Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitäisitkö vai abortoisitko vammaisen lapsen?

Vierailija
17.09.2009 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän netistä selviytymistarinoita anenkefaliastakin. Esim. suloisen 5v ikäisen tytön kuva joka "parantui anenkefaliasta vanhempien vahvan hengellisen uskon avulla". Eli netistä löytyy erittäin paljon "pro-life" tietoa joka on yleensä sitä helppolukuista aaveemamman lukemistoa. Jokainen meistä voi sitten tykönään miettiä kuinka mahdollista se on että aivot muodostuvat tyhjästä (kuten myös kallon rakenteet) jos niitä ei syntymässä ole ollut.



Ne trisomiat (13 ja 18) ja encephalocelet jotka todetaan rakenneultran yhteydessä ovat aina niitä pahimpia mahdollisia joista tuossa joku laittoi kuviakin. Esim. ne trisomiat jotka tulevat yllätyksenä ovat sitten niitä joissa elinmahdollisuuksiakin saattaa olla muutaman kuukauden - vuoden verran.

Vierailija
22/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sen takia käymme np-ultrassa ja verikokeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että nämä olemassa olevat 4 tervettä lasta tarvitsevat myös äidin!

En vain jaksaisi enää vammaisen kanssa!

Vierailija
24/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin keskeytyksen siksi, että nämä olemassa olevat 4 tervettä lasta tarvitsevat myös äidin! En vain jaksaisi enää vammaisen kanssa!

Vierailija
25/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan kestä ajatusta noitten pahimpien vammojen abortoinnista, pelkäävät itse hirvittävästi kuolemaa ja koettaavat tällä vouhkauksella hallita pelkoaan.

Vierailija
26/26 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaaksi, niin abortoisin riippumatta lapsen terveydentilasta. Ja niin varhain kuin mahdollista.



Ja jos joku kysyy miksi, niin siksi, että lapsia on jo neljä ja ikää reilusti yli 40. Ehkäisynä on hormonikierukka, koska lääkäri ei ylipainoni vuoksi suositellut sterilisaatiota, jonka olisin kyllä halunnut.