pitäisitkö vai abortoisitko vammaisen lapsen?
Kommentit (26)
juuri sen takia käymme np-ultrassa ja verikokeissa.
siksi, että nämä olemassa olevat 4 tervettä lasta tarvitsevat myös äidin!
En vain jaksaisi enää vammaisen kanssa!
tekisin keskeytyksen siksi, että nämä olemassa olevat 4 tervettä lasta tarvitsevat myös äidin! En vain jaksaisi enää vammaisen kanssa!
ollenkaan kestä ajatusta noitten pahimpien vammojen abortoinnista, pelkäävät itse hirvittävästi kuolemaa ja koettaavat tällä vouhkauksella hallita pelkoaan.
raskaaksi, niin abortoisin riippumatta lapsen terveydentilasta. Ja niin varhain kuin mahdollista.
Ja jos joku kysyy miksi, niin siksi, että lapsia on jo neljä ja ikää reilusti yli 40. Ehkäisynä on hormonikierukka, koska lääkäri ei ylipainoni vuoksi suositellut sterilisaatiota, jonka olisin kyllä halunnut.
Löytyyhän netistä selviytymistarinoita anenkefaliastakin. Esim. suloisen 5v ikäisen tytön kuva joka "parantui anenkefaliasta vanhempien vahvan hengellisen uskon avulla". Eli netistä löytyy erittäin paljon "pro-life" tietoa joka on yleensä sitä helppolukuista aaveemamman lukemistoa. Jokainen meistä voi sitten tykönään miettiä kuinka mahdollista se on että aivot muodostuvat tyhjästä (kuten myös kallon rakenteet) jos niitä ei syntymässä ole ollut.
Ne trisomiat (13 ja 18) ja encephalocelet jotka todetaan rakenneultran yhteydessä ovat aina niitä pahimpia mahdollisia joista tuossa joku laittoi kuviakin. Esim. ne trisomiat jotka tulevat yllätyksenä ovat sitten niitä joissa elinmahdollisuuksiakin saattaa olla muutaman kuukauden - vuoden verran.