Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mun ex hautoo? Kertokaa mulle, mä en käsitä

Vierailija
16.09.2009 |

Ei ole eron jälkeen pitänyt lapsiinsa säännöllistä yhteyttä. Tapaamisten välissä vuosia. Kun erottiin, lapset olivat 1,5 ja 3,5 vuotiaita.

Puhelinyhteys on ihan yhtä epäsäännöllistä, tänä vuonna soittanut viisi kertaa. Viimeksi kesäkuussa.

Tänä kesänä sain haasteen oikeuteen, ex on haastanut mut sinne ja vaatii viikoittaista puhelinaikaa ja säännöllisiä tapaamisia.

Mutta sitä mä EN käsitä, että kun tuo säännöllinen, viikoittainen puhelinaika on jo olemassa, niin miksi se ei soita?? Luulin, että kun se kerran oikeuteenkin jaksoi haastaa, niin siinä vaiheessa viimeistään se alkais soittamaan lapsilleen säännöllisesti. Mutta ei. Puhelin ei soi. Ja mä en käsitä, miksei???

Miksi se haastoi mut oikeuteen ja vaatii että saa soittaa joka viikko kun se mahdollisuus on jo olemassa eikä se edes soita???

Mitä se hautoo? Miksei se soita? Mikä tässä on takana??

Mä en ymmärrä, en.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teorioita kehiin.

Ja kyllä, puhelin ja liittymä toimii, sillä se on ihan joka päiväisessä käytössä muutenkin.

ap

Vierailija
2/3 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa näyttää sille, että huolehtii lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa näyttää sille, että huolehtii lapsistaan.

edes näyttäis huolehtivalta? Vai riittääkö pelkkä "jouduin haastamaan oikeuteen, nyyh nyyh"- hoitamaan tämän esityksen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän