Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää: Hormonitoiminta heräsi nyt kun lapset on tehty!

Vierailija
16.09.2009 |

Voi vietävä mua riepoo.

Ehdin kärsiä lapsettomuudesta mieheni kanssa liki neljä vuotta ennen ensimmäisen lapsen syntymää. Sitten kakkosta tehtiin vähän toista vuotta. Kolmatta puolestaan lähes tasan kaksi vuotta.

Syynä tähän rasittavaan, hermoja raastavaan, stressaavaan ja kalliiseen rumbaan oli vain ja ainoastaan mun oman kropan toimimattomuus. Ainoa syy mikä lapsettomuudelle löydettiin, oli se, ettei mun hormonitoiminta toimi kuten pitäisi.

Olin vasta 25 kun tähän touhuun lähdettiin, mutta munasarjat oli kuin 50-vuotiaalla. Menkat tuli pari-kolme kertaa vuodessa, ovulaatiota ei ollenkaan.

Mutta nyt. Voi helvetti. Mielellään eläisin nyt elämäni loppuun saakka vaikka ilman menkkoja tai niin, että ne tulisi kerran-pari vuodessa eikä ovulaatiollakaan ole enää väliä koska nämä kolme lasta riittävät meille loppuiäksi.

Mutta kuinkas kävikään. Nyt sitten kuopuksen imetyksen päättymisen jälkeen on tapahtunut jokin ihme ja kroppani toimii kuin kello. Kierto on 28 vuorokautta, ovulaation tunnen selvästi (olen ihan seksipeto pari päivää ja limaa tulee kuin saavista kaataen) ja menkat tulee todella suurien kipujen kera alkaen aamulla klo 10 tienoolla.

Tämä on uskomatonta. En ole koskaan voinut edes kuvitella PURNAAVANI kun kroppa toimii. Mutta miksi sen nyt täytyy alkaa toimia kun lapset on jo tehty? En tarvitse enää ovulaatioita enkä varsinkaan noita törkeän kivuliaita menkkoja.

Onko kellekään muulle lapsettomuudesta omasta syystään kärsineelle käynyt näin? Musta tää on ihan kohtalon ivaa... Ja elämäni ensimmäistä kertaa harkitsen EHKÄISYN käyttämistä... ei päivää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kolmosen jälkeen enää tunnu missään. Paitsi ehkä kukkarossa mutta so what?

t. kolme suunniteltua ja kaks vahinkoa päälle ja taidanpa tehdä vielä yhden suunnitellun ;)

Vierailija
2/2 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä halua enää olla raskaana, on niin isot riskit, että käy huonosti. Joten vauva ei ole vaihtoehto.

Potuttaa vaan tää tilanne kun tietty ehdin vuosien ajan ajatella, että eipä tartte sitten lasten jälkeen miettiä ehkäisyasioita eikä kärsiä menkkoja, jotka on siis todella kivuliaat.

Että jos joku taistelee nyt kierto- ja ovulaatio-ongelmien kanssa, mä voisin vaihtaa osia!!!

T ovulaatiohimoista kärsivä äiti :o/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan