Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ollessa, voiko paikat aueta ilman mitään tuntemuksia? (suppareita yms)

Vierailija
14.09.2009 |

Siinäpä se otsikossa tulikin jo :)

Onko kellekään käynyt näin? Ensimmäistä tässä odotellaan ja kaikki asiat taas tulee mieleen ja rupeaa pelottamaan..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa supistuksia oli paljon. Tässä toisessa taas vähemmän ja harvemmin. Voiko itse jostain tietää onko paikat aukeilemassa/kohdunkaula lyhentynyt? Tunteeko sen itse?

Vierailija
2/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytin ekaa kertaa vajaa vuosi sitten, ja käväsin ultrassa likellä laskettua aikaa. Kohdunsuu oli 2 senttiä auki, mutta en kyllä ollut tuntenut koko raskausaikana ainuttakaan supistusta. No, synnytys ei kuitenkaan ollut käynnissä, olipahan vaan lähtenyt avautumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksi esimerkki siintä.4 lasta olen tehnyt enkä tunne supistuksia ollenkaan.

ilman kivun lievitystä on menty.voitte kuvitella miten alkaa ponnistamaan kun ei kipua tunnu.

siihen sain sitten keinotekoisia suppareita et rupes työntö poltot tuntumaan.

tiesin synnytyksen alkaneen siintä kun joko lapsi vedet meni tai rupes olee paineen unne kova kun lapsi painaa kohtua lujaa.

Siinäpä se otsikossa tulikin jo :)

Onko kellekään käynyt näin? Ensimmäistä tässä odotellaan ja kaikki asiat taas tulee mieleen ja rupeaa pelottamaan..

Vierailija
4/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan viattoman oloisia kivuttomia supistuksia. Ne meinaskin käynnistää synnytyksen viikolla 30. Onneksi kävin lääkärissä ja vauva pysyi vielä 10 viikkoa masussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan