Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

73kg

Vierailija
17.09.2009 |

Tulen tänne aina ilmoittamaan painoni. Tavoitteena 63kg vuoden loppuun mennessä. Käyn salilla ja pitkillä vaunulenkeillä. Ruokavaliota olen keventänyt ja jättänyt huonoja hiilareita pois.

Voitte sitten ilkkua, jos en tavoitteeseen pääse :)

t. -10kg

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viikonloppuna av:lla arvosteltiin mittani ja maanantaina alkoi kavennus :o)

Sama tavoite on minullakin!

Vierailija
2/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä vähän yli vuosi sitten 89kg;)

Pituutta 165

Tsemppiä sulle, missä lenkkeilet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3-

Vierailija
6/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko painat nyt?

Tuossa ihan kotimme lähellä on upeat lenkkimaastot - ei ainakaan niiden puuttumisesta voi kehittää tekosyytä :)

ap

Vierailija
7/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma painoni oli maaliskuussa 73kg (pituus 170cm). Kolmas lapsi oli silloin puolivuotias ja tajusin että jotain täytyy tehdä - en halua ikuisesti olla pulska.

Aloitin säännöllisen juoksuharjoittelun (ihan nollasta = reippaasta kävelykunnosta lähtien) ja nykyään juoksen 6-11km kolme kertaa viikossa.

Ruokavaliota en juuri muuttanut, en pysty luopumaan herkuista kokonaan kuitenkaan.

Paino on tippunut 10kg puolessa vuodessa. Nyt painan tuon 63kg. Housukoko on pienentynyt 42 -> 38. Vähänkö olen iloinen! :-)

Tsemppiä harjoitteluun!

Vierailija
8/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuosta juuri hirveästi motivaatiota laihdutukseen!

ap

Vierailija
9/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sama lähtöpaino, pituutta 175 cm. 3-4 kg pitäisi saada pois. Kuusi vuotta sitten ennen esikoisen syntymää painoin 67, ja sen jälkeen on tullut 1 kg / vuosi lisää. Nyt tämä on katkaistava, tai tähän tottuu.

Vierailija
10/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä :)

Vierailija
11/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm. Painan nyt 74 kg. Aion pudottaa 10 kg. Mulla nykyinen housukoko on 38-40, joten tavoittelen, että mahtuisin housuihin 36-38. Lenkkimaastot ovat minullakin loistavat. Nyt täytyy vaan alkaa lenkkeillä ahkerammin.

Vierailija
12/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää lähtis ulos ja tulee taas joku päivä kertomaan kuulumisia :)

t. ap, Helsingistä

Vierailija
13/13 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä paino/pituussuhteita ja mikä mielletään pulskaksi.

Mä kanssa 170 cm/73 kg ja mulla se on aikuisiän normipaino ollut aina. Jossain vaiheessa oli 5 kg enemmän ja sillon oli pulska olo.

Muistan hoikkana lukiolaisena painaneeni 68 kg. En osaa edes kuvitella mikä olisi olo 63 kg:na, en vaan usko että ikinä pääsisin niihin lukemiin.

Tämä siksi, että harrastan jo nyt jatkuvaa hyötyliikuntaa: pyöräily joka paikkaan, lenkkeilen ja juoksen suht kevyesti mäetkin ylös ja tänään totesin, että mullahan hitto vie piirtyy vatsalihaksetkin näkyviin. Herkkuja syön ehkä kerran viikossa.

Silti AV:llä huudetaan näillä luvuilla lihavaksi...

Tää tais olla vähän ot, tsemppiä ap:lle tavoitteeseen pääsyssään.

Oma painoni oli maaliskuussa 73kg (pituus 170cm). Kolmas lapsi oli silloin puolivuotias ja tajusin että jotain täytyy tehdä - en halua ikuisesti olla pulska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi