Oodtan kolmatta poikaa!! :) Muita POIKAPERHEITÄ?
minkä ikäisiä vesseleitä?
Luin juuri jostain jutun poikaperheistä, oli aika ihana ja mahtavasti kirjoitettu juttu. :)
Miten sinä koet elämäsi ainoana naisena poikíen keskellä?
Kommentit (47)
itse olisin tahtonut tyttärenkin, olen onnellinen kolmen poikani puolesta -heillä on niiiiiin kivaa yhdessä. Ei tyttö-poika sisarusparit ole lähellekään niin läheisiä noin keskimäärin, kuin samaa sukupuolta olevat sisarusparit/sarjat.
Saman näkee näin aikuisena, kyllä siskokset ja veljekset on paljon useammin läheisiä keskenään, kuin veli-sisar parit. NÄin on myös oman veljeni suhteen.
Aika mageeta tää on! :) Ja mies naureskelee jo nyt, että vau 3 poikaa!! :)
Meillä onkin huoletonta ja vilkasta menoa välillä, mutta osataan touhuta rauhassakin, ja urheillaan paljon, ollaan ulkona ja remutaan! :)
Pojat odottaa ihan hulluna pikkuveljen syntymää ja joka päivä keksitään, mitä pikkuveljelle voisi antaa, omia leluja ym, pojat varsinkin esikoinen toivoi niiiin paljon että vauva olisi veli! :)
Ja meillä joo, minä olen se nainen ja prisnessa talossa ;)
Eli en kyllä pukeudu jätkämäsiseti ;), päinvastoin tosi naisellisesti laittaudun :)
Mutta ihana oli kuulla muidenkin jätkäperheiden juttuja! :)
rempseää meininkiä lähinnä, vaikka yritän ainakin joulut ja sellaiset järjestää mummeilta opitulla tyylillä.
hirvittää tulevat miniäkokelaat, vaikka niihin lienee vielä 10v aikaa=)
kyseiset pojat ovat nyt 10, 12 ja 14 v. Sitten tulee kuuden vuoden ikäerolla yksi tyttö ja taas yksi poika. Minä olen aina nauttinut miesseurasta ja siitä että saan uroksilta ihailua ja palveluksia. Niinpä mitä isommiksi noi tulee, sitä ihanampaa on. Ja hyvät pojat korvaa kirkkaasti huonon aviomiehen ;)
Toi tyttö on sitten selvästi eniten mun miehen mieleen. Ne yhdessä letittää hiuksiansa ja valkkaa sävy sävyyn vaatteita (ne ämmät...)
oon ajatellut ottaa yhteyttä vähemmistövaltuutettuun:) tai sitten tarviin jonkun sortin lobotomian, että alan ymmärtää tätä jatkuvaa liikettä. Mutta ihania ovat, pois en vaihtaisi noista ketään!
9, 8, 6 ja 3 vuotta. Minusta meidän pojat ainakin ovat mutkattomia, rehellisiä ja suoria toimissaan. Toki vilkkaita ja aikaansaaviakin (hyvässä ja pahassa) ja koulusta tulee toisinaan palautetta, jota en uskoisi tulevan tyttöjen kanssa. Ovat kuitenkin hyviä ja lahjakkkaita koululaisia. Nyt odotan viidettä lasta. Sukupuolta emme ole halunneet selvittää. :)
väitettiin, että poikien äidit pukeutuvat hörhelöihin ja meikkaavat liikaa, koska niiden täytyy epätoivoisesti korostaa naiseuttaan :-)