Avioseksiä
Aviomiehet (oman ja naisystävien kokemusten perusteella) tuntuvat ajattelevan ettei vaimoa tarvi mitenkään vietellä, päinvastoin! Jollei pesää tipu riittävä usein, (mihin miehellä on oikeus ilman mitään muuta ansiota kuin se että naimisiin on joskus menty,) on kaikki oikeus murjottaa, haukkua ja olla kaikin puolin ilkeä ja paskamainen joka asiassa ja varmistaa ettei hauskaa sitten ole missään muodossa. Ei puhettakaan että pihtaria voisi viedä ravintolaan tai tanssimaan tms.
Mutta mikä ero sellaisen miehen kanssa jonka kanssa ei ole suhteessa, he jaksavat yrittää, sietävät sitäkin jos "äiti on nyt vähän väsynyt"... Tosin silloin äitiä ei ehkä ihan niin usein väsytäkään, kun on niin kiva peuhata sellaisen miehen kanssa joka kunnioittaa ja arvostaa eikä pidä seksiä itsestäänselvyytenä vaan kahden tasaveroisen aikuisen kaipauksen täyttymyksenä.
Itse asiassa, miksi ihmeessä aviopuolisot edes harrastavat seksiä keskenään??? siitähän tulee molemmille vain paha mieli. Miehelle siksi, kun joutuu jyystämään samaa frigidiä lahnaa joka ei mitään lässytyksiä ansaitse eikä siltä ikinä saa tarpeeksi, ja naiselle siksi kun on pelkästään käteenvedon korvike.
tämä ei tietenkään päde kaikkiin mutta yllättävän usein näin on, täältäkin se näkyy kaikissa "vaimo pihtaa" aloituksissa.
Kommentit (7)
pihtarivaimon miestä joka olis valmis sellaiseen kokeiluun että unohtaisi hetkeksi vaimon olevan vain vaimo ja kohtelisi häntä niinkuin vaikka sitä sihteeriä jonka housuihin pääsemisestä aina haaveilee? edes viikon tai kahden ajan, ja tulisi tänne raportoimaan miten tilanne on muuttunut?
menee naimisiin varmaan siksi, että se kuuluu asiaan, jos haluaa lapsia. Sen jälkeen voi käydä sitten huorissa. Naiset taas haluaa leikkiä prinsessaa valkoisine pukuineen.
Ei se aurinko teidän akkojen jalkovälistä paista, minkä ap:lle tässä kertoilen.
Asia on niin, että jos aina esittää vaatimuksia seksin vastineeksi, esittää kohta vaatimuksia yksin tai jollekin muulle miehelle.
Mä jos yhden sellaisen naisen pistin kiertoon, joka ei osoittanut minkäänlaisia omia seksuaalisia tarpeita. Muista miehistä en tiedä, mutta minä en ole niin pillunkipeä, että alkaisin pitää naista kuin prinsessaa. Myönnän auliisti että se olisi romanttista. Minusta kuitenkin parisuhteeseen kuuluu tasapuolisuus ja vastavuoroisuus. Tai sellaisen suhteen minä haluan. Jossain muussa suhteessa toimii sitten ehkä toisenlainen systeemi. Minä kuitenkin lähden siitä, että rakkauteen kuuluu se että kummallakin on tarpeita, joita yhdessä tyydytetään.
taitaa mitään vaatimuksia seksin vastineeksi esittää, vai onko normaali kunnioitus ja arvostus jotain erityisvaateita?
Eikse ole itsestään selvää ettei ketään huvita paneskella jonkus murjottavan kusipään kanssa? Kyse ei ole mistään vaateista, yleensä se naisella ainakin kriittisesti vaikuttaa halukkuuten millaiset tunteet on sitä kyrvän omistajaa kohtaan ja inhottava käyttäytyminen vie halut kyllä ihan ilman että täytyis erikseen alkaa asiasta tehden pihtaamaan.
Ainakin ap on sitä mieltä ettei seksi ole mikään palvelus tai maksuväline mutta kun mies ei sitä ymmärrä...
-Voisi olla, ettei mies murjottaisi, jos olisi vähän seksiäkin suhteessa, joskus jopa naisen aloitteesta.
-Jos mies tuntisi parisuhteen, perheen ja kodin yhteiseksi asiaksi, häntä voisi kiinnostaa niiden kanssa työskentely. Yksi keino sitouttaa mies on seksi.
Minkä tahansa vaateen tai syytöksen te naiset esitätte, sen on käännettävissä teille taakaksi. Milloin opitte yhteiseen hiileen puhaltamisen ja sen, että Aurinko Ei Paista Teidän Pillustanne?
yhteen hiileen puhaltamista siinä on että harrastetaan miehen mieliksi seksiä vasten omaa tahtoa tai lopen väsyneenä kesken unien, ettei se vaan suutu?
Miesrukka se on sitäpaitsi se joka luulee auringon sieltä naisen alapäästä paistavan kun on jatkuvasti sinne pyrkimässä, mun mielestä se vois mieluummin vetää käteen, säästyttäs riidoiltakin.
utopistineenen ettei sitä ymmärä läheskään aina. jotain olen oppinut. väsyneenä ei tipu mitään tai sitten nukahtelee kesken. eli vaikka lupaa päivällä voi toinen mieli olla 2100 jälkeen. meillä hän on aina väsynyt 24 jälkeen eli silloin ei tipu vaikka ois 1h öitä nukkunut. eli jos yöt menee piloille anna nukkua päivällä jos mahdollista. myö muksut kun vie edemmäs niin auttaa ettei mene hermot 24/7. jos päivät eukko kotona se haluaa jotain piristystä esim ostaa uudet verhot / petivaatteita nämä auttaa hänelle ennakkovärinät ja sitten vihitään uudet kamppeet. samoin anna joskus ostaa hänen kledjuja joita hän itse pitää okna eli tuntee itsensä sexyksi... suklaa tai laku myös kiihottaa aistia on mulle itse sanonut. näin meillä joskus 4pna peräkkäin joskus menee 6pv jollon joutuu vähän muistutteleen