Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo käyttäytyy kuin pikkulapsi 2

Vierailija
17.09.2009 |

Vaimoni on kuin pikkulapsi. Hän tekee usein huonosti, tai ei ollenkaan, antamani määräykset. Monesti joudun huutamaan, että käskyt menisivät perille.

Lisäksi hänellä on omia unelmia ja tavoitteita, jotka eivät ole samoja kuin minulla. Minun on vaikeaa hyväksyä, että hän on minusta erillinen, kokonainen ihminen, joka saattaa joskus tehdä virheitä ja olla epätäydellinen. Haluaisin hänen olevan täydellinen, kuten minä.

Minä olen pedantti, ahkera, paljon talousasioista tietävä mies. Pystyn näkemään asiat isommassa mittakaavassa kuin vaimoni. Siksi on tärkeää, että kaapissa on aina 9 paria puhtaita, täydellisesti viikattuja housuja.

En etsi täältä hyväksyntää vaimolleni, haluaisin vain diagnoosin: onko hänellä adhd tai asperger? Onhan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä tiivistelmä tuon yhden isän itkuista.

Vierailija
2/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä eka ketju!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esimerkiksi satoja kertoja käskenyt, että aterimet ryhmitellään tiskikoneeseen omiin osastoihinsa, mukien korvallisten on osoitettava eteenpäin ja lautaset on aseteltava kokojärjestykseen. EIKÄ USKO! Ja takertuu vielä lillukanvarsiin. Hermot menee..

Vierailija
4/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin sinulle paljon parempi vaimo. Ymmärrän sinua ja minusta vaimosi on laiska, piittaamaton ja hemmoteltu. Olet varmaan ottanut hänet ulkonäkönsä vuoksi?

Minä en ole kaunis enkä hemmoteltu enkä laiska. Haluan tarjota miehelleni puhtaan ja siistin kodin sekä hyvä käytöksiset lapset, kun hän palaa työmatkoiltaan. Olen älykäs ja tiedän, että kun tulen illalla kotiin töistä, on minun tehtävä kotityöt, jotka olet minulle osoittanut tavalla, jonka olet minulle armeliaasti opettanut.

Vaikutat ihanalta, ahkeralta mieheltä, joka välittää kotinsa puhtaudesta ja lapsistaan.

nimim. Kieli ruskeana

Vierailija
5/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku toinen kehtasi arvostella vaimonsa persoonaa.

Tietysti tilanteissa on aina kaksi osapuolta, mutta oli todellisuus mitä hyvänsä, ehkä silloin onkin syytä erota, jos itsestä tuntuu, että toinen on mahdoton tapaus.

Vierailija
6/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahaa... mistähän löytyisi se alkuperäinen ketju, se oli ihan hervoton.

Vierailija
7/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa huvittava ap.

Vierailija
8/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleminen on rumaa.

Vierailija
9/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä. Se on näköjään jäänyt monen muunkin mieleen samalla tavalla kuin mulle.

Vierailija
10/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, Audi-mies, eihän tämä ole totta. EIHÄN?

Vierailija
11/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tyttönen. Kypsyy aikanaan.

Vierailija
12/12 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko vaimosi jonnekin hoitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi