mulle maksettais 1500e seksistä. suostuisitko minuna?
äijä ei varsinaisesti vastenmielinen, mut en kyl huviksenikaan seksiä sen kans harrastais. rahapula mulla. ja en seurustele.
Kommentit (96)
mä suostuin jo viidestä sadasta, ei yhtään likainen/hyväksikäytetty olo. sain itseasiassa parempaa seksiä kuin pitkään aikaan ja rahoilla maksoin lapsen synttärit ja muuta pikkukivaa kesällä johon ei muuten olisi ollut rahaa. tekisin toistekin jos tulisi samanlainen tilanne eteen.
tekis musta huoran loppuiäkseni?
aika tyly näkökanta.. ap
mä suostuin jo viidestä sadasta, ei yhtään likainen/hyväksikäytetty olo. sain itseasiassa parempaa seksiä kuin pitkään aikaan ja rahoilla maksoin lapsen synttärit ja muuta pikkukivaa kesällä johon ei muuten olisi ollut rahaa. tekisin toistekin jos tulisi samanlainen tilanne eteen.
ihan oikeastikko suurin osa av:laisista olisi valmis myymään itseään noin pienestä rahasta??!!!??
Tämä vahvistaa käsitystäni entisestään: valtaosa av:laisista on todellakin sitä "white trashia": matalasti koulutettuja lähiössä asuvia yh-äitejä jotka tappelevat exän kanssa elatusmaksuista. Perjantaina sitten haetaan lava kaljaa ja kossupullo sossun tuilla ja jätetään muksu hoitoon jos hoitaja saadaan. Ja voihan siinä samassa vähän revaakin myydä, saahan sillä rahat parin viikonlopun kaljoihin.
Mitä jos tekin hankkisitte kunnon koulutuksen ja ryhdistäytyisitte muutenkin elämässänne? Vai onko wt, ikuisesti wt? Asettaisin kyllä tavoitteeni vähän korkeammalle.
Kyllä pillua saa kymmenesosalla tuosta...
Mutta hölmöjen on moraalitonta antaa pitää rahansa joten anna mennä vaan!
Ja voihan siinä samassa vähän revaakin myydä, saahan sillä rahat parin viikonlopun kaljoihin. i]
kunnon wt tarjoaa reiluna muijana koko lähipubille illan! Sillä ovathan Make, Pera, Reiska ja Jonekin tarjonneet hänelle suihinottoa vastaan. Wt on luotettava tosiystävä.
"No tolla rahalla sais kyllä jo melkeen vuoden kaljat :P"
kunnon wt tarjoaa reiluna muijana koko lähipubille illan! Sillä ovathan Make, Pera, Reiska ja Jonekin tarjonneet hänelle suihinottoa vastaan. Wt on luotettava tosiystävä. "No tolla rahalla sais kyllä jo melkeen vuoden kaljat :P"
Tarjoaminen on typerää. Omaan kitaan vaan kaikki kaljat, omat ja varastetut :))
kunnon wt tarjoaa reiluna muijana koko lähipubille illan! Sillä ovathan Make, Pera, Reiska ja Jonekin tarjonneet hänelle suihinottoa vastaan. Wt on luotettava tosiystävä. "No tolla rahalla sais kyllä jo melkeen vuoden kaljat :P"
Tarjoaminen on typerää. Omaan kitaan vaan kaikki kaljat, omat ja varastetut :))
Yleistin liikaa wt-ihmisiä. Onhan myös se ryhmä joka vessassa käynnin jälkeen aloittaa rähinän: "vittu joiks joku mun kaljasta!!". Ja sitten rahojen loputtua kiertää tyhjissä pöydissä juomassa vieraiden lasien pohjille jääneitä eltaantuneita juomia.
sinulle hyvän neuvon: hanki kunnon koulutus niin saat parempi palkkaisia töitä. Ja kyllä, se onnistuu vaikka olisi lapsiakin.
ei todellakaan ole pieni raha!
Vaikka 10 000 euroa. Rahat tilille etukäteen, aikaa puoli tuntia ja joku kaveri oven taakse vahtimaan, että olet turvassa. ;)
millä eläisimme koulussa käyntini ajan ja mihin töihin sillä pääsisin, olisin äärimmäisen kiitollinen!
sinulle hyvän neuvon: hanki kunnon koulutus niin saat parempi palkkaisia töitä. Ja kyllä, se onnistuu vaikka olisi lapsiakin.
ei todellakaan ole pieni raha!
1500e on liian pieni raha loppuelämän kestävästä itseinhosta..
ole lukihäiriötä poistanut ei.. Mutta 5000 e/kk tilillä lämmittää silti mukavasti mieltä ;)
"Ei oo se "kunnon koulutus" kuitenkaan opettanut sulle kielioppia;)"
tosissanne? En todellakaan suostuisi.
siitä, että loppuelämäni eläisin "huorana". Ihmettelen kyllä, että niin moni täällä olisi valmis itsensä tuolla hinnalla myymään!
miehelleni kertois, tai muillekaan. Eikö kaikilla ole salaisuuksia? :/ ap