Naurattavia nimiä :D
Luin tuossa juuri Aku Ankan taskukirjaa ja repesin nauruun, kun tarinan oli käsikirjoittanut Sergio Tulipano :D
Tajuan kyllä, että on italialainen nimi, mutta väkisinhän tuo suomalaista naurattaa!
Tuleeko muilla jotain naurattavia nimiä mieleen?
Kommentit (101)
Itse tiedän siskokset nimeltä
Sini ja Meri Sorsa.
Hassuin mikä nyt mieleen tuli on Kai Orava "olen kai orava" :D oli lääkärinä meillä päin joskus.
sitten on näitä, isolla miehellä sukunimenä Hiiri ja pikkusella ukolla Karhu :D
Italialainen diplomaatti oli tulossa Suomeen kjoskus 80- tai 90-luvulla, mutta viime hetkessä sai nimityksen jonnekin muualle...
Eikö kaikesta saa jonkunlaisen kääntölauseen jos haluaa, eihän tuossa ole mitään hauskaa vai onko häh häh? Hirvi Pepponen vai? Aika kaukaa haettua ehkä?
Ei ole, kun Hippi Pervonen. Vaihda etunimen kahden ensimmäisen ja sukunimen kahden ensimmäisen kirjaimen paikkaa keskenään.
Tää perustuu tositapahtumaan.Oli yks kartanon piika jonka renki-Matti pani paksuksi,muttei suostunut lapsen isäksi.Piika laittoikin tyttärensä nimeksi Naima Muisto Matilda:D
Ihan kivat nimet erikseen, mutta yhdessä ehkä ei kuitenkaan:)
Noin luki 90-luvulla sen asunnon postiluukussa, johon muutimme vuokralle poikaystävän kanssa. Luultiin ensiksi, että kyse on jostain teekkaripilasta ja lopusta on jäänyt yksi a-kirjain pois. Lopulta selvisi, että sukunimi oli Ali-Runkka.
Tampereella oli joskus pappi, jonka sukunimi oli Kalmanlehto.
Isäni kertoi kerran vieneensä pianon eräälle pariskunnalle, ja oli ollut pokassa hiukan pitelemistä kun vaimo oli kuitannut lähetyksen vastaanotetuksi allekirjoituksella "Naima Telinen". :-D
Kolmatta lasta odottaessani neuvolalääkärinäni oli rouva Pipinen. Siskoni riparilla oli isosena Annu Saukko. Siskoni tuntee myös tytön nimeltä Mirumaru Metsäjätti. (En ole varma kirjoitinko nimen oikein, siis onko väliviivoja tms.)
jotka ovat Kivi ja Kanto. mua aina naurattaa kun kertoo olleensa taas niiden kanssa töissä.
ylä-asteella oli opettaja nimeltä Säde Kiesi kuin myös Eeva Olli (arvaa sukupuoli=))
opiskeluaikoina asui samassa asuntolassa Yli-Hankala ja oli kyllä nimensä veroinen.
Paikalliselle hautausmaalle on haudattu Pentti Korhonen ja Lahja Turkki.
Täälläpäin toimi lääkäri jonka sukunimi oli(/on) Mäntynenä.
Myös lentokapteeni Pyy on aika hassu yhdistelmä.
Erään firman keulahahmo on Alla Susi.
Paikallislehdessä oli kastetuissa Pinja Rossi.
Isoäitini tuttava mietti pojalleen nimeksi Pekka, mutta ei sitten laittanutkaan. Sukunimi oli Kaikko.
Kyllä toi Giuseppe Pascaletti saa aina nauramaan. :D
Hän on ollut joku italialainen taidemaalari.
http://www.arcadja.com/auctions/en/pascaletti_giuseppe/artist/339423/
nigerialainen poliitikko: Mamman Vatsa :D
MUn mielestä Sonja on kamala nimi. Ihan kuin sonta.
Ovessa nimi: Tampio
Professori Vituballi (Kreikka, en osaa sanoa miten kirjoitetaan, mutta sanottiin noin)
MUn mielestä Sonja on kamala nimi. Ihan kuin sonta.
Jokelassako tämä hammaslääkäri toimii?
henkilö jonka sukunimi Pervonsuo. Kiinnostaisi tietää mistä tuo nimi on peräisin!
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2011249/Bimbo-Ayelabola-Nigeria…