Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivoo naiselta sellainen mies, jolla on voimakas tarve olla aina oikeassa?

Vierailija
17.09.2009 |

Haluaako hän vastaansanomista vai hiljaista myöntymistä ja mielipiteidensä ihailua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ah rakkaani, kun sinä olet niin viisas ja aina oikeassa! Valaise minut suurella viisaudellasi, jaa minulle ehtymätöntä nerokkuuttasi. Kiitos kun jaksat sietää minua tyhmää ja vaatimatonta naista. Olen sinulle ikuisesti kiitollinen, että valitsit minut ja jaksat minua!"

terkuin - been there, done that

Vierailija
2/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöntelemistä ja ehkäpä vielä kehuja kuinka fiksu sitä oikein onkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 on oikeassa...

Vierailija
4/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa halveksuu hänen mielipiteitään? Yrittääkö hän runnoa tahtoaan läpi entistä voimakkaammin? Voiko tällainen mies joskus romahtaa sisäisesti, vaikka ei näytä sitä ulospäin (jos on siis tottunut ihailuun ja yllättäen ei sitä saakaan)?

ap

Vierailija
5/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi kinastellaan joka asiasta. Hänestä tämä on rakentavaa keskustelua ja on ihan ok, että ollaan erimieltä asioista. Hän siis pyrkii aina voittamaan nämä väittelyt ja selittää miksi on mukamas oikeassa ja lopulta kyllästyn kuuntelemaan hänen yksityikohtaisia selityksia aiheesta jolloin hän kuvittelee olevansa oikeassa. Minusta taas mielipide asioista ei kiistellä. Eli mieheni haluaa vastaansanomista, jotta hän voi päteä. Ei hän kyllä mitään ihailua hae. Hänestä vaan on hauskaa väitellä ja kokea voittaaneensa väittely.

Vierailija
6/6 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on muutama, kotona onneksi ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme