mulle maksettais 1500e seksistä. suostuisitko minuna?
äijä ei varsinaisesti vastenmielinen, mut en kyl huviksenikaan seksiä sen kans harrastais. rahapula mulla. ja en seurustele.
Kommentit (96)
kertajutulla sanoisi. Monikin makaa viikoittain eri miehen kanssa, kun eivät ota maksua niin eivät sitten mukamas ole huoria.
tällaisen takia.
Mutta sana taatusti leviää, että sulta saa rahalla. Mie kertoo kymmenelle parhaalle kaverilleen ja nämä seuraaville.
Eli varaudu siihen, että oudot miehet voivat tulla tekemään tarjouksia. Kun kerran olet antanut rahasta niin miksi et antais toisillekin.
Mutta hyvä kun ei sattunut mitään pahaa ja sait shoppailtua kaikkea kivaa.
kun suostuisin. on mullekin tarjottu 2000€, en edes harkitse.
vaikka miljoonan antais, en suostuis!
Mitä kuuluu ap, harrastitko seksiä maksusta?
että pääsisitte haukkumaan huoraksi ;)
Eli joo, harrastin. Noudatin neuvojanne, pyysin enemmän (sain 1800e + uuden miniläppärin, kun aiemmin olin valittanut vanhan vikoja) enkä suostunu edes siihen anaaliseksiin.
Toimitus oli suht nopea eikä edes vastenmielinen, sanalla sanoen neutraali. Homman ollessa käynnissä mietin ihan muita asioita (kuten lapseni nukkekodin sisustusta :)
Ei harmita mutten välttämättä tekis uudestaan (mies oli tyytyväinen ja olisi valmis uusimaan) koska sit vois jo alkaa tuntua huoralta ;), nyt oon vaan helpottunut ja tyytyväinen rahoista. Shoppasin monella sadalla vaatteita, meikkejä ja lapselle leluja (eka kertaa elämässäni..!), maksoin pari rästilaskua ja loput säästöön.
ap
Sittemmin olen nähnyt häntä sovitusti baarissa pari kertaa, kun olen ollut viihteellä. ap
miksei sitten pientä vaivanpalkkaa vastaan.Jos siis on ihan ok tyyppi.
Ehdotti kun kuuli että olen yh ja opiskelut vielä kesken (tiesi rahapulani)
olette tutustuneet? Millaisessa tilanteessa hän ehdotti tuota? Pystyisitkö elämään tuollainen omallatunnollasi? Pystyisitkö enää kunnioittamaan itseäsi?
Minä en. Joskus olen miettinyt hypoteettisesti että mistä hinnasta olisin valmis myymään itseäni. Mietin että ehkä 0,5 miljoonasta ylös päin olisi pakko alkaa harkita. Että rajaton ei ole minunkaan kunniani, mutta ihmettelen todella että näin moni olisi valmis myymään itseään noin pienestä rahasta! Minä arvostan itseäni liikaa tuollaiseen. En voisi antaa sellaisen miehen johon en ole ihastunut/rakastunut koskea minuun..
Minusta palvelus mikä palvelus, oli se sitten kukkien kastelu tai toisen "paineiden helpottaminen". Jos siis molemmat osapuolet ovat aikuisia, tervejärkisiä ihmisiä, joilla elämänhallinta on kunnossa. Prostuutiota en hyväksy sellaisissa tapauksissa, joissa seksin myyjällä ei ole vaihtoehtoja, jos siis joutuu toimimaan painostuksen tai uhan alla. Ap:n tapauksessa sellaista ei liene kyse.
Mä kun olen kotona, en pahemmin törmäile rikkaisiin liikemiehiin. No, jos sinkku olisin, tuosta rahasta en panisi kun on sillä omakin muija (pelkäisin kirisystä tai muuta, sen verta skitso olen) maksaisi enemmän niin sitten saattaisin. Sinkkua panisin 1500 eurosta.
Tosi ylivarovainen on, ettei vaimonsa vaan sais tietää.
Syynä että minulle tulisi jälkeenpäin varmasti hyväksikäytetty ja tyhjä olo. Katuisin sitä lopun elämääni. Olen liian herkkä sellaiseen. Ei rahan arvoista.
Aika kulunut versio tuo vaimon sairaus :D
No, sun tilanteessa en voisi sitä tehdä, mulla on liian tiukka omatunto. Olisi lähinnä tosi imartelevaa kun joku tahtois mua niinkin paljon. Mutta loppupeleissä en pystyisi. Tai jos kännipäissä jotain tekisin, olisi tosi syyllinen olo. Tämä siis mun näkemys omalta kohdalta.
Mä kun olen kotona, en pahemmin törmäile rikkaisiin liikemiehiin. No, jos sinkku olisin, tuosta rahasta en panisi kun on sillä omakin muija (pelkäisin kirisystä tai muuta, sen verta skitso olen) maksaisi enemmän niin sitten saattaisin. Sinkkua panisin 1500 eurosta.
:D mä vaan kuvittelisin et ne vaimon kans kiristää likkapoloa ;) nauhottaa aktin tms :D
Todennäköisempää tosin on että ukko varjelee salaisuuttaan kaikin keinoin, mutta koskaan ei voi tietää.....
Aika kulunut versio tuo vaimon sairaus :D .
entistä enemmän ihmettelen et mulle tarjoaa noin paljon (mulle kyllä iso raha tuo, kh-tuella elelen..) Mut just se pelottaa, et jos kaduttaa jälkeenpäin. Päissäni ehkä tuohon pystyisinkin, vaik ajatuksena ei mairitteleva.. et myisin itteeni. ap
yhtään arvostat itseäsi,et suostu.
sotkea toisten liittoa ja antaa rahasta. kannattaa miettiä kestätkö ite olla huora koko lopun elämääs? ilmeisesti sen äijän suhde on muutenki jo persiistä, mut ei sitä kannata mennä sotkee enempää. mieti miltä susta tuntuis jos äijäs panis jotain toista...
:D mä vaan kuvittelisin et ne vaimon kans kiristää likkapoloa ;) nauhottaa aktin tms :D Todennäköisempää tosin on että ukko
varjelee salaisuuttaan kaikin keinoin, mutta koskaan ei voi tietää.....
seksin ostaminen on rikos, mut myyminen ei?
en oikein jaksa uskoa siks et mua kiristää alettais. vaik eihän sitä tietenkään ikinä tiiä.. ap
kyllä palveluksia läheisilleni, mutta seksin antaminen ei kuulu niihin. Seksiä annan ja vastaan otan rakkaudesta tai vähintään seksuaalisesta kiinnostuksesta.
Eli olisitko sinä valmis esim. antamaan anaaliseksiä palveluksena naapurin Ranelle kun vaimo ei kerta suostu?
olette tutustuneet? Millaisessa tilanteessa hän ehdotti tuota? Pystyisitkö elämään tuollainen omallatunnollasi? Pystyisitkö enää kunnioittamaan itseäsi?
Minä en. Joskus olen miettinyt hypoteettisesti että mistä hinnasta olisin valmis myymään itseäni. Mietin että ehkä 0,5 miljoonasta ylös päin olisi pakko alkaa harkita. Että rajaton ei ole minunkaan kunniani, mutta ihmettelen todella että näin moni olisi valmis myymään itseään noin pienestä rahasta! Minä arvostan itseäni liikaa tuollaiseen. En voisi antaa sellaisen miehen johon en ole ihastunut/rakastunut koskea minuun..Minusta palvelus mikä palvelus, oli se sitten kukkien kastelu tai toisen "paineiden helpottaminen". Jos siis molemmat osapuolet ovat aikuisia, tervejärkisiä ihmisiä, joilla elämänhallinta on kunnossa. Prostuutiota en hyväksy sellaisissa tapauksissa, joissa seksin myyjällä ei ole vaihtoehtoja, jos siis joutuu toimimaan painostuksen tai uhan alla. Ap:n tapauksessa sellaista ei liene kyse.
vaan tämä: kerran huora on aina huora. Tekemättömäksi et sitä enää saa.
Mieti sitä päivää kun rakastut ja alat rakentaa suhdetta; painaako tieto siitä että olet huora mieltäsi. Hyväksyisikö ihannemiehesi huoraamisen?
..ihme kommentteja, kerran huora aina huora tms. voi hyvää päivää :)
hyvät rahat sait ap :)
mitä blogeja muuten luit, oisko linkkejä?