Miksi Bratzit ovat joillekin äideille uhka?
Ajattelevatko nämä äidit oikeasti, että heidän tyttärensä ottavat elämäänsä naisen mallin 20 pitkän nuken ulkomuodon perusteella?
Kommentit (51)
Mutta olen jo ilmoittanut sukulaisille yms että niitä rumiluksia ei meidän taloon ikinä tule.
ja paketista tulee Bratz?
Otatko lelun pois ilahtuneelta lapseltasi ja ilmoitat paketin tuoneelle kaverille, ettei teidän taloon saa tuoda tällaisia rumiluksia?
suhtautuvat usein bratzeihin varsin kielteisesti, mutta huomaavat ajan mittaan, että nehän ovatkin ihan mukavia leluja ja ennen muuta lapsille mieluisia. :)
Ikääkin lapsella jo 6, eikä koskaan ole kaverisynttäreille tuotu, enkä ole muillakaan nähnyt.
Fakta: 99% tuon ikäisistä leikkii Bratzeilla.
Onko teille tosiaan väliä millä jonkun toisen lapsi leikkii??
Meillä lapset saa leikkiä bratzeillä. Jos jonkun lapset eivät saa leikkiä, niin sitten ei saa.
Tuota fanaattisuutta en tosin ymmärrä, jos lapset eivät saa leikkiä bratzeillä, niin mitä väliä miltä ne näyttää.
..enkä näe mitään pahaa Bratzeissa jne. Miksi? Ihan siksi, että kun noilla "huoranukeilla" leikkii pienempänä, ei tarvitse sitten isona olla samanlainen.
Fakta nyt vaan on että mun lapseni pk-ryhmässä yhdelläkään tytöllä (3-6-vuotiaita) ei ole bratzeja. Tämä tuli sattumalta ilmi vanhempainillassa.
Strippaustanko ja crack-piippu vaan puuttuvat niistä paketeista.
että näin...=)
ja tuo 6v vahvasti sitä mieltä että Bratzit on ällöttäviä. Nehän parodioi tyttöyttä, eikä tyttö tykännyt siitä että tyttöys esitetään tuollaisena. En ole ikinä kokenut että tyttöyteen tai naiseuteen kuuluu aivoton hömppäily ja nuo on ihan ylimeikattuna ym. Jos tuon näköinen tyttö oikeasti kävelee kadulla vastaan niin ei voi mitään sille että kyllä siinä maailman vanhin ammatti tulee mieleen.
Ne animaatiot on ihan hirveintä skeidaa mitä olla voi. Mies sanoi kun sellaisen näki ettei ikinä tuollaisia videoita meille tule. Ne voisi sanoa olevan jo suorastaan vahingollisia. Ihan hirveetä aivotonta teinipissis-pintaliitomeininkiä.
Itsekään en leikkinyt barbeilla lapsena, yksi Sindy mulla oli ja halusin ehdottomasti punatukkaisen, en blondia:D
Olen ihan tyytyväinen ettei tyttöjäni kiinnosta Bratzit. En usko että alkais kiinnostamaankaan, eivät ole sen tyyppisiä.
että nämä ilotyttönuket on historiaa siinä vaiheessa kun tyttöni (nyt vasta 1v) on isompi..
minusta näitä irvokkaita nukkeja ei voi verrata mihinkään poikien hirviö/monsteri leluihin, koska niissä ei ole mitään seksuaalista. ja se joka sanoi että on sairas mieli sillä joka näkee lasten leluissa jotain seksuaalista, niin oletko sokea??
Bratz nuket näyttävät ihan ilotytöiltä, niillä on irvokkaat vahvat meikit ja paljastavat vaatteet. eikö siinä ole siis mitään seksuaalisuuteen viittaavaa??
ja osaan kyllä tehdä ostopäätökseni niin, että jos ostan tuotteen, minun ei ole aivan pakko ostaa saman teeman ympärille tuotettua animaatiota.