Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, jos ei rakasta enää puolisoa?

Vierailija
16.09.2009 |

Pää hajoaa kohta. En rakasta miestäni yhtään enää. Meillä on 3 pientä lasta ja olen heidän vuokseen yrittämällä yrittänyt olla mieheni kanssa yhdessä. Mutta en vain kohta kestä enää. Yritän väkisin haluta läheisyyttä, seksiä, nukkua samassa sängyssä. Alkaa jo inhottaa. Olen miehellekin aina pahalla tuulella ja suorastaan raivona. Tämä on jotenkin käänteistä, kun en uskalla sanoa, etten enää rakasta. Pelkään miehen reaktiota...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun auta kuin puhua hänelle asiasta. Mitä pelkäät - tunnethan miehesi, jos teillä 3 lastakin jo on?

Rakkaudessa ei ole mitään ikuisuustakuuta. Monesti se muuttaa muotoaan ja syvenee vuosien kuluessa, mutta joskus se loppuu. Ennenkuin voit tehdä mitään ratkaisuja sinun on kuitenkin saatava puhuttua miehesi kanssa.

Vierailija
2/7 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olisi ollut samantapaista tilannetta elämässä? Pysyittekö lasten vuoksi kuitenkin yhdessä? Voikohan tuosta omasta vihamielisyydestä päästä eroon, jos siis puhun suoraan miehelle, häipyyköhän viha... Vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tehnyt tai jättänyt tekemättä?

Mikä hänessä on vikana?

Vierailija
4/7 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kun antaa niiden negatiivisten tunteiden tuntua ja ajattelee ne negatiiviset ajatukset läpi niin sieltä kaiken alta saattaa taas löytyä ne positiiviset tunteet taas. Näin mulle on käynyt.

Vierailija
5/7 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käytät lopeta se!

mulla oli samanlaisia tunteita miestä kohtaan vaihtelevasti parin vuoden ajan. Kun lopetin e-pillerit parissa kuukaudessa palasi tunteet ja seksihalut.

Vierailija
6/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä e-pillereitä. Ja seksihalut on joskus, mies on yleensä niin suttuinen, että ei kiitos! Ei viitsi partaa ajaa, harvoin leikkauttaa hiuksensa, hyvä että hampaansa pesee, pitää kotona samoja rikkinäisiä likaisia lökköhousuja viikkokausia ja hikistä paitaa, yäk. Ja kun noihin haluan muutosta, miehen mielestä nalkutan vain tyhjää.

Viha kumpuaa monestakin asiasta. Asioista joita on tapahtunut, miehen juominen. En voi luottaa mieheen edes silloin kun tulen kipeäksi. Vaikka olisi viikonloppu ja vapaa, jos haluaa mennä esimerkiksi metsälle, niin menee, vaikka minulla olisi 40 kuumetta, käskee hommata lapsenvahdin. Ei piittaa lasten turvallisuudesta, käyttää omaa huonoa muistia tekosyynä vaikka mihin, jättää vaikka akkutoimisen sahan lattialle ja on kuulkaa vitsit vähissä, kun 3-vuotias lapsi sen löytää ennen minua... Ja tämä on vain pieni esimerkki, tuollaista sattuu viikottain ellei päivittäin.

Hullukaan jaksa aikuisen ihmisen perään kytätä, kun on pieniäkin, joista huolehtia...

Niin ja ei ole kuulkaa mies masentunut, jos joku miettii...

Vierailija
7/7 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ainoastaan mieleen, että tuollaisen kanssa sitten teit kolme lasta :( Eikö näitä tuntemuksia ollut vielä ennen lapsia tai ensimmäisen jälkeen? Miksi teitte lisää lapsia?

Koita nyt vielä miettiä, mikä sai sinut rakastumaan mieheesi alussa?

Mutta kuulostaa kyllä sellaiselta, että jos ei ole valmis muuttamaan tapojaan, niin ero edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän