Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joilla ei vielä taulutv:tä?

Vierailija
29.12.2008 |

Meillä ei ole, ja ajattelin että kuvaputkitöllöä katellaan kunnes se menee rikki, tai jostain ilmaantuu sen verran ylimääräistä rahaa että käteisellä ostetaan uusi.

Velaksi en viitsi sellaista turhaketta ostaa kun toimiva telkkari kuitenkin on.

Mutta on ne taulutelkkarit niin paljon nätimmän ja siromman näköisiä....

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun viimeisiä halvalla myytiin. Oletan, että tuo pysyy ehjänä vielä pitkään.

Sitten saan taas halvalla taulutv.

Vierailija
22/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme kuvaputkimallia ja yksi lituska on ollut nyt vielä varmaan pari viikkoa.

Kuvaputkimallit menee vaihtoon, kun ikä näyttää mittarissa 10v. Sitten tulee littanat tilalle sitä mukaa. Käytännössä siis jo ehkä ensi vuonna tulee yksi littana lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaputkimallit menee vaihtoon, kun ikä näyttää mittarissa 10v.

Meidän kuvaputkitelkku on vm 1998, eli täyttänyt jo 10v. Tuntuisi tuhlaukselta ostaa uusi vain sen takia että se on uudenmallinen, kun vanha vielä toimii.

Vierailija
24/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan pelkään tulipalovaaraa, ei sen kummempaa syytä. Muita kodinkoneita en vaihda ennen kuin menee rikki, mutta telkkarin vaihdan kun "mittari" tulee täyteen. Olen kyllä vähän kaiholla vanhaa Sonyanikin kaipaillut, kun oli niin hyvä telkkari ja tilalle tuli miehen uudempi Panasonic, mutta elämä on ja kaupasta saa uusia Sonyn telkkareita.

Vierailija
25/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä, vanha töllö taitaa piakoin sanoa itsensä irti, joten sitten kai se nykyajan tv:kin on ostettava. Itse en tosin katso tv:tä, joten mies saa nuo ostokset hoitaa. Jos saisin yksin päättää, olisin ilman koko hökötystä, mutta taidan hävitä tuon äänestyksen tässä perheessä.

Oltiin tässä pitkään ilman dikiboksia, ja minusta oli aivan ihanaa, kun perhe teki muutakin kuin töllötti tv:tä. Itse pääsin tv:n katselusta sen verran kokonaan irti, etten vaan enää osaa sitä katsoa, ja sen päällä olo alkaa helposti kiristämään hermojani. No toisaalta, onhan se joskus ihan paikallaankin, eikä onneksi tuo muukaan perhe kovin pahoja tv-friikkejä ole. Elokuvat ovat enemmänkin suosiossa.

Vierailija
26/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan pelkään tulipalovaaraa, ei sen kummempaa syytä. Muita kodinkoneita en vaihda ennen kuin menee rikki, mutta telkkarin vaihdan kun "mittari" tulee täyteen.

No, ainakin telkku on aina pois seinästä kun sitä ei katsota.

Vierailija
27/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on ainoa syy miksi meillä vanha töllö meni jo vaihtoon

Vierailija
28/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aioita vaihtaa, kun siinä on erittäin hyvä kuva.

Käytetään se raha johonkin muuhun.

Ei olla pienituloisia, mutta vältetään turhaa kuluttamista ja ostelua.

Vierailija
29/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

digiboksiakaan. Eli jos lapset jotain dvd.tä katsoo, saavat puolestani katsoa vanhasta putkitelkkarista.

Vierailija
30/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiiä ostanko sittenkään jos toi töllö hajoo. ihan sama mulle vaikka ei ois telkkaa ollenkaan

Vierailija
31/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttavat sähköä.

Kannattaa ottaa huomioon tv: tä valitessa...

Vierailija
32/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tosin ostettiin plasma, kun kuvan laatu oli siinä niin huikean hyvä.

Vierailija
33/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vastaavan kokoiset kuvaputkitelevisiot

Vierailija
34/36 |
29.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

799;- sisältäen kotiinkuljetuksen. Toimitusaika 2-6 päivää.

Vierailija
35/36 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiteatteri on. videotykit ym. hienoudet ja kuvaa katsotaan 2 metriä leveältä valkokankaalta. olisi kuin elokuvissa.

huono puoli vaan,että videotykin lamppu maksaa halvimmillaan 300 euroa ja kestää noin 2500h.

eli ei halpaa lystiä.

Vierailija
36/36 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänään jo sitten onkin.

Alkoi vanha kuvaputki reistailemaan ja tuottamaan sen verran mustaa nokea ympäristöön että katsoimme turvallisemmaksi vaihtaa sen uuteen ennen kuin kokko roihuaa keskellä olohuonetta.

Kaunishan tuo on katsella, mutta valmistautunut olin ettei meille vuosiin vielä olisi tuollaista hommattu.

Tuntuu aivan jumalattoman suurelta tuo 32" kun vertaa vanhaan telkkuun. Onneksi emme ostaneet sitä 37" joka oli harkinnassa myös.