Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin olla erään isän mielestä kaunis aamulla pk:ssa ;))

Vierailija
18.09.2009 |

Menin aamulla lapsiani viemään (omasta mielestäni) vähemmän hehkeänä, juuri heränneenä ja ilman meikkiä. Vaattet ja hiukset sentään olivat siistit.

Huvitti, kun eräs entuudelta vieras isä iski minuun silmänsä siellä päiväkodin eteisessä. Tuijotti lumoutuneena koko sen ajan, kun siellä olimme. Vilkaisin aina välillä että vieläkö se katsoo, ja katsoihan se silmät kiiluen.

Heh, joihinkin sitten näköjään vetoaa vastaherännyt luomuäiti? ;)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän noin 35-vuotiaalta ja lapsi on 6-vuotias.

Hyvin on flaksi käynyt ja aina juuri nuoremmmat miehet kiinnostuneet.

t. 23

Ehkä ne katsoo ihmetellen että noinkin vanhalla voi olla vielä pieni lapsi...

Vierailija
42/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin monesti meikkaan vasta töissä. Kotona tulee aamulla helposti kiire enkä ehdi ruveta tälläytymään.

herätkää nyt ajoissa että voitte keskittyä päivän aikana siihen työhön eikä mihinkään meikkkaamiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion saaminen on MUKAVAA. Kokeilkaa kateelliset joskus itsekin vaikka hymyillä miehille - saatatte saada vaikkapa kiinnostuneen katseen osaksenne.

Aina ei tarvitse kulkea laput silmillä ja naama norsun v*tulla.

Vierailija
44/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja käyn suihkussa vasta töissä, omalla ajalla. Eli aika seinästä reväistyn näköisenä lapsia vie töihin tääkin mamma :)

Vierailija
45/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse istuin kerran odottamassa lääkärille pääsyä . vaatteet eivät olleet mitkään erikoiset, tukka oli sykeröllä niskassa, meikkiä vain ripaus. olin saanut vauvan pari kuukautta aikaisemmin ja olo oli uupunut... joku pukumies alkoi silmäillä ja luulin tosiaan ensiksi, että minulla on räkää poskella tai jtn kunnes tajusin että hitto, tyyppihän flirttaa ! :D

Vierailija
46/46 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päiväkodin eteiset iskupaikkoja?

Voi vide! Mikä vika meidän lasten päiväkodissa kun ei siellä isiä näy?

Pitääkin pitää huoli ettei oma miehenikään sinne enää mene. Tuo asuinalue jossa päiväkoti sijaitsee on yh-äitejä täynnä

Tosin kyllä yksikin kaveri (omisti itse päiväkodin) rikkoi erään perheen kun löysi itselleen miehen yhden hoitolapsen isästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi