Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä naurettava asia sinua ärsyttää?

Vierailija
16.09.2009 |

Eli useilla meistä varmaan on pieniä ja typeriä ärsytyksen aiheita, asioita, jotka on niin pieniä, että niitä ei kehtaa ääneen kitistä, mutta jotka tasaiseen tahtiin kiehuttaa. Mikä sinun naurettava ärsyytymisesi on?

Omalla kohdallani typerin ärsytyksen aihe on naapurin männystä karisevat neulaset. Pihallamme on monta isoa koivua, joista pudonneet lehdet eivät häiritse minua lainkaan, mutta naapurin männystä tulleet neulaset (kävyt ei häiritse) ärsyttävät minua aivan suunnattomasti. Eipä kehtaa valittaa...

Toinen mille ehkä jotain mahtaisikin, mutta koska tunnen asian sen verran typeräksi en juuri mainitse perheelle asiasta: avoimeksi jätetyt kaapinovet jurppii ihan kamalasti. Kuljen illalla ympäri kämppää sulkemassa kaapinovia...

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se aivastus ei voi olla luonnollinen. Sellainen ääni tsih tsih :-/

22

Vierailija
22/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorii mandariineja tuntikausia, jotta saavat jokaisen valkoisen rihman irti niistä. Mulla menisi ikä ja terveys siinä. Joskus työpaikan kahvipöydässä seuraan näitä "rihmankiertäjiä" ja selkäkarvani oikein nousevat ärsytyksestä pystyyn :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoja ärsytyksenaiheita kuin mulla (mm. tuo, ettei saa mitään valmiiksi, hei vaan, mullakin gradu junnaa), mutta haluaisin jakaa teidän kanssanne erään asian, joka tuottaa mulle itsellenikin hämmästystä:

mulle käy ihan suunnattomasti hermoon, jos joku vispaa jalkaa tai tekee jotain muuta sen kaltaista. Siis mua ei varsinaisesti niinku vituttamalla ärsytä, vaan enemmän ahdistaa. Huomaan heti, jos joku tekee mun vieressä niin. Tätä on jatkunu noin 10 vuotta.

Vierailija
24/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaiken se, ettei käytetä vilkkua. Varsinkin liikenneympyröissä (tai vikutetaan väärin) ja kaistaa vaihtaessa! Ei se niin paljon vaadi se vilkun käyttö!! Ja vaikkei autoa olis just takana, niin kävelijät ym. seuraavat myös vilkkuja! Että raivostuttaa :D

Maiskuttaminen. Varsinkin leffateatterissa. Ja vielä enemmän bussissa. Mistä niitä pastilleja imeskeleviä mummoja sikiää?? Vauvojen maiskutus taas on suloista :)

Sitten vielä se, kun kävelee jossain ja yhtäkkiä edessäkävelijä päättää vaihtaa suuntaa ilman, että edes vilkaisee sivuilleen/taakseen! Tai tekee jonkun ihmeellisen äkkipysähdyksen. Tsiisus!!

Vierailija
25/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäminen telineeseen ja uusi rulla on otettu käyttöön, seisoo sitten siinä (se uusi rulla siis) aloitettuna metrin päässä pyykkikoneen päällä! Miten voi nousta pytyltä ottamaan uuden rullan ja jättää sen kuitenkin kauas eikä saa vanhaa rullaa roskiin siihen pytyn viereen?!!

Vierailija
26/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun koira juo juomakupista vettä tai jos kaadetaan kannusta jotain nestettä. Ja mikä kamalinta niin leffoissa ne ylikorostetut suuteluäänet, ei kukaan suutele sellaisella lotinalla!!!

Vierailija
27/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla raskas kaasujalka, ja pännii niin vitusti kun ei pääse siitä 70km/h-ajavaa ohi. kasikympin alueella mennään sataa... aina

Vierailija
28/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuollainen rihman nyppijä. En voi syödä mandariinia jos siinä on yhtään sitä valkeaa. Pitää tästä lähtien syödä mandariinit vessassa ettei kukaan vaan näe ;)

kuorii mandariineja tuntikausia, jotta saavat jokaisen valkoisen rihman irti niistä. Mulla menisi ikä ja terveys siinä. Joskus työpaikan kahvipöydässä seuraan näitä "rihmankiertäjiä" ja selkäkarvani oikein nousevat ärsytyksestä pystyyn :-)

Vierailija
29/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku syö banaania. Lähes poikkeuksetta kuuluu mässyttävä, maiskuttava ääni.

Vierailija
30/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua ärsyttää töissä kun aikuiset naiset laittavat kahvimukinsa ja muut astiansa tiskialtaaseen, vaikka astianpesukone on tyhjä. Sekin korpeaa, että eivät tyhjennä sitä konetta koskaan! Ilmeisesti ajattelevat, että muilla on paremmin aikaa hoitaa tällaiset hommat...

Vierailija
31/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm...

-likaiset vaatteet pitkin kämppää

-Audi kuskit,lähes poikkeuksetta ovat hirveitä kaahajia ja tekevät hurjia ohituksia.Minä olen se joka aina 100 alueella ajaa 110 niin tuntuu käsittämättömältä se kiire muilla autoilijoilla.

-Teinit ärsyttää,en vaan ymmärrä niiden järjen juoksua ja maalaisjärjen puutetta.

-Ujot ihmiset,ihmiset jotka porukassa vaan kyylää ja eivät ikinä saa suuta avattua.

Vierailija
32/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevetin ärsyttävää, en tiedä miksi. En itse juurikaan haukottele.

Vierailija
33/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jutta Urpilainen

-Kohu Aidi-miehestä

-Uskovaiset

-Puhelinmyyjät

-Kovaääniset mopot

-Hidastelijat liikenteessä

-Kyttäys

-Kateellisuus

-Kutina nivusissa

-Hyttyset

-Parittomat sukat

-Ilmastonmuutos/sikainfluenssahypetys

Vierailija
34/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ruokapöydässä tai ei..piereskelevät ja kaivavat nenää, tai sitten röyhtäilevät hyvin kuuluvasti. Perheessä äiti, isä ja teini-ikäiset lapset.

Miksi niille lapsille ei edes voinut opettaa tapoja?

Vierailija
35/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää muakin.

Ja yleensäkin kaikki mopoilijat!

Vierailija
36/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstiviestit, joista puuttuu isot alkukirjaimet.näin niinkuin kirjoitettu kaikki putkeen.ei edes nimiä isolla. voi että voi ottaa pattiin.

Vierailija
37/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin, vaan ympärillä pitää olla 5 metriä tyhjää joka suuntaan. Okei, auto on iso (chrysler voyager), mutta kyllä minä sen saan normaaliin ruutuun ja taskuparkkiin! perkele että ärsyttää joskus kun sitä paikkaa pitää ettiä ja jättää auto kauas. AArGh.

Vierailija
38/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pullonkorkit kotona. Näitä ei siis ole pilvin pimein, koko ajan tms, mutta joka ikinen kerta kun mies avaa pullon, se korkki jää pyörimään pöydälle :P

-avonaiset kaapinovet ja laatikot mullakin

-joidenkin ihmisten puhetyyli, kun sanovat pianon piEno jne.

-hitaat ihmiset. Ihan sama mistä hitaus johtuu, mutta ärsyttävät vielä enemmän kuin hoppuilijat. Etenkin kassajonossa ja kapeilla jalkakäytävillä...

-rään ryystäminen, saa kylmät väreet emenmään selkää pitkin. Hyi ällötys XP

-vilkun näyttäminen 2 m ennen risteystä.

-kailottaminen

Vierailija
39/103 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvilinä painaa kiireellä menemään ja sitten yks kaks huomaa että joku vastaantulija joka melkein koskettaa, roikottaakin tupakkaa kädessään sivulla. Sehän voisi polttaa kaikkien ohikulkijoiden vaatteisiin reikiä tai osua ihoon ja sekös sattuisi! Ärsyttävä tapa, voi kun laissa kiellettäisiin seuraavaksi kadulla tupakointi.

Vierailija
40/103 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät edes ole naurettavia ärsytyksen aiheuttajia minusta. Esimerkiksi vilkkua käyttämättömät saavat sappeni kiehumaan ja ihan aiheesta.