mulle maksettais 1500e seksistä. suostuisitko minuna?
äijä ei varsinaisesti vastenmielinen, mut en kyl huviksenikaan seksiä sen kans harrastais. rahapula mulla. ja en seurustele.
Kommentit (96)
virolaiset myi 50 markalla eli alta 10 eurolla.
pilu viiskymppiä
Itsele tarjottu 1700 pelkästä poskeenotosta, ja en edes suostunut. Itse joskus teinimpänä ja sinkkuna muutamaa panin maksusta, ja kun kohteen valitsi huolella, sai helposti yli paria tonnia ihan peruspanosta. Itse valitsin rikkaita ja mukavia, sekä ihan mukavannäköisiäkin miehiä, eli koskaan ei tarvinnut halvalla panna, eikä vasten tahtoa.
Jos olisin sinä, ja homma kiinnostaa, niin hommaisin hyvin maksavan hoidon mielummin esim. netistä, jolloin kyseistä henkilöä ei tarvitsisi nähdä panon jälkee. Itse muinoin sain asiakkaani www.herkku.net chatistä (jossa ei saa itseään mainostaa, eikä julkisesti seksiä myydä, mutta sieltä löytyy helposti kiinnostuneita)
voisin ehkä ymmärtää jos joku miettisi vastaavaa jos tarjolla olisi milli tai yli, mutta 1500e? Halpa olet.
Itse en tosin suostuisi mistään hinnasta, en pystyisi katsomaan itseäni sen jälkeen peilistä.
Lähtisin lapsen kanssa viettämään joulua etelän lämpöön tai jotain muuta mukavaa.
Mulla on varmasti paskempi duuni kuin seksin myyminen ja tuosta maksetaan paremmin.
pystyy harrastamaan irtosuhteita niin miksei tuonkin tilanteen vois hoitaa. Ajattelis sitä tavis yhden illan juttuna ja sitten niitä rahoja vaikka lahjana tai jotain. Mä en ole ikinä harkinnut mitään tollaista, mutta jos mä olisin sillä 300 euron kotihoidontuella ja mulle kaupattais tuota, niin saattaisinpa koittaakin.
on näin monta suostuvaista? Eikö teillä ole mitään moraalia?
Miten ap, eikö sua yhtään liikuta edes se, että sen miehen vaimo on sairas.Onhan selvää, ettei se silloin ehkä jaksaa antaa, mutta tosi kurjat temput tekisit sille vaimo rukalle. Kehtaisitko ikinä kattoa ittees peilistä sen jälkeen.
Ehkä ymmärrät vasta sitten, kun joskus löydät miehen rinnallesi, sairastut ja sitten miehesi pettää.
vaan tämä: kerran huora on aina huora. Tekemättömäksi et sitä enää saa. Mieti sitä päivää kun rakastut ja alat rakentaa suhdetta; painaako tieto siitä että olet huora mieltäsi. Hyväksyisikö ihannemiehesi huoraamisen?
Anna mennä vaan! Todellakin. Ei se lampi soutamalla kulu ja jos kerta ei tee homoksi, niin miksi sitten huoraksi? ;-) Ja mitä sitten? Ei paljoon painelis, että joku painelis rahasta, sinun tilanteessasi. Ja kaikkea ei tarvii sille mahdolliselle tulevalle ihannemiehellekään kertoa. Yksi elämä ja laalaalaa.
Tosin pyytäisin 2000€. Jos kerran olet sinkku, niin huolehdi vain suojauksesta ja anna mennä. Ajattele sitä rahasummaa mikä tilillä odottaa ja pyydät tietysti rahat ensin. Ties vaikka äijä laukeais alle minuutissa, jos kerran ei oo vähään aikaan pimperoa saanu. Helppoa rahaa =) Ottakaa vaikka Omena-hotellista huone tms johon menette yhdessä niin ei äijä ehdi piilottaa mitään videokameraa, jos sitä pelkäät. Sitten seksin jälkeen poistut ja sanot, että et halua pitää enään yhteyttä ja toivot että mies kunnioittaa sun toivetta jättää rauhaan.
Minä olen erehtynyt sänkyyn epämiellyttävien tyyppien kanssa ihan ilmaiseksi. Pitäisikö tuntea itsensä huoraksi, vieläpä palkattomaksi sellaiseksi? Tuskinpa itkisin verta lopun ikääni, jos yhden kerran tekisin sen rahasta. Taudit minua lähinnä pelottaisi, kortsu voi mennä rikkikin.
Miten ap, eikö sua yhtään liikuta edes se, että sen miehen vaimo on sairas.Onhan selvää, ettei se silloin ehkä jaksaa antaa, mutta tosi kurjat temput tekisit sille vaimo rukalle. Kehtaisitko ikinä kattoa ittees peilistä sen jälkeen.
Ehkä ymmärrät vasta sitten, kun joskus löydät miehen rinnallesi, sairastut ja sitten miehesi pettää.
se tässä sen ikävän tempun tekee, pitääkö naisten kantaa vastuu kaikista miespuolisten omistakin mokista?
Maksun ottaminen seksistä tekee naisesta huoran. En voisi ikinä kunnioittaa itseäni jos alentuisin moiseen.
Jos olisi pakkotilanne, esimerkiksi lapseni näkisivät nälkää, niin heidän takiaan tekisin mitä vain.
Kaikkea kysytkin. Itse en suostuisi mistään hinnasta eikä sellaista rahaa ole olemassakaan. Ihanteet, arvot ja periaatteet sotii ja yököttää koko ajatusta vastaan. Mieti nyt vähän mitä edes ajattelet, voi yök...
Kondomikaan ei täysin suojaa esim. kondyloomalta ja herpekseltä. Mikä sairaus vaimolla on? Ajatella jos vaikka hiv. No toi oli jo liioittelua, mutta ison riskin otat monen asian suhteen. Millä tavalla varmistat oman turvallisuutesi? Entä jos mies tuokin pari kaveria mukanaan tai haluaa vähän rajumpia leikkejä? Ilotalo olisi parempi ratkaisu, voisit käydä siellä keikalla ja saisit tuloja useammin, turvallisuuskin parempi. Ai niin, Suomessahan ei niitä ole. Voit jäädä heikossa taloudellisessa tilanteessasi koukkuun "helppoon" rahantuloon. Lähdet etsimään lisää seksistä maksavia miehiä, riskisi sairastua tauteihin tai joutua pahoinpidellyksi tms. lisääntyvät. Useiden juttujen jälkeen mielenterveytesi voi alkaa järkkyä ja pahimmassa tapauksessa menetät elämäntapasi vuoksi lapsesi. Pienistä asioista ne suuret ongelmavyyhdit alkavat.
Todellisuudessa, jos ottaa rahaa seksistä, se on aika perustavaalaatua oleva temppu. Mies voi pitää sitä "lupana" muuhunkin, toisin sanoen voit saada hänestä pitkällisen riesan tavalla tai toisella.
Ei ole mitenkään sanottua, että vaimo on sairas jne. Mitä luulette miesten yleensä selittävän vastaavassa tilanteessa, kun haluavat au-seksiä naiselta, jolta ei ehkä ilmaiseksi heruisi? Tai ylipäätään, haluavat saada helposti/ostaa seksiä "siveelliseltä" naiselta, ts. ei ammattihuoralta?
Olet siis valmis nielemään tuiki tuntemattoman miehen selitykset ja myymään itseäsi hänelle. Toisin sanoen olet aika rahanahne, toivottavasti itsesi vuoksi homma on noin yksinkertainen kuin miltä se kuulostaa. Vieläpä, kun mukana on vaimo, ei kyse ole pelkästään sinusta ja mahdollisista omista kärsimyksistäsi.
Oma kantani olisi yksinkertainen: ei. Se, että mies on naimisissa, on ihan pätevä peruste puhtaalle omalletunnolle ja turvatummalle tulevaisuudelle. Nimittäin et oikeasti tiedä, mitä tuollaisen tarjouksen vastaanottamisesta voi seurata.
mä aina sinkkuna ollessa aattelin, että jos joku tosta vaan rahaa tarjois, ja ois semmonen että muutenki saattasin panna, niin ottasin rahat... oishan sekin yks kokemus!
Riski nirhautumiin/haavoihin on liian iso ja samalla siis tauteihin vaikka kondomia kuinka käytettäisiin.
En kyllä muutenkaan 1500e:sta suostuisi huoraksi.
Mutta mikä tässä kannattaa muistaa (kun mietitään miksi mies ylipäätänsä haluaa maksaa ap:lle mitään kun "menestyvänä liikemiehenä" saisi varmasti yökerhoista ilmaiseksikin) on se että tälle miehelle seksi saattaa olla valtaa. Hän saa mielettömät kicksit siitä että saa ostettua naisen. Haluaako sitten olla antamassa tuollaista kicksiä kenellekään...en minä ainakaan haluaisi.
Miltä tuntuu?
Oletko tyytyväinen itseesi?
Oletko onnellinen?
Oliko tuo rahamäärä sen arvoista?
Mitä aiot rahalla tehdä? Viedä lapsesi matkalle, jonka äiti on tienannut tavalla, jota ei koskaan unohda? Miltä tuntuu ostaa vaatteita "sairaan vaimon onnettoman miehen" rahoilla, jotka hankit sängyssä?
Se, mikä itseäni mietitytti vielä jutussasi, oli tuo "unelmanainen" tms. Millä perusteella luulet miehen noin kommentoineen? Olette tavanneet pari kertaa ja jutelleet chatissa, jossa hän on etsinyt maksullista panoseuraa! Voisitko kuvitella, että mies onkin lipeväkielinen, vaatimatonta teeskentelevä panomies, joka hakee säännöllisesti maksullista seuraa kuvatulla tavalla?
Kaikella todennäköisyydellä et ole hänelle ensimmäinen, ja juttu sairaasta vaimosta on todellakin hyvin mahdollisesti tekaistu. Montakohan tautia hänellä on?
seksiin on ? Oletko harrastanut paljon yhden yön suhteita ?
Kuinka akuutti rahapulasi on ? Onko kerääntynyt laskuja, onko luottotiedot menossa ?
Muistan kun olin nuorempana ihan pa ja sama homma, tuttu tarjosi 8 000mk yhdestä yöstä. Mietin ja en suostunut.
Itse teet päätöksen.
se on huoraamista jos rahasta antaa värkkiään. Tosin mitä se sinua haittaa jos joku muu pitäisi sinua huorana kun eihän kenenkään tarvitse tietää asiasta..