Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile miestä, jonka kanssa kadut tai häpeät harrastaneesi seksiä!

Vierailija
19.09.2009 |

Miksi kadut tai häpeät?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nousta sängystä ilman korkokenkiä, niin silloin hävetti. (olen 158 cm)

Vierailija
22/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaikkunaisensa kanssa. Eipä ollut häävi kännipano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pelottavaa, miten moni aikuinen ihminen ihan oikeasti ja vakavissaan ajattelee, että tietyissä tilanteissa nainen (tai tyttö) menettää itsemääräämisoikeutensa. Että hänet todella oikeutetusti saa RAISKATA, jos hän on tehnyt sitä tai tätä - pukeutunut provosoivasti, "antanut ymmärtää" jne. Voi hyvinkin olla, että moni nainen käyttäytyy vastuuttomasti tai typerästi ja asettaa itsensä alttiiksi ongemille, mutta ei kai se hyvän tähden tarkoita sitä, että hänet saa luvan kanssa raiskata?

Raiskaus ei ole mikään satunnainen pikku pano, vaan teko, joka jättää ihmiseen pysyvät jäljet. Sillä ei yleensä ole niinkään tekemistä seksin vaan vallan kanssa. Sen traumatisoiva vaikutus ei perustu fyysiseen kipuun vaan nöyryyttämiseen, siihen, että uhrilta viedään ihmisarvo. "Et ole minkään arvoinen, en välitä, vaikket halua", on viesti, jonka raiskaaja uhrilleen välittää.

Normaali ihminen, jota vain panettaa, ei edes pysty harrastamaan seksiä naisen kanssa, joka on joko tiedottomassa tilassa tai kaikin tavoin ilmaisee, ettei halua seksiä.

Vierailija
24/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoin piparia melkein jokaiselle miehelle,

en ole ylpeä,hävettää ku aikoinaan jakelin tavaraani kuka vaa oli kiinnostunut,joskus jopa kolmellekin samaa aikaa,hyi mua ;( Onneksi kasvoin aikuiseksi ja löin haarani kiinni,olin selibatissa pitkään ennen kuin tapasin mieheni.

Vierailija
25/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tutkimuksessa mitattiin suomalaisten ihmisten suhtautumista seksuaalirikokseen. Gallupissa 3 % ihmisistä oli sitä mieltä, että vastuu raiskauksesta siirtyy kokonaan tai osittain uhrille, jos hänellä "tiedetään olleen useita seksikumppaneita." Toisin sanoen heidän mielestään ihmisen saa enemmän tai vähemmän vapaasti raiskata, jos hänellä tiedetään olleen useita kumppaneita. Lähes kaikki meistä palstailijoistakin olisimme siis vapaata riistaa vailla oikeutta määrätä omasta itsestämme!

Vielä useampi oli sitä mieltä, että vastuu raiskauksesta siirtyy uhrilta pois esim. humalatilan, vääränlaisen vaatetuksen tai vapaaehtoisen jatkoille lähdön takia. Hyytävää luettavaa.

Vierailija
26/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen selvinnyt niistä..

Vierailija
27/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaikkunaisensa kanssa. Eipä ollut häävi kännipano.

Vierailija
28/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että se oli luonteeltaan vähän vastenmielinen.

Vierailija
29/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kun olen harrastanut seksiä Hjalliksen näköisen miehen kanssa. Erityisesti kadun sitä, että se myös oli Hjallis.

Pystyykö kukaan vetää paremmaksi vai tuliko jo pohjat?

yökk...

Vierailija
30/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin rumien, luusereiden ja pienimunaisten äijien kanssa nussiskelua kadun

ja HÄPEÄN erityisesti luusereiden kanssa naiskenteluani!!!! HYIIIII

Eka mies oli helvetillinen pettymys, mut minkäs teet kun siitä on jo melkeen 20 vuotta...hyi helvetti miten ruma paska se oli!!! Eikä ees OSANNU!!!

Vierailija
31/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan, mut pahinta oli se, että se oli luonteeltaan vähän vastenmielinen.

hyi saakeli... yöök...

mä inhoon elämäni loppuun asti sitä panoa, joka oli lihava ja karvaton läskilöllymakkara, kikkelinsä hais kuin viimeviikkoiset sillit (vaikka oli suihkussa käyny)!!! tissit roikkui sillä miehellä, hyi ja kaljukin epämiellyttävällä, "hapsuisella" tavalla, yööööks

Vierailija
32/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pieni luku. Onhan raiskaus laitonta avioliitossakin.

Naisten seksuaalisuudessa minua ihmetyttää nuo kaikki opettajat jotka sekaantuvat alaikäisiin. Maailmalla niitä on kymmeniä tai satoja vuosien varrelta. Naisvanginvartijat jotka sekaantuvat murhaajiin tai muihin kelmeihin vankilassa myös jaksavat ihmetyttää. Suomessakin juuri oli tällainen tapaus.

Eräässä tutkimuksessa mitattiin suomalaisten ihmisten suhtautumista seksuaalirikokseen. Gallupissa 3 % ihmisistä oli sitä mieltä, että vastuu raiskauksesta siirtyy kokonaan tai osittain uhrille, jos hänellä "tiedetään olleen useita seksikumppaneita." Toisin sanoen heidän mielestään ihmisen saa enemmän tai vähemmän vapaasti raiskata, jos hänellä tiedetään olleen useita kumppaneita. Lähes kaikki meistä palstailijoistakin olisimme siis vapaata riistaa vailla oikeutta määrätä omasta itsestämme!

Vielä useampi oli sitä mieltä, että vastuu raiskauksesta siirtyy uhrilta pois esim. humalatilan, vääränlaisen vaatetuksen tai vapaaehtoisen jatkoille lähdön takia. Hyytävää luettavaa.

Vierailija
33/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kun olen harrastanut seksiä Hjalliksen näköisen miehen kanssa. Erityisesti kadun sitä, että se myös oli Hjallis.

No phyi helvetti :) Tuosta pahempi on enää joku karvaranne kehitysmaan kasvatti :))

Vierailija
34/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No phyi helvetti :) Tuosta pahempi on enää joku karvaranne kehitysmaan kasvatti :))

jos olisin pannut jotain idioottirasistia.

Vierailija
35/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on vaimoni ja toinen entinen rakastajani. Kaikki sitä ennen olivat kamalia, pillut haisi, maksasivat kuin lahnat, suihinotto alkeellista, läski heilui tai sitten ihan ok:n näköisiä kamalia munahaukkoja. Niissä hommissa oli romantiikka kaukana :(( Jos uudelleen saisi valita niin kaikki nuo muut poistaisin historiasta. Yksi oli armeija-aikana ihan ok, koska teki minulle ruoat, osti kaljat valmiiksi ja oli posliinipillu märkänä kun tulin lomille, silloin se voitti juuri ja juuri runkkaamisen, mutta sekin kaduttaa.

Vierailija
36/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on vaimoni ja toinen entinen rakastajani. Kaikki sitä ennen olivat kamalia, pillut haisi, maksasivat kuin lahnat, suihinotto alkeellista, läski heilui tai sitten ihan ok:n näköisiä kamalia munahaukkoja. Niissä hommissa oli romantiikka kaukana :(( Jos uudelleen saisi valita niin kaikki nuo muut poistaisin historiasta. Yksi oli armeija-aikana ihan ok, koska teki minulle ruoat, osti kaljat valmiiksi ja oli posliinipillu märkänä kun tulin lomille, silloin se voitti juuri ja juuri runkkaamisen, mutta sekin kaduttaa.

miksi melkein kaikki av:lla mieheksi tunnistautuvat henkilöt ovat jotenkin viallisia a la tässä ketjussa aiemmin raiskauksia puolusteleva ukko, 11 cm mies ja M36. Ja Terokin on kyllä aivan superärsyttävä, muttei ehkä kuitenkaan akuutisti suljetun osaston tarpeessa.

Vierailija
37/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömässä kännissä laivalla nain miehen kanssa, jonka en tiennyt olevan naimisissa ja kahden pienen lapsen isä. Tämä selvisi vasta sitten kun näin hänen kännykässään vaimon ja lasten kuvat. Ei hävetä mutta vähän kaduttaa. Hiukan myös harmitti miehen vaimon puolesta, koska aloite seksiin tuli mieheltä ja oli myös kovin innokas touhuamaan ilman kortsua.

Ja mitä tulee siihen raiskausasiaan: raiskaus ei ole koskaan uhrin vika, ei koskaan! Ihan sama vaikka nainen (tai mies) nukkuisi alasti miehen vieressä, ei se tarkoita lupaa seksiin.

Vierailija
38/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin pannut jotain idioottirasistia.

Et sinä minua voi panna eikä tuossa ollut mitään rasistista kuin ehkä Hjallista kohtaan :) Tässä juurikin kysyttiin, että mikä hävettää ja pakko on sanoa, että kyllä mustalaiset, kehitysmaiden kasvatit yms karvakädet vaan kuuluu siihen kastiin, joita itse häpeäisin hamaan loppuun saakka.

Vierailija
39/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kai perheellisen naisen pitäisi?

Niin mulle on sanottu.

Nautin siitä, enkä nyt vaan suostu sitä häpeämään.

Vierailija
40/72 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hänestä ilmeisesti yhdessä viestissä kyse.

Itse kadun kaverini exää ja vain siksi, että oli kaverini ex. Sitten on pari ihan turhaa, mutten juurikaan kadu niitä, paitsi toisen kanssa tuli harrastettua suojaamatonta seksiä, se kaduttaa (vaikke tauteja saanutkaan).

Otan kokemuksen kannalta, myös ne, joilta sai huonoa seksiä ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan