nuori mies ja vanhempi nainen..
Olen pitkään haaveilut että pääsisin vanhemman naisen "toyboyksi". Onko täällä ketään naista joka pitää nuorista reilu 20 miehen aluista. Tai ketään kellä on kokemusta tämmöisestä suhteesta missä nuorempi mies ja vanhempi nainen?
Itellä ollut pari seksisuhdetta vanhempien naisten kaa, toinen päättyi siihen että nainen muutti pohjoseen ja toinen löysi itelleen sitten vakavan suhteen mihin itse en silloin halunnut ryhtyä.
Itse olen 23v 178/73 miehen alku, jolla kroppa kunnossa eikä ulkonäköä muutenkaan ole moitittu, ei nuorten eikä vanhempien naisten taholta. Nyt en työni puolesta kerkee enää niinkään baareissa pyöriä joten sitä kautta ei enää synny uusia kontakteja.
Mikä siis avuksi? Mistä uusi seksisuhde? Naiset ja kaikki kellä kokemusta kertokaa ja auttakaa?
Kiitos, -J-
Kommentit (54)
sinä nainen yli 60 vuotias , niin saat minulta 30cm pitkää ja 8cm paksuu kovaa kyrpää
Työnsin sormea väliimme ja otin sieltä pillumehuja sormiimme ja levitin niitä anopin peppureiälle. Hän ei ollut moksiskaan siitä vaan jatkoi ratsastamistaan. Uskaltauduin työntämään sormen hänen perseeseen. Anoppi tärisi jälleen, mutta ei kuitenkaan saanut vielä. Liikutellessani sormea perseessä kysyin, että saisinko tulla hänen peppuun. Anoppi kääntyi ja sanoin, että oli odottanut jo tuota kysymystä.
Hän nousi ja tuli syliini. Levitti nesteitä peppuunsa ja otti kullistani kiinni ja ohjasi sen peppureiälleen. Silloin tiesin, että täällä on käyty ennenkin. Kulli luiskahti helposti ohi sulkijalihaksen ja valui pikku hiljaa syvemmälle ja syvemmälle. Sitten hän aloitti ratsastuksen ja hänen perseensä tiukkuus sai minut heti laukeamisen partaalle. Pidätys ei onnistunut ja purkauduin anopin suoleen rajusti. Anoppi jatkoi vielä hetken ja hieroi samalla itselleen klitasta kolmannen orkun. Ja valahti sitten syliini.
tais tääki palsta sit lopulta kuolla pois...
Olin 33v kun tapasin 21v nuoren miehen.
Meillä oli aivan mielettömän hauskaa ja mukavaa. Hyvät muistot jäi molemmille.
Ongelma oli vaan siinä että minä halusin jonkin ajan päästä jotain vakavampaa. Nuori mies lupasi että hän on valmis siihen. Minä en oikein uskonnut, tai ehkä hänestä silloin tuntui siltä.
Mietin vaan että viimeistään kun hän 30 v alkaa hän ajatella että mihin se elämä oikein meni. Silloin olen itse yli 40v, enkä jaksaisi silloin alkaa etsiä taas uutta miestä.
Ollaan edelleen hyviä kavereita. Ihania muistoja jäi :-)
Hello
My name is Rosemary,i am tall and sexy looking young girl, after reading your profile,i will like to have a relationship with you, can you write me at
rosy2x5@yahoo.com
we can start from there, also i will send you my picture, i will be waiting because i have something VERY IMPORTANT to tell you, take care and lots of love,God bless,Note,colour, distance or age does not matter, but love and understanding. A friend in need is a friend indeed.
(rosy2x5@yahoo.com)
Rosemary
.............................................................................................
Hei
Nimeni on Rosemary, olen pitkä ja seksikäs näköinen nuori tyttö, kun olet lukenut profiilin, minä haluan olla suhdetta kanssasi, voit kirjoittaa minulle
rosy2x5@yahoo.com
voimme aloittaa sieltä, myös minä lähetän teille kuvan, aion odottaa, sillä olen jotain erittäin tärkeää kertoa, hoito ja paljon rakkautta, Jumala siunatkoon, Huomaa, väri, etäisyys tai ikä ei ole väliä, vaan rakkautta ja ymmärtämystä. Hädässä ystävä tunnetaan.
(Rosy2x5@yahoo.com)
Rosmariini
Hello
My name is Rosemary,i am tall and sexy looking young girl, after reading your profile,i will like to have a relationship with you, can you write me at
rosy2x5@yahoo.com
we can start from there, also i will send you my picture, i will be waiting because i have something VERY IMPORTANT to tell you, take care and lots of love,God bless,Note,colour, distance or age does not matter, but love and understanding. A friend in need is a friend indeed.
(rosy2x5@yahoo.com)
Rosemary
.............................................................................................
Hei
Nimeni on Rosemary, olen pitkä ja seksikäs näköinen nuori tyttö, kun olet lukenut profiilin, minä haluan olla suhdetta kanssasi, voit kirjoittaa minulle
rosy2x5@yahoo.com
voimme aloittaa sieltä, myös minä lähetän teille kuvan, aion odottaa, sillä olen jotain erittäin tärkeää kertoa, hoito ja paljon rakkautta, Jumala siunatkoon, Huomaa, väri, etäisyys tai ikä ei ole väliä, vaan rakkautta ja ymmärtämystä. Hädässä ystävä tunnetaan.
(Rosy2x5@yahoo.com)
Rosmariini
moi olen 19v mukava poika joka tahtoo kokemusta
Hei,
Ystävyys ei ole pelkästään tunteita tai mitä olemme vaan ymmärtää, jakamiseen ja huolehtiva. ystävyys ei usko etäisyys, iän tai jopa väri. ystävyys ei ole vain peliä tai jutteleminen keskenään. mutta ystävyys on kuulla toistensa äänen sydämen. Ystävä on Jumalan lahja. joku, joka välittää niin paljon kuin minä. Olen lukenut profiilin ja kiinnostuin sinä ja minä haluaisin tietää sinulle enemmän, olen miss Blessing, haluan olla ystäväsi
kiitos posti (blessingbygrace@yahoo.com) niin aion lähettää teille kuvan ja myös kertoa teille lisää itsestäni.
Toivottavasti kuulla sinusta tilassa.
Kiitos siunaus.
Hello,
Friendship is not only because of feelings or what we have but because of understanding,sharing and caring. friendship does not think distance,age or even colour. friendship is not just playing or chatting with each other. but friendship is hearing each others voice from the heart. A friend is a gift from God. someone who will cares as much as i do. i have read your profile and i became interested in you and i will like to know you more, i am miss Blessing, i want to be your friend
please mail on (blessingbygrace@yahoo.com) then i will send you my picture and as well tell you more about me.
hope to hear from you soonest.
Thanks Blessing.
Saako täältä enää vastausta vanhemmalta naiselta :) 19v
Täällä ois 19 vuotias tummat piirteet komea ja treenaan ja tosiaan haluan kokea seksiä 30-45 vuotiaan kanssa miksei 50 vuotiaskin. Aina unelmoinut vanhemmasta naisesta. Asun espoossa. Jos joku vanhempi nainen näkee niin ota yhteyttä kik messengerissä nimellä espoo19v. En nyt heti ala nimiäni kertomaan tässä, mut voin ottaa suhun yhteyttäki jos laitat jonkun numeron tai tällästä ja kik messengerin voi helposti lataa play kaupasta tai appstoresta ja teet tunnuksen menee n 1min. ota rohkeesti yhteyttä voin tulla kauaskin ku halaun oikeesti vanhempaa!:D
Molempiin suuntiin nuoret naiset pitää kun mies maksaa ja opettaa sekä nuoret miehet pitää kun vanhempi opettaa. Siitä sitten etsimään harjoitus kavereita. Kondomilla. Voi aloittaa seksikaupasta.
Thaimaassa on poikia jotka on ostettavissa rahalla kaikkeen kaikille. Nuoria.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:36"]
hyvää päivää! Täällä Keski-Suomessa myös olisi miehen alku tarjoaisi hyvää seuraa ja upeaa kyytiä arvon palstalaisille. Olen tosin vasta 18, siis vm 1918, eli selkeästi alle sata vuotias. Hakisin huomattavasti vanhempaa naista nylkytyssuhteeseen. Eli kaikki liki 200 vuotiaat kortit ottakaapa yhteyttä. Ja tavaran pitää olla kyllä tiukka edelleen ja märkää myös.
kyksautellaans?!
[/quote]
Hautausmailtahan noita löytää, jos viitsii vähän kaivella. Nyt on kyllä ollut niin kuivaa, et kosteudesta ei voi mennä takuuseen.