Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile miestä, jonka kanssa kadut tai häpeät harrastaneesi seksiä!

Vierailija
19.09.2009 |

Miksi kadut tai häpeät?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on vaimoni ja toinen entinen rakastajani. Kaikki sitä ennen olivat kamalia, pillut haisi, maksasivat kuin lahnat, suihinotto alkeellista, läski heilui tai sitten ihan ok:n näköisiä kamalia munahaukkoja. Niissä hommissa oli romantiikka kaukana :(( Jos uudelleen saisi valita niin kaikki nuo muut poistaisin historiasta. Yksi oli armeija-aikana ihan ok, koska teki minulle ruoat, osti kaljat valmiiksi ja oli posliinipillu märkänä kun tulin lomille, silloin se voitti juuri ja juuri runkkaamisen, mutta sekin kaduttaa.

miksi melkein kaikki av:lla mieheksi tunnistautuvat henkilöt ovat jotenkin viallisia a la tässä ketjussa aiemmin raiskauksia puolusteleva ukko, 11 cm mies ja M36. Ja Terokin on kyllä aivan superärsyttävä, muttei ehkä kuitenkaan akuutisti suljetun osaston tarpeessa.

Ihan normaalia av-kamaa, nyt vain miehen kokemus naisista. Luuletko tosiaan, että naiset on aina ihania ruusuntuoksuisia, notkeita, hyvärintaisia, hyväpilluisia, joka miehen unelmia? Kyllä ne miehet arvostelee sun pillun, sen hajun ja pillun ulkonäön, ulkonäön, rinnat, rintojen koon, suihinottotaidot ja kaiken muun.

Vierailija
42/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on vaimoni ja toinen entinen rakastajani. Kaikki sitä ennen olivat kamalia, pillut haisi, maksasivat kuin lahnat, suihinotto alkeellista, läski heilui tai sitten ihan ok:n näköisiä kamalia munahaukkoja. Niissä hommissa oli romantiikka kaukana :(( Jos uudelleen saisi valita niin kaikki nuo muut poistaisin historiasta. Yksi oli armeija-aikana ihan ok, koska teki minulle ruoat, osti kaljat valmiiksi ja oli posliinipillu märkänä kun tulin lomille, silloin se voitti juuri ja juuri runkkaamisen, mutta sekin kaduttaa.

miksi melkein kaikki av:lla mieheksi tunnistautuvat henkilöt ovat jotenkin viallisia a la tässä ketjussa aiemmin raiskauksia puolusteleva ukko, 11 cm mies ja M36. Ja Terokin on kyllä aivan superärsyttävä, muttei ehkä kuitenkaan akuutisti suljetun osaston tarpeessa.

Ihan normaalia av-kamaa, nyt vain miehen kokemus naisista. Luuletko tosiaan, että naiset on aina ihania ruusuntuoksuisia, notkeita, hyvärintaisia, hyväpilluisia, joka miehen unelmia? Kyllä ne miehet arvostelee sun pillun, sen hajun ja pillun ulkonäön, ulkonäön, rinnat, rintojen koon, suihinottotaidot ja kaiken muun.

Ei tarvitse olla vaan ruusuntuoksuista kuvausta naisista, mutta eikö susta ole häiritsevää, että tämä henkilö on kuitenkin vapaaehtoisesti ollut suhteissa tällaisiin vastenmielisiin naisiin? Eikö kannattaisi vaan olla ilman, jos on ollut niin kauheaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä vaimossakaan on hehkuttamista, jos olet kerran pitänyt rakastajatarta samalla.

Vierailija
44/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautuivat mieleeni muutamat tapahtumat vuosien takaa. Jolloin jouduin itsekin tilanteeseen, jossa "en päässyt pakoon". Ja joissa toisessa olin niin nuori, etten edes tajunut, mitä oli tapahtumassa, kun miesporukka otti ja vei. Ja minulla oli taatusti kaikki vaatteet päällä.

Toisessa tapauksessa olin ystäväni veljen auton kyydissä, kun tämä ajoi tieltä ulos. Ilta vierähti yöhön, ennenkuin pääsimme sairaalasta, jossa tätä laastaroitiin. Auto oli romuna, minulla laukku kadonnut ja neljä vuotta vanhempi mies (minä 17) ilmoitti taksille oman osoitteensa. Ja ilmoitti kylmästi, ettei maksa taksia eteenpäin, joten neiti voi olla hyvä ja soittaa heiltä kotoaan isälle, että passaa noutaa. Tämä oli aikana ennen kännykköjä, joten paljon ei jäänyt valinnanvaraa. Kundin luokse päästyämme hän kävi minuun kiinni ja aggressio oli sitä luokkaa, ettei siinä oikein muuta voinut tehdä kuin kiellon jos toisenkin jälkeen vain yrittää asettautua oman kehonsa ulkopuolelle ja odottaa, että mies lopettaa. Sitten "sain" soittaa isälleni. Ja mies muistutti minua, että tokihan sinä itsekin olit halunut tätä...

Niin - en tehnyt rikosilmoitusta. Miksen? Minua hävetti, kaiketi monesta syystä: miksi olin mennyt miehen kyytiin, kun tämä ehdotti kuljettavansa minut kotiin? Miksi teimme kotimatkan yhteydessä kohtalokkaaksi osoittautuneen lisäajelun? Koin myös myötähäpeää, sillä kyseessä oli ystäväni veli - mitä tämäkin sanoisi. Ja lopuksi: en kehdannut (!) kertoa asiasta isälleni, joka nouti minut.

Pari vuotta tapahtuneen jälkeen kertoi ystäväni, että veljensä oli tehnyt itsemurhan - en surrut enkä pahoitellut. Ajattelin huojentuneena, ettei minun koskaan enää tarvitse nähdä miestä. Eikä tämä käy toisen naisen kimppuun. Ainakaan enää.

Kukaan mies ei voi olla niin tyhmä, ettei ymmärtäisi ei-sanaa eiksi.

Vierailija
45/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpihumalassa vaikka hoin hänelle että VAIN nukkumaan koko matkan ajan meille. Mies lupasikin että vain joo nukutaan ja kotiin päästyä sammuin lähes heti täysissä pukeissa ja myöhemmin heräsin kun mies ilman lupaa veteli minua takaapäin ja vielä väkisin päätä painamalla pakotti ottamaan suihin. Itse olin silloin myös juuri täyttänyt 16 vuotta enkä tyhmänä tajunnut koskaan tehdä ilmoitust tästä ällöstä ääliöstä! Ja minulla oli myös kaveri yötä, mutta nukkui olohuoneen sohvalla, eikä tajunnut mitään.

Vierailija
46/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pieni luku. Onhan raiskaus laitonta avioliitossakin. Naisten seksuaalisuudessa minua ihmetyttää nuo kaikki opettajat jotka sekaantuvat alaikäisiin. Maailmalla niitä on kymmeniä tai satoja vuosien varrelta. Naisvanginvartijat jotka sekaantuvat murhaajiin tai muihin kelmeihin vankilassa myös jaksavat ihmetyttää. Suomessakin juuri oli tällainen tapaus.

Eräässä tutkimuksessa mitattiin suomalaisten ihmisten suhtautumista seksuaalirikokseen. Gallupissa 3 % ihmisistä oli sitä mieltä, että vastuu raiskauksesta siirtyy kokonaan tai osittain uhrille, jos hänellä "tiedetään olleen useita seksikumppaneita." Toisin sanoen heidän mielestään ihmisen saa enemmän tai vähemmän vapaasti raiskata, jos hänellä tiedetään olleen useita kumppaneita. Lähes kaikki meistä palstailijoistakin olisimme siis vapaata riistaa vailla oikeutta määrätä omasta itsestämme! Vielä useampi oli sitä mieltä, että vastuu raiskauksesta siirtyy uhrilta pois esim. humalatilan, vääränlaisen vaatetuksen tai vapaaehtoisen jatkoille lähdön takia. Hyytävää luettavaa.

Joo, onhan se 3 % onneksi aika pieni luku. Mutta silti, kun rupeaa miettimään, että kolme sadasta kadulla vastaantulijasta on sitä mieltä, että esim. minut saa raiskata koska minulla on ollut useampia seksikumppaneita, on pelottava ajatus.

Tosiaan, nykylain mukaan nainen ei menetä itsemääräämisoikeuttaan edes avioliitossa eikä aviomiehelle myönnetä vapaata käyttöoikeutta häneen (eikä sen puoleen naisellekaan mieheen).

Kaikissa tällaisissa keskusteluissa minua ärsyttää vastakkainasettelu. Kun joku esim. paheksuu raiskauksia, joku heittää kortikseen sen, että tekeväthän naisetkin sitä ja tätä pahaa. Ikään kuin se jotenkin vähentäisi raiskausten tuomittavuutta - tai jopa oikeuttaisi ne. Mitä tekemistä vanginvartijoilla on raiskausten kanssa? Tai sukupuolen - sopimattomia hyväksikäyttösuhteita kun on molemmilla sukupuolilla?

Vierailija
47/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hänestä ilmeisesti yhdessä viestissä kyse. Itse kadun kaverini exää ja vain siksi, että oli kaverini ex. Sitten on pari ihan turhaa, mutten juurikaan kadu niitä, paitsi toisen kanssa tuli harrastettua suojaamatonta seksiä, se kaduttaa (vaikke tauteja saanutkaan). Otan kokemuksen kannalta, myös ne, joilta sai huonoa seksiä ;).

Joona Puhakan vaimo on kotoisin Vietnamista, ja tänne viestin jättänyt on taatusti pannut Joonaa vain unissaan.

Vierailija
48/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama a-luokan järkiyksilö välillä näkyy, mutta suurin osa on sellaisia että hirvittä ajatus että tollanen on suomimiehen ajatusmaailma

Vierailija
49/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin taitaa runkkaus voittaa, kun ei pillukaan enää kelpaa. Tosin voihan olla, että on mennyt parasta ennen -päiväys umpeen, kun vaimokin on jo yli 16.

Vierailija
50/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kerran jurripaneskeltua luokkakaverin kanssa, joka seurusteli silloin vielä tosi kivan tytön kanssa - myös meidän luokalla :-( Ihan hirveä morkkis, kundilla oli suht pieni ja rynkytti vaan menemään. Eka ja vika huono rakastaja. Ja sit vielä jumalaton morkkis!

Vierailija
51/72 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukkainen mies jolla ei ollut mitään rytmitajua. Siinä rytyytti menemään ja sekosi aina välillä tahdissa ja meni sitten hetki hakea uudestaan se. Kyllä ärsytti.

Vierailija
52/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliiton solmimista. Siksi että se oli syntiä.

Vierailija
53/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisesti parasta seksiä?

Vierailija
54/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin neitsyyteni ällöttävälle tyypille jonka henki haisi. Olin humalassa ja kyllä kaduttaa, tapasimme sen jälkeen vielä muutaman kerran ja tyyppi olisi halunnut alkaa seurustella mutta mua ei kiinnostanut. Hävettää ajatellakin asiaa :-s

toinen jota kadun oli entinen työkaverini ja jolta tuli parissakymmenessä sekunnissa, ja heti sen jälkeen hän ryntäsi vessaan ja sieltä tullesaan puki vaatteet päälleen ja lösähti sängylleni katsomaan telkkaria. Annoin hänelle bussiaikataulukirjan käteen ja ohjasin ovelle.

Myös kadun sitä että suostuin seksiin erään itseään täynnä olevan entisen tuttuni kanssa joka selvästi vain käytti mua hyväkseen.

Lisäksi kadun ja häpeän harrastaneeni seksiä erään sukulaiseni kanssa.

Ja ai niin..avioeroni jälkeen tuntui jotenkin hyvältä kun erään kaverini mies osoitti kiinnostusta mua kohtaan, tämä mies oli ollut entisen mieheni hyvä kaveri ja miehelleni verisesti loukkaantuneena tunsin jotenkin kostavani jos harrastaisin seksiä tämän kaverini miehen kanssa. Harrastimme seksiä kerran ja tämä mies koitti pitkään vongata lisää mutta kertakin oli tosiaan liikaa eikä olisi koskaan pitänyt niin tehdä. Eli kaduttaa ja hävettää.

Nykyinen mieheni oli naimisissa tavatessamme mutta en kadu harrastaneeni seksiä hänen kanssaan, se kun on ollut parasta mitä kenenkään muun kanssa ikinä. Enää ei onneksi ole noita hävettäviä ja kaduttavia kokemuksia enää luvassa..

Vierailija
55/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ressukalla edes seisonut kunnolla. Enkä typerä edes oppinut kerrasta, vaan yritin säälistä sekä itseäni että miestä kohtaan harrastaa seksiä vielä useammankin kerran.

Vierailija
56/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileissä humalassa ja seksinhimossani lähdin erään miehen asunnolle. Hommasta ei tullut mitään, miehellä ei seisonutkaan kunnolla. Seuraavana päivänä tajusin että mies on lisäksi hirveän ruman näköinen. Ja kaiken kukkuraksi kihloissa! Petti siis kumppaniaan minun kanssani.

Kyllä hävetti ja nolotti aina kun näin miestä yliopistolla.

Vierailija
57/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kännijuttuja, yhdenillanjuttuja, lyhyitä suhteita, pitkiä suhteita.. Ei tarvitse katua tai hävetä yhtäkään :)

Vierailija
58/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en halunnut viedä sitä loppuun asti. Hän halusi ja vei.

Vierailija
59/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan uskaltanut tehdä rikosilmoitusta? Perkele, inhottaa tämä maailma! Naista saa nussia väkisin. Oletko ottanut yhteyttä tukinaiseen tai mihinkään?

mä en halunnut viedä sitä loppuun asti. Hän halusi ja vei.

Vierailija
60/72 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytin itseäni. Ajattelin, että olin ollut kamalan huono ym. En tajunnut, mistä tosiasiassa oli kyse. Niin paljon kaipasin huomiota. Myöhemmin ymmärsin sitten. -8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän