Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20-vuotias tyttö ja vieläkin teknisesti katsoen neitsyt

Vierailija
11.10.2012 |

Baarista olen muutaman miehen matkaan lähtenyt, mutta olemme harrastaneet vain suu- ja käsipelejä. syhden kerran peppuseksiä harrastimme miehen kanssa, jota tapailin hetken ja häbelle olin valmis antamaan kaiken minusta. Valitettavasti housuista löytyi yli 20 senttinen jööti, joka ei mahtunut, kuin kakkseen. Ykköseen yrittäminen oli liian kivuliasta. Häntä ei sen jälkeen luonani näkynyt...

Löytyykö mulle koskaan miestä, joka ei järkyty kokemattomuudestani, vaan.jaksaa edetä kanssani hitaasti ja minun ehdoillani...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei löytyisi?

Ei ehkä niin, että lähtee miehen mukaan baarista silloin voi olla vaikeaa edetä hitaasti ja toisen ehdoilla. Mutta niin, että tapaa esim baarissa ja sopii tapaamisen vaikkapa seuraavalle pvälle tms. Ja siitä pikkuhiljaa alkaa syventämään. Hyvin pitäisi toimia. Näin toimisin ainakin itse - en ole mitenkään kiinnostunut yhden yön ystävyydestä, vaan mieluummin loppuelämäksi.

Kuvittelen, että kaikki kunnon ja kunnian miehet olisivat vain otettuja päästessään opettamaan / opettelemaan yhdessä seksuaalisuuden saloja. Ilman kiirettä.

M44

Vierailija
2/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei löytyisi?

Ei ehkä niin, että lähtee miehen mukaan baarista silloin voi olla vaikeaa edetä hitaasti ja toisen ehdoilla. Mutta niin, että tapaa esim baarissa ja sopii tapaamisen vaikkapa seuraavalle pvälle tms. Ja siitä pikkuhiljaa alkaa syventämään. Hyvin pitäisi toimia. Näin toimisin ainakin itse - en ole mitenkään kiinnostunut yhden yön ystävyydestä, vaan mieluummin loppuelämäksi.

Kuvittelen, että kaikki kunnon ja kunnian miehet olisivat vain otettuja päästessään opettamaan / opettelemaan yhdessä seksuaalisuuden saloja. Ilman kiirettä.

M44

Toivon, että tuollainen mies vielä löytyisi. Mielummin vanhempi mies. :)Olen estoton ja valmis kokeilemaan oikean kumppanin kanssa vaikka mitä. Sitä odetellessa.... :)

Kiitos tsempistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kikka. Antaa persettä niin neitsyys säilyy.

Valitettavasti housuista löytyi yli 20 senttinen jööti, joka ei mahtunut, kuin kakkseen. Ykköseen yrittäminen oli liian kivuliasta.

Vierailija
4/7 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kikka. Antaa persettä niin neitsyys säilyy.

Valitettavasti housuista löytyi yli 20 senttinen jööti, joka ei mahtunut, kuin kakkseen. Ykköseen yrittäminen oli liian kivuliasta.

Vierailija
5/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä teiniprovoja: "Valitettavasti housuista löytyi yli 20 senttinen jööti, joka ei mahtunut, kuin kakkseen."

Just joo :D

Vierailija
6/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä teiniprovoja: "Valitettavasti housuista löytyi yli 20 senttinen jööti, joka ei mahtunut, kuin kakkseen."

Just joo :D

Mitäs teiniprovoa siinä on? Olimme sen verran kiihottuneessa tilassa ja aikamme yritimme, mutta ei mies mahtunut sisääni, joten ehdotin anaaliseksiä ja nautin siitä täysin rinnoin! Mies nautti myös, mutta ei ilmeisesti hänelle riittänyt, kun ei ensimmäinen kertani mennyt niin kuin elokuvissa.

Ap

Vierailija
7/7 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ei kai kukaan kuvittele, että ensimmäinen kerta menisi kuin elokuvissa? Että kahden vieraan seksi olisi heti täydellistä?

Ainakin minun kokemus on, että siinä menee aikaa, että tuntee toisen, luottaa ja tietää mistä toinen tykkää ja mistä itse tykkää uuden ihmisen kanssa. Itse asiassa yllättävän paljon aikaa ja nam, paljon harjoitusta.

Ja kaikkea tuota on vaikea saada yhdessä illassa, sen takia olisi parempi säästää puuhailut pidempiaikaiseen tuttavuuteen.

Mutta jos veri vetää ja on pakko päästä, niin mikäs siinä :)

M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan