Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulle maksettais 1500e seksistä. suostuisitko minuna?

Vierailija
15.09.2009 |

äijä ei varsinaisesti vastenmielinen, mut en kyl huviksenikaan seksiä sen kans harrastais. rahapula mulla. ja en seurustele.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin halveksuntaa tuollaista miestä kohtaan, en koskisi tikullakaan. Toisaalta en myöskään etsisi chat-seuraa varatuista miehistä.

Kuinka alhaalla jotkut ihmiset voivat ollakaan ja ovat vieläpä vanhempia. Lapsiparat :(

Vierailija
82/96 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin mut vannomatta paras jos ois kova rahapula.

Teille jotka käskitte hankkia sen ammatin niin eiks ap sanonut olevansa opiskelija?

Se vaimo ei ainakaan mun harkintaan vaikuttais (paitsi jos se sairaus on aids) - tuskinpa siinä muutenkan onnellinen liitto on kyseessä jos mies on hakemassa helpotusta muualta.. niin, tai toisaalta jos todella on sairas niin parempi et ois maksusta jonku kanssa kuin että sais "tukea" vaikka joltain tutulta. Jos olisin itse sairas niin soisin mieheni käyvän maksullisissa kunhan en tietäis siitä.

Suurimmat huolet ois juuri ne taudit tai miehen osoittautuminen hulluksi ja takertuminen... ja se miten likanen olo siitä tulis ja kuin se jäis vaivaamaan. Toisaalta se vois olla jännä salaisuuskin, hmm hmm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksais noin paljon? eihän huoratkaan montaa kymppiä maksa? mikä susta tekee niin spesiaalin?

Vierailija
84/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko seksi kertapano vai vaaditaanko sitä jatkossakin??

Vierailija
85/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso missä on kipuraja. 3000? 4000? eihän 1500 saa mitään.

Vierailija
86/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "se" siitä kulu. Suojaudu taudeilta, älä pussaa äläkä anna sen pussata sun suuta / värkkiä. Onko väkivallan vaaraa??

Ihan hyvä vaivanpalkka luvassa :) Minä kyllä suostuisin - jos äijä ei edes ole kovin ällö (vastenmielisen kanssa en suostuis edes rahasta).

Vierailija
87/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksais noin paljon? eihän huoratkaan montaa kymppiä maksa? mikä susta tekee niin spesiaalin?

Kai sitten olen hänen mieleensä (kuulemma hänen unelmanainen, heh). Ja ei ole pulaa rahasta hänellä.

Huvikseni/kiinnostuksesta luin aiheesta mm. parin huoran nettiblogista, tyyliin 200/puol h ne ammattilaiset ottaa.. Eli ei tod mitään paria kymppiä ( tai ehkä virolaiset, en tiedä). ap

Vierailija
88/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että melko varmasti suostuisin.

Pelottaisi varmaan helvetisti, mutta tuo raha tulisi niin tarpeeseen että pystyisin kyllä siihen.

Vierailija
89/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suostu ihmeessä.

Kokeile nostaa hinta vaikka kahteen tonniin ja pyydä maksu ehdottomasti etukäteen.

Vierailija
90/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "se" siitä kulu. Suojaudu taudeilta, älä pussaa äläkä anna sen pussata sun suuta / värkkiä. Onko väkivallan vaaraa?? i]

Rikas liikemies. Ja - nyt av-mammat älähtää - elää seksittömässä suhteessa vaimon sairauden takia. Semmonen kiltti rikas reppana, ja tunnollinen perheenisä. ap

Vierailija
91/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankaluuksia jälkikäteen. Eli varmista, että mies ei voi kiristää sinua millään tai odota palvelusten jatkuvan (ilmaiseksi) myöhemmin ym.

Vierailija
92/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava. Anaalia haluaisi myös, tai siis kuuluisi tuohon hintaan, muuten ei mitään erikoisempaa. Kertapanosta maksais tuon, mutta kuulemma jos haluan, voitaisi jatkossakin tavata. Ei vain oikein sovi mun kiltin kotiäidin imagoon tää ajatus :O Vähän ihmeissäni olen.

ap

Vierailija
93/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava. Anaalia haluaisi myös, tai siis kuuluisi tuohon hintaan, muuten ei mitään erikoisempaa. Kertapanosta maksais tuon, mutta kuulemma jos haluan, voitaisi jatkossakin tavata. Ei vain oikein sovi mun kiltin kotiäidin imagoon tää ajatus :O Vähän ihmeissäni olen.

ap

Vierailija
94/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun olen kotona, en pahemmin törmäile rikkaisiin liikemiehiin. No, jos sinkku olisin, tuosta rahasta en panisi kun on sillä omakin muija (pelkäisin kirisystä tai muuta, sen verta skitso olen) maksaisi enemmän niin sitten saattaisin. Sinkkua panisin 1500 eurosta.

Vierailija
95/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvan kirjallisena ja mahdollisesti katsomaan/kertomaan että mies saa oikein kuten on sitä ennenkin saanut ettei vain saisi väärin.

Vierailija
96/96 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette tutustuneet? Millaisessa tilanteessa hän ehdotti tuota? Pystyisitkö elämään tuollainen omallatunnollasi? Pystyisitkö enää kunnioittamaan itseäsi?

Minä en. Joskus olen miettinyt hypoteettisesti että mistä hinnasta olisin valmis myymään itseäni. Mietin että ehkä 0,5 miljoonasta ylös päin olisi pakko alkaa harkita. Että rajaton ei ole minunkaan kunniani, mutta ihmettelen todella että näin moni olisi valmis myymään itseään noin pienestä rahasta! Minä arvostan itseäni liikaa tuollaiseen. En voisi antaa sellaisen miehen johon en ole ihastunut/rakastunut koskea minuun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi