Vinkkejä millä saisi synntyksen käynnistymään?
Nyt kaikilta nämä "poppakonstit" kehiin että millä saa synnytyksen käynnistymään. Tänää tasan rv 39 ja olen ihan kypsä! Flunssakin hieman vaivaa... :-(
Kommentit (6)
mutta se lapsi syntyy vasta kun on valmis siihen vaikka päälläsi seisoisit.
Ei ole poppakonsteja. Ei auta kolme ässää, ei ikkunoiden pesu eikä mikään muukaan siivous. Turhaan vaan väsytät ittes tai pahimmissa tapauksessa saat selkäs kipeeks mikä ei ole mukavaa.
Vauva tulee kun on valmis.
Onko ensimmäinen?
Tulee kun on valmis. Mutta ymmärrän kyllä, ja tiedän tunteen, voihan sitä vaikka kokeeksi käydä oikein rivakalla lenkillä, ja pestä vaikka sen saunan. Siihen päälle seksituokio miehen kanssa. Jos ei synnytys käynnisty, niin ompahan saanut liikuntaa ja raitista ilmaa, sauna on puhdas, ja seksiäkin harrastettu :)
Kyllä se sieltä syntyy, ei siihen voi mennä enempää kuin korkeintaan pari-kolme viikkoa.
Terv. 3x rv 41+ jotain synnyttänyt.
Akupunktio, vyöhyketerapia, sisätutkimus...
Kaikki kokeiltu, eikä mikään auttanut. RV42 käynnistyksellä vasta suostui tulemaan. Oli toinen lapsi. Ensinmäinen syntyi ihan omin avuin rv40.
Ikävä tuottaa pettymys, mut näin se on että tulee kun on tullakseen.
Runsaasti chiliä. Se ei vaadi ponnsiteluja, eikä ole vaaraksi. mä olin tosin jo 40+5, kun brittimieheni kokkasi sitä mulle, kuuluu paikalliseen synnytyksen edistämistarustoon:-) en tiedä auttoiko, mutta lapsivedet meni seuraavana yönä ja lapsi syntyi seuraavana päivänä.
Sperman sisältämä prostaglandiini kohdunsuulla saattaa aiheuttaa supistuksia. Mutta lapsi saattaa olla valmis syntymään vasta 3 viikonkin kuluttua. Jos kohdunsuu ei ole kypsä, et mahda yhtään mitään asialle, saat vaan itsesi kipeäksi.