Ei saakeli tästä tule kesää ikinä, huomiseksi ennustettu taas etelään pilvistä, sadetta, tuulta ja +12 C!
Kommentit (59)
Onneksi sentään viikonloppuna tulee aurinkoista, se olisi tärkeintä että edes viikonloppuna voi olla auringossa ulkona.
Ilmastonmuutos - lämpeneminen on tänään peruttu ja ainakin ensi viikkoon asti on luvassa siis jääkausi kunnes seuraava hellejakso lupaa taas jatkossa neljänkympin helteitä tulevaisuudessa Rovaniemellekin.
On onpas syy masentua. Tuolle sinä et kyllä mitään mahda, vaikka kuinka ahdistelisit itseäsi.
Mutta siinähän toimit, niinkuin toimit.
Onko sulla mitään mahdollisuutta olla murehtimatta sellaista, johon et voi vaikuttaa?
Meillä päin on aurinkoista, hirmuisen kovaa tuulta ja 17 astetta. Täytyy sanoa, että kylmä on puolipitkähihaisessa ja capreissa. Tuulenpitävä takki olis hyvä lisä.
Jopas nyt syyn keksit.
No, mitä sitä? Pukeudu sään mukaan. Siellä on oikeesti ihan hieno ilma.
Voithan lähteä lämpöiseen maahan jalkapohjia polttelemaan.
Kylmä,sateinen ja lyhyt kesä on tänä vuonna. En vaivautunut edes hankkimaan normaaleja kesä pihakukkia. Kevään kukinta meni meiltä ohi kun oli niin kylmä ettei tarennut pihalla olla niitä ihastelemassa. Yksi orvokki amppeli mikä oli ovenpielessä tuhoutui sateessa. Onneksi on varattu matka takuuvarmaan lämpöiseen heinäkuun lopulle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä tykkään.
Kyllä sitä paahdettakin kerkeää tulla.
Eipä taida tulla. Koko kesäksi on ennustettu tämmöistä samanlaista.
Jos lämpöä haluaa, ainoa vaihtoehto on lähteä matkoille.
Tätähän on kestänyt jo kuukausitolkulla. Onneksi ei ole liukasta... XD Juu, ketuttaa.
Noo kohta alkaa päivä jo lyhentyä ja syksy saa.
Me on hävitty tää peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä tykkään.
Kyllä sitä paahdettakin kerkeää tulla.
Eipä taida tulla. Koko kesäksi on ennustettu tämmöistä samanlaista.
Jos lämpöä haluaa, ainoa vaihtoehto on lähteä matkoille.
Just ennuste kertoi heinä-syyyskuulle hellettä ja kuumaa. Toki kesäkuun alkupuoli on yhtä kun kesä.
Paras kesäkeli on 14-17 astetta ja pilvistä. Vettä ei tarvitsisi kokoaikaa sataa, mutta pari sadepäivää viikossa ei kyllä haittaa.
Ei kannata luottaa suomen kesään. Itse kyllä nautin tästä säästä, ei ole tarvinnut edes viilennyslaitetta vielä kertaakaan käyttää!
Ihanaa....