Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuori mies ja vanhempi nainen..

Vierailija
15.09.2009 |

Olen pitkään haaveilut että pääsisin vanhemman naisen "toyboyksi". Onko täällä ketään naista joka pitää nuorista reilu 20 miehen aluista. Tai ketään kellä on kokemusta tämmöisestä suhteesta missä nuorempi mies ja vanhempi nainen?

Itellä ollut pari seksisuhdetta vanhempien naisten kaa, toinen päättyi siihen että nainen muutti pohjoseen ja toinen löysi itelleen sitten vakavan suhteen mihin itse en silloin halunnut ryhtyä.

Itse olen 23v 178/73 miehen alku, jolla kroppa kunnossa eikä ulkonäköä muutenkaan ole moitittu, ei nuorten eikä vanhempien naisten taholta. Nyt en työni puolesta kerkee enää niinkään baareissa pyöriä joten sitä kautta ei enää synny uusia kontakteja.

Mikä siis avuksi? Mistä uusi seksisuhde? Naiset ja kaikki kellä kokemusta kertokaa ja auttakaa?

Kiitos, -J-

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin rekisteröidyin nyt sit tänne sivuilleki..

Vierailija
2/54 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mieheksi. Iso kalu tietysti pelastaa paljon eli mittoja kiitos, pituutta saiss olla 18-19 cm ja paksuutta vähintään 5 cm, mielellään 6. Saisit alkaa käydä salilla tai syödä niinkuin aikuiset miehet ettet ole kukkakeppi soppaluu.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sä ap jostain naisen löydä...puutteessa eläviä naisia kyllä on!

Vierailija
4/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 32-vuotias ja todellakin kiinnostaa sama asetelma. Olen käynyt lueskelemassa ilmoituksia Iskurista ja omaksi ilokseni teitä kaltaisiasi tuntuisi olevankin. ;) Vielä en ole kuitenkaan saanut tehtyä mitään asian eteen... hmm... Mutta sitä kannattaa koittaa, laitat oman tai selailet naisten ilmoja.

Jotenkin tuntuu että baarista mä mieluummin tuollaisen kotiin veisin, mutta mihinkään teinidiskoon mua ei kyllä saa, miltä se nyt näyttäisi, täti-ihminen vonkaa nuoria miehiä! :D

Vierailija
5/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 32-vuotias ja todellakin kiinnostaa sama asetelma. Olen käynyt lueskelemassa ilmoituksia Iskurista ja omaksi ilokseni teitä kaltaisiasi tuntuisi olevankin. ;) Vielä en ole kuitenkaan saanut tehtyä mitään asian eteen... hmm... Mutta sitä kannattaa koittaa, laitat oman tai selailet naisten ilmoja. Jotenkin tuntuu että baarista mä mieluummin tuollaisen kotiin veisin, mutta mihinkään teinidiskoon mua ei kyllä saa, miltä se nyt näyttäisi, täti-ihminen vonkaa nuoria miehiä! :D

Minä olen 43v ja käyn ihan sujuvasti discoissa, seuraakinhan sieltä saisi, jos haluaisin... mutta yhdenyön suhteet vaan ei nappaa... vaan jotakin pitempiaikaista haeskelen.

Vierailija
6/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..risteilyillä etsin juuri vanhoja mummuja. Niiltä saa saakutin helposti ja ne jopa osaavat temputkin ilman opetusta.

Vierailija
7/54 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 43v ja käyn ihan sujuvasti discoissa, seuraakinhan sieltä saisi, jos haluaisin... mutta yhdenyön suhteet vaan ei nappaa... vaan jotakin pitempiaikaista haeskelen.

Njoo, eihän 23-vuotias ole mikään teini, tosiaankaan, karkeasti yleistin. Ja kyllä mäkin diskoissa käyn, mutta kaveriporukalla enemmän semmoisissa 30-vuotiaiden suosimissa, joissa taas ei parikymppisiä niin näy.

Vierailija
8/54 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 32-vuotias ja todellakin kiinnostaa sama asetelma. Olen käynyt lueskelemassa ilmoituksia Iskurista ja omaksi ilokseni teitä kaltaisiasi tuntuisi olevankin. ;) Vielä en ole kuitenkaan saanut tehtyä mitään asian eteen... hmm... Mutta sitä kannattaa koittaa, laitat oman tai selailet naisten ilmoja.

Jotenkin tuntuu että baarista mä mieluummin tuollaisen kotiin veisin, mutta mihinkään teinidiskoon mua ei kyllä saa, miltä se nyt näyttäisi, täti-ihminen vonkaa nuoria miehiä! :D

Moikka kiinnostaisko sua sitten ehkäpä tutustua lähemmin? :)

-J-

Vierailija
9/54 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nonnii taas sit unohdin kirjautuu sisään ennen kirjottamista..

Vierailija
10/54 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iso kalu tietysti pelastaa paljon eli mittoja kiitos, pituutta saiss olla 18-19 cm ja paksuutta vähintään 5 cm, mielellään 6. Saisit alkaa käydä salilla tai syödä niinkuin aikuiset miehet ettet ole kukkakeppi soppaluu.

N43"

no sanotaanko et en mä rupee tässä mittoja sen tarkemmin huutelemaan, ota yhteyttä jollain muulla tapaa niin voidaan asioista keskustella.. ;) ja kukkakeppi no en nyt sanois, timmi vartalo kylläkin..

Vierailija
11/54 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehtova ajatus, edelleen. ;) Mutta vika onkin katsos siinä, että multa puuttuu "munaa" viedä asia oikeasti tapaamisen tasolle. Höh.

N32

Vierailija
12/54 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitatko viestii jos laitan tähä sulle mun sposti osotteen? ;)

Vierailija
13/54 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sitä aina viestiä voi laittaa... ;)

Vierailija
14/54 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein ruipelo, 30 kiloa lisää niin sit voidaan puhua miehestä !

Vierailija
15/54 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies, joka käyttää sanaa KAA, on niin epämiehekäs, että minun sänkyyni ei ole tulemista. Apua.

Toiseksikin - 23 v on minusta nulikka mikä nulikka.

Ja kolmanneksi - 178/73 on niin pienikokoinen, että jälleen on sanottava: ei millään.

Ainoa avu olisi hulvaton kalu - siis paksu sellainen. Pitkästä ei ole mitään iloa.

Niin ja kestävyys - kuivat pehmeät huulet ja taivaallinen suutelu-/nuolemistaito.

Mutta kasvata itseäsi vielä jokunen vuosi; sitten kun alat olla nelikymppinen, olet n 95 kg ja 190 pitkä, ja kun olet harjoittanut itsellesi kunnon työmiehen kourat ja vartalon, tule uudelleen tarjoamaan taitojasi/halujasi.

Vierailija
16/54 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies, joka käyttää sanaa KAA, on niin epämiehekäs, että minun sänkyyni ei ole tulemista. Apua.

Ja kolmanneksi - 178/73 on niin pienikokoinen, että jälleen on sanottava: ei millään.

Ainoa avu olisi hulvaton kalu - siis paksu sellainen. Pitkästä ei ole mitään iloa.

Niin ja kestävyys - kuivat pehmeät huulet ja taivaallinen suutelu-/nuolemistaito.

Mutta kasvata itseäsi vielä jokunen vuosi; sitten kun alat olla nelikymppinen, olet n 95 kg ja 190 pitkä, ja kun olet harjoittanut itsellesi kunnon työmiehen kourat ja vartalon, tule uudelleen tarjoamaan taitojasi/halujasi.

no työmiehen kouria ei oo tulos, viihdyn töissä paremmin puku päällä. haalarihommia kerkee sit kotona tekee jos haluu :)

ja tulen myös kirjottamaan KAA edelleen ku on kyse tämmösestä foorumista tai iha vapaasta keskustelusta, sit ku mennää enemmän virallisiin asioihi nii kirjotellaa sit kirjekielellä..

mut kiitos vaan sunki mielipiteestä, vaik ei paljoo posii tullukaa :D

Vierailija
17/54 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtihan oli että nuorempi mies etsii vanhempaa naista. Jos ei sulle kelpaa niin eihän se vielä mitään merkitse! (ja kelpaatkohan itse kenellekään..??)

Suosittelen kyllä kokeilemaan nuorempia miehiä. Itse oon 38v ja mulla enimmäkseen viimeisen 5 vuoden aikana ollut 28-30v kundeja. TOSI namia seksiä saa, ovat vielä innokkaita oppimaan ja kuntoa riittää.

Toivottavasti löydät jonkun kivan naisen, aloittaja :-)

Vierailija
18/54 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään emme välttämättä viihdy baareissa. Netin chat-huoneet sen sijaan vilisevät nuorempia miehiä ja vanhempia naisia, jotka etsivät toisiaan. Tällaiset normista poikkeavat suhteet ovat valitettavasti vieläkin yleisen ällistelyn kohteena, joten ihmiset hoitavat etsimisen anonyyminä. Eli chattiin mars, juttele fiksusti, ole kiinnostunut hänestä, älä ala heti vonkaamaan äläkä lannistu pakeista. Ole aito, hauska ja flirtti. Onnea etsintään!

Löysin omani netistä, tai hän löysi minut :)

Vierailija
19/54 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä chatti palstoja nämä nuoria miehiä etsivät naiset sitten käyttävä?

Vierailija
20/54 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on hiljaista täällä, paljon siitä puhutaan että naiset tykkäävät nuorista miehistä ja silti keskustelu ei käy :( noh eikait sille mitää voi...