Taisin olla erään isän mielestä kaunis aamulla pk:ssa ;))
Menin aamulla lapsiani viemään (omasta mielestäni) vähemmän hehkeänä, juuri heränneenä ja ilman meikkiä. Vaattet ja hiukset sentään olivat siistit.
Huvitti, kun eräs entuudelta vieras isä iski minuun silmänsä siellä päiväkodin eteisessä. Tuijotti lumoutuneena koko sen ajan, kun siellä olimme. Vilkaisin aina välillä että vieläkö se katsoo, ja katsoihan se silmät kiiluen.
Heh, joihinkin sitten näköjään vetoaa vastaherännyt luomuäiti? ;)
Kommentit (46)
Ehkä ne katsoo ihmetellen että noinkin vanhalla voi olla vielä pieni lapsi...
kehu teitä kun pitää hehkuttaa jonkun muun miehen kehumista täällä... ;)
niin onhan se mieltäylentävää tietää olevansa sellaisessa kunnossa että kelpaisi vielä muillekin.
Vai eikö joku oikeasti huomaa aloitusviestin veitikkaa sävyä?
että pääsee mukaan päiväkodineteistuijotteluihin. Tai, edes testaamaan sitä. ;)
hyvä piirre, ettei huomaa mitään mitä ympärillä tapahtuu?
Pieni flirttihän on mukava mauste elämään, kiva elämän suola. Kyllä mulla ainakin oma mieskin kehuu, puhuu ja pussaa, muttei se tarkoita, etteikö flirttailla saisi!
vaikka bussipysäkillä ja huomaan kun raksamiehet vilkaisee perään (!), mutta lasten kavereiden isät on kiellettyä aluetta. Vähän sukurutsaista touhua. Mutta tietysti jos se lasten hoitoon vienti on päivän sosiaalinen kohokohta...
Isä on niiiin hottis!
Se aamuisin hymyilee mulle TODELLA flirttailevasti!
Ja ah, kuinka oikeasti joku voi olla elämäniloa ja energiaa täynnä....
Itselläkin naama on typerässä virneessä ainakin bussimatkan ajan kaupunkiin....:)
Saahan sitä arkielämän kohtaamisista nauttia ja repiä iloa muuten niin arkiseen puurtamiseen.
Koko ajan pilke silmäkulmassa. Se menee jo siihen pisteeseen, ettei sitä voi ottaa tosissaan. :)
Mutta ap:n kuvaamat tuijottajat ovat toista maata, jotenkin aidomman oloisia. Pervot tuijottajat ovat taas oma ryhmänsä, mutta onneksi näitä ei ole tullut lasten kavereiden isissä vastaan...
Mitäs jos se ei oo saanu emännältään vuoteen ja katsellessaan totes että no kas, siinä eteisessä olisi uusi p*llu.
Ei siihen meikkiä tai naamaa tarvita.
Jos kerran olette juuri heränneet ja laittautumatta, niin kotiinko te sieltä jatkatta? Ei ihme, että joutaa fantasioida!
Joku saa hieman huomiota mieheltä, ja heti toiset ovat ottamassa luuloja pois. Älkää vain sanoko, että koette ap:n vielä uhkaksi omille parisuhteillenne. Ai niin, eiväthän teidän miehet muita edes huomaa, "kun tiedän että mieheni rakastaa vain minua, vaikka toiset naiset luulevatkin hänen olevan ihastunut heihin".
Jos kerran olette juuri heränneet ja laittautumatta, niin kotiinko te sieltä jatkatta? Ei ihme, että joutaa fantasioida!
En jaksa meikkailla, kun sillä ei ole täällä mitään merkitystä. Tai sitten meikkaan nopsasti työpaikan vessassa.
Miksi ei mies kiinnittäisi huomiota jos näkee kauniin naisen? Suomessa ei osata fiksua flirttailua vaan kuvitellaan jotain heti kun saa hymyn tai huomion vastakkaiselta sukupuolelta.
Minusta olisi ainakin kamalaa jos oma mieheni ei enää huomaa kauniita naisia esim. kaupassa, päiväkodin eteisessä jne. ei kait silmiään ummistaa tarvitse vaikka vaimo jo onkin kotona. Ja kamalampaa on jos rumia naisia katselee ;)
Kyllä minäkin monesti meikkaan vasta töissä. Kotona tulee aamulla helposti kiire enkä ehdi ruveta tälläytymään. Katson vain, että työvaatteet ovat päällä ja tukka kuosissa.
Minust tässä ei ole mitään ihmeellistä.
Miksi ei mies kiinnittäisi huomiota jos näkee kauniin naisen? Suomessa ei osata fiksua flirttailua vaan kuvitellaan jotain heti kun saa hymyn tai huomion vastakkaiselta sukupuolelta.
tilanteissa enempää. Flirttiähän se vain on. :)
Jos ap sanoisi nähneensä miehen aamulla pankissa niin hyvinkin olisi voinut olla minun mieheni. Mikäli ap on kaunis tai hänessä on piirteitä mistä mieheni pitää niin hyvinkin olisi voinut silmäillä pidempään. Tiedä vaikka olisi persettäkin vilkaissut kun on tämä emännän takamus päässyt leviämään ja rupsahtamaan :D
Kateellisuus on mielestäni turhaa, koska AINA löytyy se kauniimpi ja hoikempi, paremmin meikattu ja puettu, puheliaampi ja "miellyttävämpi" kuin minä. Jos ap kirjaimellisesti veisi minun mieheni niin silloin olisin kateellinen.
Antaa ihmisten nauttia, katselkaa tekin hyvät naiset välillä ympärillenne muutama sekunti pidempään. Piristää mieltä. Ei se ole kenenkään parisuhteesta pois, mutta ei siitä kannata mitään isoa numeroa tehdä.
Kyllä se tuntui ihanalle, kun 2 kk kolmosen syntymän jälkeen äijät jo katteli sillä silmällä. Vaikka painoakin oli vielä enemmän kuin normaalisti, mutta oli niitä tissejäkin tietenkin...