Toimistoassistentin palkka
mikä se nykyään on n. keskimäärin?
lähtöpalkka kyseessä ja PKS
Kommentit (33)
Minä olen vielä huonosti palkattu firmassamme, nimikkeellä mgmt assistant ja palkkakuitissa 2900€/kk tällä hetkellä
2
Toimsitoassareille ei varmana makseta lähelle kolmea tonnia.
kuin toimistoassistentti. Piti vaan jonkun päästä kehumaan hyvällä liksallaan..
Miten johdon assari voi tehdä niitä vaativia hommiaan, kun ei edes tiedä mitä eroa on johdon assarilla ja toimistoassarilla?!
olin verottajalla johdon sihteerinä, siitä maksettiin 1810€
Vaihdoin isoon kansainväliseen firmaan johdon assariksi. Koulutukseni on merkonomi joten siihen nähden palkka on minusta hyvä kun saan 3100€. Työkaverini joilla enemmän kokemusta ja ovat olleet kauemmin saavat jopa 5000€ kuussa.
kuin tavallinen toimistoassari! Ei kai se nyt niin vaikeaa ole tajuta. Itse olen ollut johdon assarina isossa pörssiyhtiössä. Tiesin kaikki osastomme palkat ja markkinointi-, myynti- ja toimistoassarit eivät todellakaan saaneet mitään kolmen tonnin palkkoja. Kahden tonnin kummallakin puolella liikuttiin.
Se oli vain niin ällöä hommaa, että vaihdoin muihin töihin. Helpolla kyllä palkkansa tienasi, ei siinä mitään.
Ny tarkuuttaa termistöön. Toimistoassari on eri kuin johdon assari.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen todella isossa kansainvälisessä yrityksessä töissä. Olen jo pari vuotta ollut. Teen oikeesti 4 assarin hommia.Itse olen johdon assistentti. Osaan 4 kieltä, päivittäin käytän 3. Teen paljon enemmän kun muut/tavalliset assarit. Tottakai kaikki varaukset, järjestelyhommat, mutta sen lisäksi HTML koodausta,sisäisten palvelujen kehitys, sekä laskujen ja sopimusten käsittely. Teen töitä iltaisin ja viikonloppuisin. Vaikka olen ollut kokopvätyössä jo pari vuotta, valmistuin vasta vähän aikaa sitten. Palkkaa on vain 2200, en saanut edes mitään lisää siitä et valmistuin.
Assari koodaa ja hoitaa laskut ja sopimukset? En kyllä itse edes osaisi.
Nostan tämän ylös kun on tulossa työhaastattelu ja mietin mikä olisi sopiva palkkapyyntö. Titteli on toimistoassistentti. Vaaditaan työkokemusta ja tehtävinä on perus matkavarausten ja kokousjärjestelyjen yms. lisäksi yrityksen powerpoint-esitysten, asiakirjojen ja virallisten lehdistötiedotteiden tekeminen sekä nettisivujen ylläpitotyöt sekä maksuliikenteestä huolehtiminen.
Minulla on 3200€/kk, olen kunnalla töissä. Kokousjärjestelyjä, maksuliikenteen hoitoa, internet-sivujen ylläpito, tiedottamista kun on tiedotettavaa... jne. Vastuuta on, mutten sanoisi työtäni raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nostan tämän ylös kun on tulossa työhaastattelu ja mietin mikä olisi sopiva palkkapyyntö. Titteli on toimistoassistentti. Vaaditaan työkokemusta ja tehtävinä on perus matkavarausten ja kokousjärjestelyjen yms. lisäksi yrityksen powerpoint-esitysten, asiakirjojen ja virallisten lehdistötiedotteiden tekeminen sekä nettisivujen ylläpitotyöt sekä maksuliikenteestä huolehtiminen.
Pyydä 3000 euroa kk
Riippuu firmasta, toimialasta, sijainnista jne. Uskoisin että 2500-3000€ on se haarukka, johon tuolla toimenkuvalla yksityisellä sektorilla palkka osuu
4200+bonukset jos on nuori, nätti, ja halukas
Joissakin assistentit olipa ne kenen assistentteja vain, tekevät ihan samoja hommia. Palkka on neuvottelukysymys. Johdolle toki ne osaavimmat ja näteimmät sekä komeimmat yleensä tekee hommansa.
Toimsitoassareille ei varmana makseta lähelle kolmea tonnia.