Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin olla erään isän mielestä kaunis aamulla pk:ssa ;))

Vierailija
18.09.2009 |

Menin aamulla lapsiani viemään (omasta mielestäni) vähemmän hehkeänä, juuri heränneenä ja ilman meikkiä. Vaattet ja hiukset sentään olivat siistit.

Huvitti, kun eräs entuudelta vieras isä iski minuun silmänsä siellä päiväkodin eteisessä. Tuijotti lumoutuneena koko sen ajan, kun siellä olimme. Vilkaisin aina välillä että vieläkö se katsoo, ja katsoihan se silmät kiiluen.

Heh, joihinkin sitten näköjään vetoaa vastaherännyt luomuäiti? ;)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei voi sietää tällättyjä naisia!

Vierailija
2/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo isät ovat kyllä hassuja. Minulle eräs (lapseni pk-ryhmäläisen) isä selvitti kuinka aina aamuisin näytän tosi hyvältä. Saatan olla tukka pystyssä, ilman meikkiä ja vaatteet ne mitä ensimmäisenä lattialta löytyy :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustettuja hengailumestoja.

Vierailija
4/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat alkunsa. Mitä tästä voimme päätellä: pk:t ovat kuin ovatkin suuria synnin pesiä...av-rintama, muksut oitis kotihoitoon, kuten mieskin!!

Vierailija
5/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieskin aina nauraa miten selvä juttu se on. Nyt tämän ko. miehen poika (joka on siis tyttöni ryhmässä) on ystävystynyt tyttöni kanssa ja käy usein kylässä. Yllättäen se on aina se isä joka käy sen hakemassa, ei oikeen saa vaan sanaa suustaan, tuijottaa vaan :-D. No, harmitontahan tuo, ihan hauskaa ;).

Vierailija
6/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vientiä edes päiväkodin eteisessä:)

Vierailija
7/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijotti siksi..

Vierailija
8/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne munkaan mielestä yleensä kauhean fiksuja ole, mutta noi teidän tulkinnat on jo miestä halventavia. Olisko mies ollut unen pöpperössä? Miettinyt tunteeko sinut jostain? Tai ollut vaan omissa ajatuksissaan ja unohtunut katsomaan sun suuntaan? Ei niilläkään ihan koka ajan ole vieraat naiset mielessä.

Vierailija
9/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs se katsoi sua sen takia että mietti miten sä kehtaat liikkua sen näkösenä ihmisten ilmoilla.

Vierailija
10/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kas, ei ne muutkaan muijat ilman meikkiä ole sen nätimpiä. Tuotakin luulin aina omaa eukkoa kauniimaksi, mutta samalainen pallinaama se näyttää olevan aamukunnossa.

11/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ylimääräinen huomio.

Vierailija
12/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa miehiltä näitä ihailevia katseita ;). Sen kyllä todellakin erottaa, että katsooko muuten vaan, tai ihmetellen jotain, vai katsooko ihastellen.

Vierailija
13/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella sillä silmällä vaikka monen taholta olen kuullut olevani nätti ja viehättävä. Ehkä en ymmärrä.

Vierailija
14/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan itsetunto kohdillaan ;-)

Hyvä juttu!

Vierailija
15/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella sillä silmällä vaikka monen taholta olen kuullut olevani nätti ja viehättävä. Ehkä en ymmärrä.

mulle mun mies aina sanoo esim. jonkun kauppareissun jälkeen että kylläpä miehet taas tuijotti sua. Itse en huomaa mitään, kävelen vaan eteenpäin, enkä katsele ympärille :D. Monesti tulee joku tuttukin vastaan, enkä edes moikkaa, koska en yksinkertaisesti vaan huomaa häntä! Pitäisi alkaa varmaan vähän enemmän havannoimaan ympäristöä...

Vierailija
16/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, lähempänä 40v olen vasta alkanut joskus havaita jonkun tuijotuksen. Ehkä se vie aikaa. Ja kohta olen niin vanhakin, ettei kukaan tuijotakaan.

16

Vierailija
17/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän lasten päiväkodissa ollut tuollaista. Pitääkö tässä nyt vanhalla iällä alkaa tekemään lisää lapsia, jotta pääsisi moisiin eteisjuttuihin mukaan?

Vierailija
18/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hehkuin tyytyväisyyttä kun moisen tunnustuksen sain. Eikä se ollut "vain" ulkoisen olemuksen kehumista, muutakin oli tuolla isukilla mielessä... ;)

3

Vierailija
19/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mummoäideillä ole vientiä edes päiväkodin eteisessä:)

Vierailija
20/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ei ne kaikki isätkään enää muksuja ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi