Kuvaile miestä, jonka kanssa kadut tai häpeät harrastaneesi seksiä!
Kommentit (72)
mä en halunnut viedä sitä loppuun asti. Hän halusi ja vei.
Ihan oikein sulle. Jos antaa ymmärtää, niin silloin kannattaa ymmärtää antaa.
t. mies
12, sinäkinkö raiskailet teinityttöjä?
no mitä meininkiä se sellainen on, että nainen suunnilleen itse riisuutuu valmiiksi, mutta sitten ei muna kelpaakaan? Tällainenkin on nähty.
-12
mikään eläin! Sulla on aivot päässä, tai siis ilmeisesti ei olekaan! Jos nainen sanoo ei, se on ei, millä hetkellä hyvänsä!
Vankilassa vois joku karju paneksia suakin, koska taisit antaa ymmärtää...
Niin, tokihan se oli oikein, että mies kyllä antoi mun nukkua aamuun asti, mutta herätti mut nappaamalla molemmat ranteeni toiseen käteensä ja vetämällä toisella kädellä pikkuhousuni alas, työntymällä muhun ilman kondomia ja roiskimalla spermansa lopuksi päälleni. Minä tyhmä ihastunut pikkutyttö halusin vai halata ja tutustua. Mutta oikeinhan se oli. Pitää olla kiitollinen, että saa niin kovaa käsittelyä niin hyvännäköiseltä mieheltä. Miksiköhän siitä tuli sitten niin paha mieli? -8
Niin, tokihan se oli oikein, että mies kyllä antoi mun nukkua aamuun asti, mutta herätti mut nappaamalla molemmat ranteeni toiseen käteensä ja vetämällä toisella kädellä pikkuhousuni alas, työntymällä muhun ilman kondomia ja roiskimalla spermansa lopuksi päälleni. Minä tyhmä ihastunut pikkutyttö halusin vai halata ja tutustua. Mutta oikeinhan se oli. Pitää olla kiitollinen, että saa niin kovaa käsittelyä niin hyvännäköiseltä mieheltä. Miksiköhän siitä tuli sitten niin paha mieli? -8
Miksi nukuit pikkuhousuisillasi vieraan miehen kanssa? Tätä se on kun naisille ei enää opeteta vähäisintäkään siveyttä.
t. "mies"
Häpeän kun olen harrastanut seksiä Hjalliksen näköisen miehen kanssa. Erityisesti kadun sitä, että se myös oli Hjallis.
Pystyykö kukaan vetää paremmaksi vai tuliko jo pohjat?
Miksi nukuit pikkuhousuisillasi vieraan miehen kanssa? Tätä se on kun naisille ei enää opeteta vähäisintäkään siveyttä.
t. "mies"
Toivottavasti tajuatte opettaa omat tyttönne niin ettei tällaista käy.
Mutta hieman tuntuu kummalliselta kun tuossa lattialla lojuu lehti, jonka kannessa on kuva miehestä, jonka kanssa........
Annoin säälittävän, vapisevan, 28-vuotiaana täysin kokemattoman kaksimetrisen hermokimpun käyttää kehoani masturbaation välineenä. Tyyppi osoittautui sadistiseksi, ahdasmieliseksi ja ties miksi.
enkä tiennyt, mitä uni ja aamuvarhainen toisi tullessaan. Toivottavasti et ole nainen, joka provoilee kanssani. Sitten en tietäisi, mitä ajatella. Jos olet mies, on sinut helpompi asettaa siihen samaan lokeroon, johon sekin mies kuului. Onko joku muukin sitä mieltä, että syy oli minun? -8
Mä oon tehnyt ton saman vaikka kuinka monta kertaa. Mä en harrasta yhden illan juttuja, mutta kiva on mennä jonkun viereen nukkumaan. Yleensä olen sanonutkin että voin tulla yöksi mutta vain kainaloon yöksi. Kaikki ovat kyllä yrittäneet mutta en ole antanut. Nykyinen mieheni arvosti sitä etten ole mikään jakorasia vaan halusin tutustua ensin ja ihastui juuri siksi.
Ihan oikein sulle. Jos antaa ymmärtää, niin silloin kannattaa ymmärtää antaa.
t. mies