Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotajalalla naapurin lapsen äidin kanssa..

Vierailija
16.09.2009 |

Nyt on so useemman kerran käynyt niin että naapurin Emma 5- v tulee meille leikkimään, repivät joka ainoan lelun joka ikisestä laatikosta, saattavat joskus leikkiä jopa yli tunninkin ja hauskaa on..

Sitten kun tulee siivouksen aika livistää Emma tekosyyn varjolla (tarvii mennä syömään yms yms.) ulos ja hetken päästä leikkii leikkipihalla.

Itse olen lapsille opettanut että jäljet siivotaan aina illalla ja oma tyttöni surkuttelee sitten kun joutuu yksin siivoamaan (tosin aika usein autan häntä)

Tänään sitten Emma leikki taas meillä ja huone oli kuin pyörremyrskyn jäljiltä, sanoin ihan suoraan että nyt siivoatte yhdessä ja jäin ovelle katsomaan että siivoavat. Emma yritti koko ajan luistaa ja sanoi että täytyy mennä kotiin.

Kun siivous oli suoritettu joten kuten, Emma juoksi leikkipihalle ja jäi puistoon. N tuntyi sitten Emman äiti tuli ovellemme ja sanoi että olen väkisin pitänyt Emmaa täällä ja en ole päästänyt lähtemään. Kerroin tilanteen ja muidu oli silti kun myrskyn merkki.

Mietinkin että mitäs nyt teen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan päästä enää teille leikkimään.

Vierailija
2/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt sen mitä voi ja piti. Jos toinen ei usko, et mahda mitään. Teit oikein, kyllä naapurin lapsenkin pitää yhteisiä sotkuja siivota, kun niitä jatkuvasti tekeekin. Ja kuka sitä teillä vahtii, jos et sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavia naapureita sikiää? Porttikielto tommosen äidin lapselle.

Vierailija
4/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä harmittaakin kun en haluaisi kieltää leikkimistä kun heillä on usein tosi hauskaa mutta minkälainen äiti ei ymmärrä että jäljet siivotaan?

tosin tämä kyllä otti nokkiinsa siitä että olin "pitänyt" hänen lastaan "vankina" 20 min kun siivosivat

Vierailija
5/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossa käskisit tyttöjä aloittamaan siivouksen sen 20 minuuttia ennen kuin naapurin tytön pitää lähteä kotiin? Kysyisit siis tältä tytöltä tai tytön äidiltä etukäteen, mihin aikaan tytön pitää mennä kotiin. Tällöin ei tulisi tilannetta, jossa tyttö tai äiti kokee, että tyttöä on "väkisin" pidetty teillä eikä ole päästetty lähtemään.

Itse olen kyllä samaa mieltä kuin sinä, että yhdessä siivotaan sotkut, ja että on tosi kurjaa, jos toinen liukenee paikalta siinä vaiheessa kun leikit on leikitty ja on siivouksen aika. Ajattelin vain, että tuolla ennakoinnilla saisit ehkä vähän pienennettyä tuollaisten ikävien tilanteiden mahdollisuutta. :)

Vierailija
6/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi paras selvittää välit fyysisesti jossain salilla nyrkkeily/judo.. Teidän molempien kunniaa on loukattu en itse painaisi tuollaista villasella.

Vierailija
7/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta olisi paras selvittää välit fyysisesti jossain salilla nyrkkeily/judo.. Teidän molempien kunniaa on loukattu en itse painaisi tuollaista villasella.

Vierailija
8/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pentunsa teille päästää. Meillä kyllä pojat siivoavat jälkensä, omat ja vieraat. Jollen sitten patista koko porukkaa ulos ja siivoa itse. Harvoin kyllä. Eikä lähde minunkaan kakarat kaverilta ellei ole leluja kerännyt.

Vierailija
9/9 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi