Onnistuuko kotona itse tehden kirkkaan vaaleat raidat päällishiuksiin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ainakaan onnistuisi. On sen verran paljon punapigmenttiä hiuksessa että pissanväriset hiukset kotona lopputulos. Nim.merk. nuorena kokeiltu
Entä jos laittaisit sävytettä joka lähellä omaa väriä?
Sävytin hiukset mutta ei nää ole lähelläkään omaa väriä. Omat hiukset vaaleammat ja lämpimän vaaleat. Nyt nää on viileät keskivaaleat. Mitä mä teen näille?
Ap
Olen tehnyt monesti. Rial vaalennusvoide. Kokeile ensin johonkin suortuvaan. Raskainta on käsien pitäminen ylhäällä, joten huppu ja virkkuukoukku kätevin, kun aineen voi levittää hupun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt monesti. Rial vaalennusvoide. Kokeile ensin johonkin suortuvaan. Raskainta on käsien pitäminen ylhäällä, joten huppu ja virkkuukoukku kätevin, kun aineen voi levittää hupun päälle.
No siis mulla värjätty hiukset ja tuo rial ei varmasti vaalenna näitä. Ja oon joskus kokeillut oman väriseen tyveen sitä ja ei vaalenna omaa hiustani tarpeaksi. Ehkä 1 aste
Ap
Hyvin on onnistunut. Minkä väriset hiukset sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on onnistunut. Minkä väriset hiukset sinulla on?
Sellaiset tuhkaisen tummanvaaleat. Oma väri vehnänvaalea. Kampaajan mukaan 8-9 asteinen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ainakaan onnistuisi. On sen verran paljon punapigmenttiä hiuksessa että pissanväriset hiukset kotona lopputulos. Nim.merk. nuorena kokeiltu
Sävytin hiukset mutta ei nää ole lähelläkään omaa väriä. Omat hiukset vaaleammat ja lämpimän vaaleat. Nyt nää on viileät keskivaaleat. Mitä mä teen näille?
Ap
Osta sävyttävä hoitoaine ( naamio)
Raitojen tekeminen ei oo helppoo. Jos siis haluaa siistin tuloksen (väri ei ole levinnyt juuriin, raita alkaa puolesta välistä hiusta, raidat tasaisesti jne). Näitä kotiraidotuksia on niin nähty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osta sävyttävä hoitoaine ( naamio)
Kun en tiedä minkä sävyn laittaisi
Ap
No onnistuu ihan hyvin. Älä ota tujuinta kamaa, niin eron ollessa vähäisempi ei virheet näy niin helposti. Kaverin kanssa helpompi, mutta kyllä se itsekin onnistuu.
Garnier nutrisse L+++ aine,
ÄLÄ KÄYTÄ HUPPUA, sillä mokaa tosi helposti!
Osioi raidat piikkikammalla,
Folioo suojaks,
levitä pensselillä,
Anna vaikuttaa 50min,
Pese samppoolla ja käytä hopee hoitsikkaa esim fanola no yellow.
Näillä ohjeilla onnistunut viimeset 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
No onnistuu ihan hyvin. Älä ota tujuinta kamaa, niin eron ollessa vähäisempi ei virheet näy niin helposti. Kaverin kanssa helpompi, mutta kyllä se itsekin onnistuu.
Onko ohjeita tai vinkkejä miten? Millä aineella? Onnistuisiko kaupan vaalennusvärillä?
Ap