Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako näillä itteltään hengen pois?

Vierailija
13.09.2009 |

Mulla on käytössä 40 mg sirdaludia, 280 mg cetiritziiniä, 450 mg opamoxia, ja 470 mg propralia. Jos vetäisen kaikki, saanko hengen itseltäni pois? Teen sen kuitenkin, joten turha moralisoida tai luulla provoksi. Voinhan ajaa myös vaikka rekkaa päin, mutta se aiheuttaa muille tarpeetonta tuskaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku siitä viimesen avun saanu kuulemma.

Vierailija
22/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että et jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ainakin kysyttiin niin psyk.puolella kun menin sinne sairastuttuani syöpään. Mieheni kuoli puoli vuotta ennen sitä. Paljonpa auttaa...

Vierailija
24/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusta apuun.

Vierailija
25/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi tarvitsee sinua, olet hänelle tärkeä. Voit vielä löytää kumppanin joka oikeasti välittää sinusta ja tehdä lisää lapsia. Jumala arvostaa sinua ja uskoo kykyihisi selvitä, älä anna periksi. Onko sinulla ap muita lapsia? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
26/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvit heti apua ja sairaalahoitoa!

Vierailija
27/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylkäät pienen kehitysvammaisen lapsesi? Odota edes sen verran että "kerkee" kuolla pois ja tuntea olonsa rakastetuksi. Hyvä ihminen ota se lapsi syliin ja anna sille rakkautta. Sen jälkeen teet mitä haluat,en kyllä toivo että teet.Vaan haet apua.

Vierailija
28/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset vatsahuuhteluun ja saat toivottavasti apua. Soita jollekin.

Riskit on isommat usein, kuin hyödyt.

sh

Vierailija
29/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä näet tämän naisen ja hänen suunnattoman hätänsä. Kosketa häntä ja näytä hänelle rakkautesi. Auta häntä jotta hän ei vahingoittaisi itseään. Kanna nyt kun hän ei itse jaksa.

Psalmi 91:

"1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".

3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.

4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,

6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.

7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.

8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -

9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". -Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.

10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.

11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.

12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.

13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä.

14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.

15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

Vierailija
30/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritä vielä selvitellä niitä. Kasvatus- ja perheneuvolasta olen saanut käytännönläheistä keskusteluapua ja ovat auttaneet aivan käytännön asioissa, kun ne sieltä soittelevat ympäriinsä niin apuakin löytyy vaikka yksityishenkilönä sitä ei saisi. Olen myös käynyt joskus psykiatrille puhumassa ja kyllä oli niin tomppeli ihminen, että ihme kun saa työssään toimia ja kiusata hätää kärsiviä.

Vierailija
31/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on niin sairas, että elää vaan kolme kuukautta, ettei se taida kotona olla... Joskus välimatkaa sairaaloihin on satoja kilometrejä syrjäseuduilla. Ei se lapsi tajua, kuka sitä hoitaa jos on syvä kehitysvamma. Ja jossain kai sillä lapsella on myös isä. Onhan se lapsi myös isänsä lapsi.

Vierailija
32/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on lapsena pariin kertaan vatsahuuhdottu.

Minusta pitää vastuu kantaa jos kerran itse päätät synnyttää vauvan. Ei toinen ole vastuussa valinnoistasi, eli yksin sinä.

Miten auton palaminen tai väkivallan kohteena oleminen olisi sinun syy?

Velkaneuvontaan ja työkyvyttömyyttä vaikka hakemaan jos et töitä jaksa tehdä enää.

Vierailija
33/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen tarvitsee oikeasti apua, ei siinä sadut auta. Uskovaiset ovat kuin korppikotkia jotka vaanivat kuolleen ympärillä saalista odottaen - hävetkää!

Ap, soita hätänumeroon ja pyydä apua. Olet totisesti kohdannut paljon, mutta tuostakin nousee kun saa tukea ja hoitoa. Tsemppiä!

Vierailija
34/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen tarvitsee oikeasti apua, ei siinä sadut auta. Uskovaiset ovat kuin korppikotkia jotka vaanivat kuolleen ympärillä saalista odottaen - hävetkää! Ap, soita hätänumeroon ja pyydä apua. Olet totisesti kohdannut paljon, mutta tuostakin nousee kun saa tukea ja hoitoa. Tsemppiä!

Jeesuksen rakkauden voimasta, että siksi minä uskallan sanoa että Jeesuksella on kaikki valta taivaassa ja maan päällä ja hän rakastaa jokaista ihmistä.

Vierailija
35/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän moni tuomitsee. Ovatko nämä vahvoja ja onnistuneita ihmisiä, joilla on kaikki kunnossa? Vai kenties sellaisia, joilta on omainen tappanut itsensä? Vai niin kylmiä, että eivät ymmärrä? Miettikääpä ittenne ap:n tilanteeseen, mikä teitä auttaisi? Mua ehkä kuitenkin toi "Jeesustelu" ja ne lämpimät sanat, joita jotkut viestit välittävät tässä ketjussa. Sitäpaitsi minusta aloitus ei ole asiaton. Jotkut vastaukset kylläkin sitä ovat.

Nimim. itse lähisukulaisen itsemurhan kautta menettänyt

Vierailija
36/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vatsahuuhteluita yliopistosairaalassa tehdään, tarvittessa intuboidaan letkutusta varten.

Mutta en olisi ap aivan varma, että tuolla määrällä hengestään pääsee. Ja jos lapsesi eliniän ennuste on 3 kk:tta, minkä ikäinen hän nyt on. Elämä on tosiaan potkinut sua päähän rankanlaisesti, mutta ehkäpä sulla ei ole vielä ollut tarpeeksi aikaa koota voimiasi ja potkaista takaisin.

Miehesi (ex siis) varmaan katuu, jos tapat itsesi, mutta sulle siitä ei ole mitään hyötyä. Älä lue noita Jeesus-juttuja, ketään ne ei auta akuutissa hädässä. Hakeudu päivystykseen, kerro sama mitä meille, niin pääset varmasti hoitoon. Elämä alkaa maistumaan uudelleen ehkä taas hitusen vuoden kuluttua.

T. Liian monta samanlaista tilannetta nähnyt.

Vierailija
37/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on, koska toisen tuskaa ei voi ottaa pois. Olen itsekin aikaisemmin ollut lukemattomia kertoja itsemurhan partaalla, joten tiedän miten kauheaa se on. Pystytkö ottamaan yhtään etäisyyttä tuskaan? Mulla auttaa rankkojen tunteiden kanssa sellainen, että ensinnäkin hyväksyn niiden olemassaolon. Niillä on tarkoituksensa, vaikka ne tuntuvat ihan hirveiltä ja kestämättömiltä. Psyykesi tekee siinä työtä ja kun tilanne on noin rankka, se sattuu aivan helvetisti. Koetan tavallaan katsoa itseäni myötätoisesti, kärsimässä. Annan tunteen tulla ja samalla koetan rakastaa itseäni, joka tekee parhaansa kestääkseen sanoinkuvaamattoman pahan olon.

Vierailija
38/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät lapsesi ja lähimmäisesi suremaan. Lisäksi aiot vielä pilata täysin viattoman rekkakuskin elämän? Tajuatko että rekkakuskit saavat vastaavista tapauksista elinikäiset traumat, osaa ei pysty ajamaan enää koskaan ja menettää siis työnsä. Nyt järkiin käteen, älä pilaa muiden elämää oman itsekkyytesi takia.

Vierailija
39/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät lapsesi ja lähimmäisesi suremaan. Lisäksi aiot vielä pilata täysin viattoman rekkakuskin elämän? Tajuatko että rekkakuskit saavat vastaavista tapauksista elinikäiset traumat, osaa ei pysty ajamaan enää koskaan ja menettää siis työnsä. Nyt järkiin käteen, älä pilaa muiden elämää oman itsekkyytesi takia.

Tämä tällainen puheesi ei auta millään tasolla. Oletko koskaan miettinyt, että sinulla on tällaisissa ketjuissa vastuut? Täysin epätoivoiselle ihmiselle tuollainen ilkeily ei millään tavalla estä menemästä rekan alle, vaan päin vastoin saattaa olla viimeinen niitti tehdä niin, jos ei muutakaan keinoa ole saatavilla. Jos oikeasti haluaisit estää ap:tä menemästä rekan alle, puhuisit myötätunnon äänellä. Mutta siitähän tuossa viestissäsi ei pohjimmiltaan ole kyse, vaan täysin itsekkäästä tarpeestasi pönkittää omaa egoa tallaamalla toista.

T. 42 (rankan elämän läpikäynyt, nykyisin onnellinen)

Vierailija
40/54 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "miltä susta tuntuu" aiheuttaa sellaista raivoa, että tekis mieli kaivaa haarukalla kysyjältä silmät ulos päästä!

Mulla järkyttävä elämä, ekaa kunnon apua sain vasta, kun menin psykiatriseen sairaalaan. Kävelin päivystykseen lievässä psykoosissa (pitkään kestänyt vakava masennus, stressireaktio). Lanssilla suoraan ************:n. Olen yrittänyt useasti itsaria ja viillellyt. Siksi lastensuojelun asiakkuus. Sieltä saa apua!

Elämä on hirveää edelleen, mutta sairaalaan en voi mennä, koska lapset reagoivat niin rankasti siihen. Pienempi selitti joka paikassa, että äiti on ***********:ssa ja pelkäsin aina, että leimaantuvat. Mies ei pärjää hetkeäkään noiden kanssa. Olen puhunutkin, että annetteisiin huostaan. Räjähtää heti.

Yritän vain jaksaa jotenkin. Aamulla kun avaan silmät, sieluun koskee. Illalla kun simahdan mömmöjen turvin, suuri autuus...

Joku päivä voi käydä niin pahoin, että kun kukaan ei ole valvomassa ja joudun psykoosiin, menen tuohon lähijorpakkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi