ystäville ja sukulaisille, kuinka hyvä tiimi me olemme. Ihan kun haluaisi uskotella että kaikki on hyvin, vaikkei ne olekaan.
Kommentit (4)
haluaa seksiä, jos olis toinen nainen, se kävis kuumana. Eli on joko masentunut, urheilee liikaa tai syö mielialalääkkeitä, jotka aiheuttaa sen ettei seiso/tule.
Jos on kovin väsynyt usein.
Toi aikaisemmin mainittua masennuskaan ei ole kaukaa haettu.
Mun parilla tutulla ilmeni voimaksasta väsymystä ja syynä kummallakin oli kasvain.
enää niinkuin nuorena?