Mihin ihastuit kumppanissasi ensimmäiseksi?
Silmiin? Takapuoleen? Pankkitilin saldoon? Keskustelutaitoihin?
Itselläni se oli hänen ammattinsa (palomies)
Kommentit (19)
siihen että olimme heti kuin luotuja toisillemme,ja olemme sitä kyllä vieläkin,10 vuoden yhdessäolon jälkeen ja kahden lapsen.
ihan tarkaan muista,kun siitä on yli 11 vuotta aikaa ja olin hieman humalassa.Mutta eiköhän se ollut se koko paketti ennemminkin kuin jokin yksityiskohta:)
Seisoi tukevasti omilla jaloillaan. Tiesin, että tästä ei ikinä tulisi roikkujaa. Ja se on kyllä tullut todettua;D
nimim. itsenäisen (ja -päisen) uudisraivaajan vaimo
Äly, leuka, ääni, ja se että hän on samanlainen vähän erakkoluonne kuin minä itse. Myös akateemisuus vaikutti jonkinverran.
Nykyinen mieheni ajautui riitaan exäni kanssa kapakassa kun exäni uhkaili minua ja hän ritarillisesti pelasti minut. Ollaan siitä lähtien oltu kimpas =)
Ihastuin netissä/puhelimessa, joten täysin ihastuin luonteeseen ja arvoihin. Samalla kriteerillä ihastun kyllä aina.
Silmiin? Takapuoleen? Pankkitilin saldoon? Keskustelutaitoihin? Itselläni se oli hänen ammattinsa (palomies)
eka yö miehen luona, kun hän oli ostanut jääkaappiin aamupalaksi sellaisia juttuja, joista tiesi minun pitävän. Tuntui niin ihanan huolehtivaiselta arjen eleeltä. :)
Ekan kerran kun nahtiin, mieheni oli puketunut "business casual", ja jalat meni lopullisesti alta, kun nain miehen puku paalla. Hot hot hot!
Nain pinnallinen ma olen :) Sen sijaan jos puhutaan syvemmista tunteista, kuten rakastumisesta, niin yksi selkea "turning point" oli kun saatoin miehen lentokentalle. Miehella oli vuorokauden kestava lento edessa, yo oli mennyt pakatessa ja jutellessa, oltiin siis tosi vasyneita. Kun mies naki, kuinka mulla silmat alkoi lupsumaan kiinni, han kehoitti painamaan paan hanen syliinsa ja siina sitten han silitti mua loppuyon ja vahti toisella silmalla matkalaukkuja, kunnes check-in avattiin. Ma olin ihan sulaa vahaa tuon jalkeen ja myohemmin kun menimme naimisiin, mies on edelleen AINA asettanut mun tarpeet etusijalle ja kohtelee mua kuin kuningatarta (kantaa vesilatakoiden yli -ihan oikeasti!- lammittaa mun sangynpuoliskon ennen nukkumaanmenoa, valvoo aamulla vauvan kanssa jotta ma saisin nukuttua jne.) IHANA mies :)
ihan ehdottomasti. suomalaiseksi todella kohtelias ja huomaavainen herrasmies!
huomionosoittamiseen minua kohtaan.
tai lähinnä siihen pilkkeeseen silmäkulmassa. Hiuksetkin oli ihanat ja pitkä mies.
ja kun suunsa avasi, hänen älykkyyteensä sekä huumorintajuunsa.
Ja kun baarin penkiltä nousi, näin komean kroppansa kunnolla, mm. kiinteät pakarat ;)
Syötävä pakkaus on vieläkin, 16 v yhdessäolovuoden jälkeenkin.
ihastuin ulkonäköön, varsinkin kasvoihin. Tärkeä pointti ekana iltana oli myös se että mies ei ollut kovin humalassa (toisin kuin monet muut). Hyvä vaikutus tuli nopeasti myös tietynlaisesta "kiltteydestä", ei alkanut heti vongata. Myöhemmin sitten tutustuin kaikkiin muihin hänen hyviin (ja huonoihin) puoliinsa.
Eli jos mies olisi tapaamisiltana ollut komea itsensä, mutta kaatokännissä vinkumassa meille vai teille, niin varmasti ei mitään suhdetta olisi tullut.
keskutelutaitoihin ja -haluihin, on myös fiksu ja herrasmies (verrattuna edellisiin renttuihin).. mutta hymy oli se eka johon kiinnitin huomiota ainakin :)