Onko farkkujen lahkeet kaikilla liian pitkät?
Siis mahdoton tehtävä. Ostaa farkut, joitten lahkeita ei tarvitse rullata. Mistä helkkarista löytyy sopivan pituiset lahkeet. Ja koko on 165cm/64kg.
Kommentit (33)
Lyhentää täytyy nykyään lähes aina. Hassua, koska 5-10 vuotta sitten löytyi kyllä myös lyhyitä lahkeita. Mihin ne ovat kadonneet?
Vaikka olen alle 160 pitkä, en voi ostaa lastenosastolta, koska olen liian muodokas käyttämään lastenmalleja. Niissä ei ole tilaa naisen reisille, lantiolle tai takapuolelle...
174cm/58kg, löytyy juuri tuolla vyötärö/puntin pituudella sopivat ja juuri kaverit pohtivat löydänkö helposti sopivat. Juuri ostin Onlylta farkut ja jotain Esprittiäkin löytyy.
täälläkin! Pituutta 175, painan 68kg. Yleensä käy niin, että kun housuissa riittää pituus, voisin ottaa jonkun samoihin housuihin kaveriksi...
Omistan tällä hetkellä kahdet sopivat farkut ja yhdet mustat suorat housut.
Onneksi on sen verran hyvännäköset kintutu että ilkee pitää hameita!
Minäkin törmään liian usein liian lyhyisiin lahkeisiin. Onneksi nykyisin löytyy myös pitkille ja hoikille kivoja, ennen kaikkea trendikkäitä farkkuja, eikä mitään mummon kainolomalleja. ;)
Olen kyllä huomannut, että monedsti löytyy myös sitä lyhyttä lahkeen pituutta..
t. 184cm
ja todelakin vaikea löytää sopivia farkkuja.
onlyltä löysin kerran yhtä mallia olevat 30 lahkeella. Yleensä lyhyin on 32 ja se on mulle jo kääritävä malli.
Mun mielestä farkuthan on maailman helpoin ostaa, koska niitä saa kaikissa pituuksissa ja farkkuliikkeissähän ne saa vielä lyhennytettyä samaan hintaan ja saman tien.
Takapuolesta istuvat voivat olla vaikea löytää, mutta juuri farkuissa pituus ei ole ongelma.
Kaikissa muissa housuissa kyllä. 165 ja 58.
haluaa tummaa farkkua ns. töihin sopivaa pesua ni eipä löydy helpolla kun kaikenmaailman kulutuksia tai tikkauksia.
168cm ja 51kg, farkut yleensä 28" ja lahkeella 32-34"
Itse olen 175cm pitkä mies, joten hyvinkin keskimittainen ja lyhyin lahje, joita yleensä löyätä on 30 ja se on ihan liian pitkä. Saisi ottaa pois ainakin 5cm. Vituttaa, kun ei voida tehdä suoraan sopivia, vaan pitäisi aina lähteä lyhennyttämään. Ei vaikka nykyään lyhyet lahkeet ovat muotia.
Prisma Lee Cooper. Löytyy paljon kokoja lahkeen pituus 30. Tosin mulle seki vähän pitkä, kenkien kanssa hyvä😀
.. ei löydy sopivia, lyhennän aina.