nuori mies ja vanhempi nainen..
Olen pitkään haaveilut että pääsisin vanhemman naisen "toyboyksi". Onko täällä ketään naista joka pitää nuorista reilu 20 miehen aluista. Tai ketään kellä on kokemusta tämmöisestä suhteesta missä nuorempi mies ja vanhempi nainen?
Itellä ollut pari seksisuhdetta vanhempien naisten kaa, toinen päättyi siihen että nainen muutti pohjoseen ja toinen löysi itelleen sitten vakavan suhteen mihin itse en silloin halunnut ryhtyä.
Itse olen 23v 178/73 miehen alku, jolla kroppa kunnossa eikä ulkonäköä muutenkaan ole moitittu, ei nuorten eikä vanhempien naisten taholta. Nyt en työni puolesta kerkee enää niinkään baareissa pyöriä joten sitä kautta ei enää synny uusia kontakteja.
Mikä siis avuksi? Mistä uusi seksisuhde? Naiset ja kaikki kellä kokemusta kertokaa ja auttakaa?
Kiitos, -J-
Kommentit (54)
Voihan sitä helpompiakin tapoja suositella...
Tuollasessa voi saada sielullisia vammoja, jos sattuu riittävän roisi puuma kohdalle. Varsinkaan luovan ihmisen ei pitäisi herkkyyttään uhrata liikaa, olipa millainen mesenaattitarjokas tahansa!
Kotkassa oli ennenmuinoin "satamahuoria", eli nuoria naisia, jotka asui merimiesten luona laivassa ja eli niiden siivellä. Vuosikymmeniä myöhemmin lama loi opiskelijapoikiin vähän samanlaisen kastin; hiero sieltä ja kutita täältä niin mä käyn kaupasta sun jääkaapin täyteen. Sama ilmiö saattaa syntyä nyt taas, kun on paljon enemmän varakkaita naisia ja insinöörialoilla kova työttömyys.
23 vuotiaalle miehelle on liian nuori. Pitää olla vähintään 42vuotias :)
Mies 23-28 v ja nainen 38-48 v. Itse olen nyt 41 v ja mies 25...jeeee, herkkua!
32 vuotias nainen 23 vuotiaalle miehelle on liian nuori. Pitää olla vähintään 42vuotias :)
Höhöö, sinäkö sen määräät? :D Makunsa kullakin.
Itseä (31) yritti 27-vuotias iskeä tällä nuorimies-vanhempinainen-asetelmalla. En raaskinut sanoa että on aivan liian "vanha" jo mun makuuni, kyllä se pitää olla korkeintaan 24-vuotias. ;) Kaveri kävi kuitenkin niin kuumana siitä kuinka paljon nuorempi hän oli. Tosiasiassa itse ajattelen 27-vuotiasta jo melkein omana ikäluokkana, eikä siinäkään mitään vikaa, mutta tuo asetelma ei vaan toiminut kiihokkeena tässä tapauksessa.
41-vuotias nainen ja 25-v. mies kuulostaa jo aika herkulliselta, loistoo! ;)
..10-15v ikäero on niin mitättömän pieni. Jos haluaa kokeilla vanhempaa naista, niin ainkin sellaiset 25-30 vuotta pitää eroa löytyä. Itse ole 32v, ja olen nainut melkein 70v. mummelia, ja saamarin hyvältä tuntui. Jo pelkkä ajatus asiasta oli niin kiihottava, että tuntikaupalla sai jököttää, ennenkuin pääsi lähempään tekemiseen. Ihan turha saivarrella vanhojen löysistä värkeistä.
Mun nykyinen on mua 12 v vanhempi ja tosi hottis
m31
mitä chatti palstoja nämä nuoria miehiä etsivät naiset sitten käyttävä?
Itse löydän nuorukaisia suomi24:n chatista, sieltä "miehet etsivät naisia". Sinne vaan kimppuun. ;) Mut paljon parempi niin päin että itse bongaa ja sitten toki aikaisessa vaiheessa ilmoittaa oman ikänsä, vedättäähän ei ole ketään tarkoitus. Mutta jos itse roikkuu "tarjolla" (naiset etsivät miehiä), niin tämmöinen 3-kymppinen nainen on taas kuumaa kamaa näille 50-vuotiaille miehille...
Itse 32 ja tällä hetkellä kehittelen juttua 19- ja 24-vuotiaiden kanssa... 19 tuntuu kyllä jo aika härskin nuorelta, mut kovasti se kävisi kuumana, joten täytyy katsoa.
Viime viikonloppuna vein kotiin kaksi 23-vuotiasta miestä ja kaikilla oli kivaa. ;) Muuten on kokemusta 25- ja 26-vuotiaista.
...luulen kyllä että tämä nuorten miesten viehätys on itseltäni hiipumassa, mieskunto ja into on kyllä omaa luokkaansa, mutta vähitellen ovat taas oman ikäiset alkaneet kiehtoa enemmän ja enemmän. Aika aikaa kutakin, jos nämä nuorukaiset nyt vielä "katsoisi" ja sitten vähän rauhoittuisi. :D
ja minulla oli pari seikkailua 23v miehen kanssa. Oli aivan mahtavaa molemminpuolin ja varmasti tilaisuuden tullen toistuu.
Olen kuitenkin varattu ja perheellinen eli vaikea tilanne. Voi sitä kutkuttavaa jännitystä kun ajattelenkin..huh huh
Kokeilkaa ihmeessä ja ihanaa et löytyy nuoria miehiä, jotka pitävät meistä vähän vanhemmista :D
pitäneepi varmaa käydä heti koittamassa ku koneelle pitkästä aikaa taas kerkesin :) laittakaa toki lisää ehdotuksii ja kokemuksii et palsta pysyy "kuumana" ;D
ja yhteyttäki saa ottaa jos kiinnostaa ;P
T. -J-
Minua kiinnosta alle 20v pitkät ja hoikat kaverit.
t. Nainen 41 v
vanhempia naisia linjoilla?
T. miehenalku 24
Olen ehdottomasti sitä mieltä että olen tämän palstan kovin jätkä.
Turvottaa, ette voi käsittää.. valtava mela
M34
Etsin nainen hyvä sydän tarjota hänelle sydämeni ja sieluni ja vahva suhde t vankka, vilpitön ja ikuinen, jos olet kiinnostusta vastaukseksi
sähköpostiosoite
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 21:28"]
Etsin nainen hyvä sydän tarjota hänelle sydämeni ja sieluni ja vahva suhde t vankka, vilpitön ja ikuinen, jos olet kiinnostusta vastaukseksi
sähköpostiosoite
[/quote]
Ahmed
Vanhemmat naiset kestävät pidempään seksisessioita, nuoret naiset ovat aivan puhki 15min. jälkeen.
Jotenkin sitä on tullut kauhean kronkeliksi näin vanhemmiten. Kun täytin neljäkymmentä, niin sen jälkeen en ole kelpuuuttanut enää yli kolmekymppisiä sänkykumppaneikseni. Nuoret miehet jotenkin kiehtovat niin paljon enemmän. Penis on jatkuvasti työkunnossa eikä tarvitse odotella puoltapäivää ennen seuraavaa yhdyntää.
Nuoret miehet osaavat lisäksi arvostaa kokeneen naisen otteita. Vanhat tuhnut luulevat olevansa tosi kovia naitenmiehiä ja petisankareita, vaikka heistä ei mininkään olisikaan. Kullin pitää olla nuori minun mielestäni.
Täältä löytyis kohta 18v miehenalku joka käy salilla aktiivisesti, en oo mikää kukkakeppi pyydä kuvaa vaikka, toyboyn hommii etsiskelen vanhemma naisen kanssa...
hyvää päivää! Täällä Keski-Suomessa myös olisi miehen alku tarjoaisi hyvää seuraa ja upeaa kyytiä arvon palstalaisille. Olen tosin vasta 18, siis vm 1918, eli selkeästi alle sata vuotias. Hakisin huomattavasti vanhempaa naista nylkytyssuhteeseen. Eli kaikki liki 200 vuotiaat kortit ottakaapa yhteyttä. Ja tavaran pitää olla kyllä tiukka edelleen ja märkää myös.
kyksautellaans?!
Täämies etsiillä on myös vapaa 36v etsii myös vanhempaa naista elämään.Niin teinit ei ole koskaan kiinnostanut.Aina ollut vanhemman kanssa ja hyvin on mennyt.