Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuisiko avioliittonne, jos teille tulisi 1700 euron kompostivessa

Vierailija
14.09.2009 |

ainoaksi wc:ksi. Tämmöistä mies meille kaavailee kylpyhuoneremontin yhteydessä. Oikeasti mietin että nyt riittää!!!!!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt 7 krt ja edelleen tulee pylly yhtä puhtaaksi paperilla kuin ennen ensimäistäkään synnytystä.

Vierailija
22/55 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillani suunnittelen meille kotiin vesivessasta luopumista ja ekovessan rakentamista. Minulla ei myöskään ole tavanomaista suurempaa tarvetta alapesuun, joten sekään ei tunnu ongelmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on fiksu mies! Ajattelee ympäristöasioita. Hänen vaimonsa taitaa olla hienohelma...

Vierailija
24/55 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti ettei alpäätä tarvitse pestä kuin kaksi kertaa päivässä... Oliko mies, lapsi vai vaihdevuodet ohittanut vai onko joku nainen joka ei pese alapäätään sidettä vaihtessa? Eikö tule tulehduksia?

onko todella naisia jotka pesevät alapäänsä joka siteen vaihdon yhteydessä!? Minä käyn illalla suihkussa ja se on riittänyt ihan hyvin, melko runsaat kuukautiset minullakin, mutta ei ole koskaan mitään tulehduksia tullut vaikka pesen vedellä vaan kerran päivässä, illalla suihkussa käydessäni. Ja olen synnyttänyt myös, jos se jotain vaikuttaa asiaan.

Vierailija
25/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie mökille mies asumaan

Vierailija
26/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään sen kanssa ei kai saa kauheasti lotrata vettä. Mites menkkojen aikaan?!! Ja mun perä kyllä kaipaa vesipesua aikas usein ilman että käyn suihkussa. Ja entä sitten jos se pönttö hajoaa? Pitääkö ruotsista asti joka hakea korjaamaan se? Mies meinasi että varalta pitää tehdä ulkovessa. NO MAHTAVAA, sitä minä juuri kaipaan elämääni että joudun käymään ulkovessassa kun hemmetti pönttö ei toimi! Ja entä miten usein tollasen pitää uusia? VOI LUOJA. Avioero.ap

Vierailija
27/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäön suhteen.

Vierailija
28/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä on pelkkää etua, iso säästö vesilaskussa, lannoitteet omasta takaa, hyvä omatunto kun on tehnyt ekoteon

Vierailija
29/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh...

Ei helvetti! Moista ei meille ikinä tulisi.

Vierailija
30/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bideesuihkua. Ap:llä on tosi runsaat menkat ja olen ihan pulassa jos ei käy lotrata vedellä. Sitä paitsi siinä kusi jotekin kuivataan tai haihdutetaan sähköllä. Ei hyvääpäivää, kuulostaa TOSI ekologiselta. Sitä paitsi nollaako se tämän talon jälleenmyyntiarvon?!

Vierailija
31/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te asutte kuitenkin jossain maalla, missä ei ole julkista viemäriverkostoa. Tiedätkö sä ollenkaan, mitä sen paskakaivon tyhjentäminen maksaa? Ja mitä se tyhjennysralli maksaa ympäristölle?

Ja sitäpaitsi: alapään lutraaminen vedellä enempää kuin kaksi kertaa päivässä aiheuttaa hiivatulehduksia. Lopeta se heti, ihan itsesi (ja miehesi) takia. Kyllä se riittää kun suihkussakäydessäsi aamuin illoin peset takapuolesi.

Vierailija
32/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se riittää kun suihkussakäydessäsi aamuin illoin peset takapuolesi.

Minun takapuoli ei ainkaan ole enää lastenteon jälkeen tullut puhtaaksi pelkällä paperilla. Totisesti en aio ruveta kuluttamaan puolta rullaa vessapaperia tai kulkemaan jarrutusjäljet housuissa!

Vierailija
33/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun takapuoli ei ainkaan ole enää lastenteon jälkeen tullut puhtaaksi pelkällä paperilla.

Vierailija
34/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt 7 krt ja edelleen tulee pylly yhtä puhtaaksi paperilla kuin ennen ensimäistäkään synnytystä.

Vierailija
35/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tekemistä keskenään? Kompostikäymälä on erittäin ekologinen ja hyvä asia, onhan se nyt täysin ääliömäistä vetää vessa puhtaalla juomavedellä! Mä vaihtaisin heti jos voisin sellaiseen kompostikäymälään.

Vierailija
36/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis mahdollista saada 2 vessaa kompostoivaksi + keittiön biojäte samaan, 1 -ns.edustuswc- jäis vielä vesivessaksi.

En ole vielä hirveästi perehtynyt toimittajiin, joten minkä vessan sais niin halvalla kuin 1700? Itse olen miettinyt tuota Ekoletia, mutta sen hinta lähentelee jo 4000euroa...

Vierailija
37/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh...

Ei helvetti! Moista ei meille ikinä tulisi.

Vierailija
38/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta olis tosi hyvä idea ja olen myös sellaisen tavannut tutuillani ja ihan käypä kapistus.

Vierailija
39/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

bidemahdollisuutta, myös se että se voi hajota. Kyllä elämässä pitää olla edes yksi perusasia johon pitää voida luottaa. Että kun menee vessaan, sinne voi jättää tuotoksensa varmuudella oletaen että maapallo pyörii vielä radallaan. Sitä paitsi tuossa kompostivessassa on sekin, että siitä pitää parin kuukauden välin tyjätä kompostoitunut paska. Just joo. Takuulla mies vaihtaa sen neljän kuukauden välein ja meillä haisee aina paska tai jotain. Minähän en siihen "kompostiin" (näkis vaan) koske. ap

Vierailija
40/55 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kaipaa sitä. Avioliittoni ei todellakaan loppuisi tuollaiseen. Elämäni perustaa ei yksi vessanpytty heiluta puoleen eikä toiseen.