Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko hehkuttaa.....BMI tippunut 47-->37

Vierailija
14.09.2009 |

Olen ollut sairaanloisen lihava ja nyt olen saanut painon tippumaan 147kg--> 116kg ja paljon vielä on edessä, mutta voi, et oon onnellinen tästä saavutuksesta jo.

Muita reilusti ylipainoisia laihduttajia? Kertokaa kokemuksista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia tulevien kilojen tiputtamiselle.

Vierailija
2/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin painavimmillani 112 kg, onnistuin laihduttamaan itseni 85-kiloiseksi, mutta sitten taas raskauden ja masentumisen myötä lihoin 107-kiloiseksi :(.

Nyt taas suunta alas päin ja 7,5 kg lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
4/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienosti olet jaksanut. Ite olen laihduttanut 32->27 ja vielä on 10kg edessä. Aloitin myös kolminumeroisesta luvusta.

Oletko muuten lukenut Dieettitytön huimat seikkailut. Hän aloitti suurinpiirtein sun painosta. Kivaa luettavaa, hae kirjastosta jos et ole viel lukenut.

Miten muuten laihdutat?

Vierailija
5/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoritus! Onnea ja tsemppiä jatkoon!

Anna vielä pari vinkkiä, niin saadaan myö muutkin lihavat vähän kannustusta. Mulla ei ota tiputus nyt oikein tuulta alle...

Vierailija
6/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan tuon 116 kg ja kovasti tarvitsisin motivaatiota saada painoa laskettua.

Onnittelut upeasta suorituksesta ja tsemppiä jatkoon!

Vierailija
7/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin! :)

Vierailija
8/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans vielä kovasti urakkaa edessä, 133 kilosta on pudonnut vasta 126 kiloon. Kyllä se tästä. :)

Vierailija
9/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tarinani on se, että tulin raskaaksi 118kg:sena ja raskauden aikana paino nousi tuonne lähemmäs 147kg. Synnytyksen jälkeen paino ei lähtenytkään laskuun vaan oikeastaan vielä hiukan nousi. Laihduttamaan aloin pieninn etapein ja retkahduksia sattui monta kertaa eli meni kuukausiakin ettei paino tippunut yhtään, mutta sitten taas notkahti alaspäin. Painoa olen tiputtanut ihan oikeastaan jättämällä lähes kaikki herkut pois ja rasvasten ruokien syömisen lopetin eli täydellinen ruokaremontti tuli tehtyä. Lisäksi aloin harrastamaan epäsäännölisen säännöllisesti liikuntaa, mutta en missään tapauksessa ole himoliikkuja vieläkään. Lyhyesti sanottuna syön vähemmän mitä kulutan, en käytä mitään poppas konsteja enkä noudata painonvartijoita tms. Paino tippuisi varmasti vielä nopeammin, jos käyttäisi jotain painonv. ohjeita, mutta hyvä näinkin. Liikunnan harrastaminen on siinä mielessä helppoa minulle, kun olen kuitenkin nuoruudessani ollut urheilija.

Kiitos kirjavinkistä, täytyypä etsiä opus näppeihin.

Tsemppiä kaikille laihduttajille! Jos joku haluaa vaihtaa s-postia niin laittakaa osoitetta peliin =)

Vierailija
10/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä eteenkin päin!

Vierailija
11/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään kirjoittelisin piikkis@gmail.com :-)

Vierailija
12/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituutta 166cm,tavoitteena -15/ -20kg pudotusta. Viikossa lähtenyt 0,5kg ja olen todella malttamaton. pitää vaan saada pidettyä motivaatio yllä.ja ihan hyvin olen saanut syödä,ei ole nälkä vaivannut,paitsi joskus illalla kun tulee valvottua 12 asti ja iltapalan syön puol8 maissa..

Vierailija
13/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalla kohti terveenpää elämää!

Oletko huomannut muutoksia fyysisessä olossa?

Mä aloitin viikko sitten, kun BMI rysähti lukemaan 42,41 ja vaakaan ilmestyi 100,5 kiloa. Se riitti. Voin helvetin huonosti ja koko ajan vaivaa selkäkipu ja väsymys. Olen viikon ajan syönyt 1200 kaloria per päivä ja tehnyt 20 kilsan pyörälenkkejä 4 kpl.

Vierailija
14/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen myös reilusti ylipainoinen, lähtöpaino 134 ja laihduttamassa (noin 5 kg lähtenyt), voidaan tsempata toisia...

mielellään kirjoittelisin piikkis@gmail.com :-)

Vierailija
15/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.kalorilaskuri.fi . Mä tiputin siellä reilu 25kg. On tosi kätevä ja halpa. Olikohan se ainakin silloin 1,90 e/15pv (kännykällä maksetaan). Välillä pidin laskuria koko ajan, välillä taas vain noita 15pv:n kurinpalautuksia joissa seurailin että kalorit menee niin kuin pitääkin ja lisäksi siinä oppi paljon kaloreista. Parasta kuitenkin oli siellä blogin pito mahdollisuus. Opin äkkiä että siellä oli paljon kokoisiani ihania kanssalaihduttajia jotka lukivat blogiani ja tsemppasivat. Tuli olo että heidän takia jaksoin vielä paremmin. Kaikki tiedot, painokäyrät, liikuntatiedot ja blogit jää sinne muistiin (julkisina tai salaisin miten on halunnut) ja on hauska silloin tällöin käydä lukemassa millaisia päiviä ja ajatuksia minulla oli yli satakiloisena.

Vierailija
16/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hienosta alusta! Mä painoin painavimmillani synnäriltä tullessa 92kg (170cm) ja tänä aamuna vaaka näytti 68kg. eli mä tiputin kaloreita laskemalla (just tuon kalorilaskurin avulla) 73kg saakka, sit tuli puolen vuoden jumi jolloin paino ei laskenut enää millään, silloin vaihdoin ruokavalion vähähiilariseksi (pois sokeri, viljat, peruna) ja paino tippunut nykyiseen. Enää ei ole karkki/suklaahimoja eikä ahmimista. Rupean pikkuhiljaa lisäämään hyviä hiilareita ruokavalioon ja kokeilen millä määrällä paino pysyisi kurissa. Mutta alkuvaiheen repsahduksista tiedän että mä olen niin sokeririippuvainen että sitä pitää välttää viimiseen asti. Sitä kamalaa oloa en enää itselleni halua.

Tsemppiä sinulle ja kokeilemalla löytyy ruokavalio mikä sopii itselleen :)

Vierailija
17/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko painonkehitystä anopin antamasta laminoidusta BMI-taulukosta? ;)

Vierailija
18/18 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri laihdutti painonvartijoissa 55 kg, ja iho roikkui pahasti. Joutu leikkauttaa allit, kyljet ja vatsapussin pois. Pelkään mäkin tota nahkojen roikkumista, mun bmi nyt 30,5 - vasta 2 kg laihduttanut!