Työpaikkani nörtein nuori mies pyysi minua treffeille! :)
Olen kyllä ollut huomaavinani hänen puoleltaan pitkiä, mutta ujoja katseita ja lähemmäs vuoden ajan. Juttusille mies ei kuitenkaan ole juuri hakeutunut. Emme siis tunne kuin pinnallisella tasolla. Meillä on jonkin verran ikäeroa eikä miehellä ole lapsiakaan. Minulla on kaksi. Mies on todella nörtti, sellainen hiljainen nero.
Tänään mies soitti minulle töiden jälkeen yllättäen. Luulin tietenkin hänen soittavan työasioissa, mutta hän pyysikin treffeille viikonloppuna...
Onpa todella erikoinen tilanne, ja odottamaton! Jokin hänessä kyllä vetoaa minuun, mutta enpä tiedä... lupasin lähteä. Ei kai siinä mitään menetäkään... ;)
Kommentit (10)
olet siis itsekin sinkku?
Jos ihan rehellisiä ollaan, niin olen kyllä jo vähän puutteessakin. Vaikka en sen takia treffeille lähdekään, vaan ottamaan selvää tästä tyypistä. ;)
ap
Ja jotenkin kiihottavaakin. Sinulla on ollut ujo ihailija pitkään. Nyt vain jännität, uskaltaako hän tehdä treffeillä aloitetta mihinkään suuntaan. :)
Mulla oli samanlainen olo, kun tuttu opiskelijakaveri, myöskin ujo nörtti, yhtäkkiä teki tiettäväksi, että tahtoisi olla muutakin kuin kavereita. Ei olisi ollut sellainen mies, jota itse olisin ajatellut romanttisessa mielessä. Hän oli kuitenkin mukava tyyppi, ja ajattelin, että en minä mitään menetäkään, jos annan mahdollisuuden...
Ujo nörtti paljastui aivan ihanaksi, huumorintajuiseksi, älykkääksi, romanttiseksi mieheksi. Naimisissa on oltu kohta seitsemän vuotta! :D
Ujo nörtti paljastui aivan ihanaksi, huumorintajuiseksi, älykkääksi, romanttiseksi mieheksi. Naimisissa on oltu kohta seitsemän vuotta! :D
ap
enkä todellakaan vaihtaisi mihinkään muuhun. Älykäs ja huumorintajuinen, tosi mukava, ja erinomainen isä. Ja tienaakin niin paljon, että peruskouluajan kingit tuskin osaisivat sellaisesta edes haaveilla. :)
Samoin kävi tuon tieenamisen suhteen, sai kannustimia töistä ja lisäksi tienaa hyvin, olemme velattomia. Onneksi valitsin oikein!
Peesaan edellistä, evvk tatuoidut jätkät, lähinnä naurattaa.
Avoimin mielin treffeille :).