Miten eroon juoppo miehestä?
Olemme vasta tapailu suhteessa, olen itse päihteetön.
Mies on nuori, mutta käyttää paljon alkoholia ja viinaa. Miehen luonne muuttuu aina kun on juonut, luonne voi joskus olla pelottava. Vähän niin kuin Hohto leffassa. Mies ei ole koskaan kotona, aina menossa ja sekin  ärsyttää. Itse tykkään olla kotona omassa rauhassa, miten kukaan jaksaa sellaista miestä joka ei voi olla kotona ja mielessä juominen?
Kommentit (11)
Siis:
-tapailette  eli ette ole parisuhteessa (ettekä asu yhdessä)
-mies käyttää liikaa päihteitä ja luonne muuttuu päihtyneenä
-ei ole koskaan kotona
-sinä taas tykkäät olla kotona
-et käytä päihteitä
Pakko kysyä että mitä sä tossa miehessä näet ja MIKSI sun pitäå kysyä MEILTÄ neuvoa miten laitetaan TAPAILUsuhde poikki.
Etkä sä omilla aivoillas oikeasti osaa tuotakaan ite pähkäillä vaan pitää täältä pyytää apua?
Onko sulla edunvalvoja, vaikutat niin yksinkertaiselta?
Mitä sä sanoisit kaverille joka tapailee päihdeongelmaista, epävakaata miestä?
Hmm..pitääkö miettiä vielä?
Ihanko totta maailmassa on noin uusavuton nainen
Mies juo siksi koska et osaa kirjoittaa.
Pitäisi asua erillään ihan ekana ja erillään sanoa kauempaa puhelimessa vaikka että Ero, eikä enää tapaa tai kommunikoi siten että toinen puhuisi takas - sanoo vaan että tuntui että juo liikaa ja näyttää hohdolta, ei halua loukata mutta pitää mennä ja moi. Liika alkoholi on liikaa ja muut ongelmat. Olet oikeassa ja löydät positiivisia asioita muualta paljonkin. Jos on erosuru siitä pääsee yli vielä.
Olet sen miehen kotiisi ottanut niin pääset kyllä eroonkin siitä. Käske vaan vit ttuun eli muuttamaan pois.
Tai sitten etsit salaa toisen asunnon itsellesi ja muutat salaa pois.
Oon aina sanonut että naiset kelpuuttaa mielummin pahiksen tai alkoholistin. Ei kelpaa raitis kiltti mies.
Loeta suhde. Jos olet avioliitossa, yksin voi hakea eroa ilman syytä. Jos avo-litossa vuokra asunto nimissäsi.Menet päävuokralaisena, sanoman hänet irti.Häivytävä 1kk. päästä. Jos ei häivy ulosoton kontakti,tulee nostaa sen kamat pihalle.Lukon sarjotuksen vaihto tilat isännöitsijä toimiston kautta. Halvempi kuin koko lukon vaihto. Vuokralinen ei saa itsenäisesti vaihdattaa lukkoa millään yrityksellä. Jos serustelu suhde,eri osoiteet. Esto puheluihin kuin viesteihin. Sama some jos olet eri foorumit. Ovea et aukaise sopimatta kellekään.Jos sinnen tuee riehumaan,joka kertta soitto poliisiin.Loppu.Sinä itse pätät mitä teet.Silmäsi aukeaa kun kipität kirjastoon lainaat kirjan VIRTA HEPO OLOHUONESSA!
Ei teillä kyllä mitään ns. yhteistä ole. Tekisin johtopäätökset ja lähtisin menee.
Jos olette vasta tapailusuhteessa, niin sanot sille että heipsuti hei vaan, en jaksa sua. Jos on tavaroita, niin pakkaat ne jonnekin kassiin ja sovit koska se tulee hakemaan. Mikäli vaikuttaa tasapainottomalta, niin älä ole yksin kotona sen tullessa, äläkä päästä sitä sisään juttelemaan. Saattaa mahdollisesti luvata että kaikki muutttuu ja liirum laarum. Jos on alusta asti ollut noin nahkeeta, niin ei sitä kannata alkaa korjaamaan ja tuskin korjaantuisikaan, jos ei oikeastaan ole mille rakentaa.
Sen jälkeen sulla ei oo enää mitään velvollisuutta tapailla sitä tai vastailla sen puheluihin ja viesteihin jos ahdistaa.
No sanot sille että et halua nähdä ja sitten et enää näe sitä. Mikä tossa nyt on vaikeaa kun ette edes asu yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Loeta suhde. Jos olet avioliitossa, yksin voi hakea eroa ilman syytä. Jos avo-litossa vuokra asunto nimissäsi.Menet päävuokralaisena, sanoman hänet irti.Häivytävä 1kk. päästä. Jos ei häivy ulosoton kontakti,tulee nostaa sen kamat pihalle.Lukon sarjotuksen vaihto tilat isännöitsijä toimiston kautta. Halvempi kuin koko lukon vaihto. Vuokralinen ei saa itsenäisesti vaihdattaa lukkoa millään yrityksellä. Jos serustelu suhde,eri osoiteet. Esto puheluihin kuin viesteihin. Sama some jos olet eri foorumit. Ovea et aukaise sopimatta kellekään.Jos sinnen tuee riehumaan,joka kertta soitto poliisiin.Loppu.Sinä itse pätät mitä teet.Silmäsi aukeaa kun kipität kirjastoon lainaat kirjan VIRTA HEPO OLOHUONESSA!
Mua ärsyttää lukea sun kommentteja.
Mies ei osaa keskustella kanssani normaalisti ilman raivokohtauksia.
Ap