Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen raskaana ja nyt tulee pyyhkiessä veristä vuotoa? Keskenmenoko??

Vierailija
13.09.2009 |

Itkettää... Mihinkään ei satu eikä mitään valu mutta paperiin tulee pyyhkiessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 9 viikkoa,sama tilanne raskaus olikin tuulimuna.

Vierailija
2/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain tulee raskausaikana pientä tuhruvuotoa vaikka kaikki olisi kunnossa. Joillain se taas on merkki alkavasta keskenmenosta. Jos vuoto voimistuu siihen liittyy kipua vaikuttaa keskenmenolta. Itselläni tuli ekassa raskaudessa oranssinväristä tuhruvuotoa paperiin pyyhittäessä, kävin ultrassa ja todettiin tuulimuna. Kahdessa seuraavassa raskaudessa ei vuotoa ole ollut ja ne sujuivat normaalisti. Toivottavasti sinun tapauksessa vuoto on harmitonta, jos vuoto loppuu kokonaan niin tuskin hätää on, ultrassa voi oman mielenrauhan takia käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 15 veristä vuotoa, kaikki oli kunnossa. Viikolla 28-30 sama, ei mitään pielessä silloinkaan. Kohdunsuulta vaan jostain syystä vuosi. Ei siis välttämättä ole syytä huoleen.

Tuli mieleen, että oletko käynyt läkärissä hiljattain alatutkimuksessa? Sekin voi aiheuttaa vuotoa.

Vierailija
4/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kipuja, ja tuulimunaksi todettiin. Kolmantena päivänä tuli istukan alku ja vaaleat sitkeät kalvot pihalle.

Vierailija
5/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tullut kaikissa raskauksissa veristä vuotoa pyyhittäessä. Ekassa raskaudessa olin kauhuissani, kahdessa seuraavassa jo tottunut.Neuvossahan se selviää onko kaikki kunnossa..

Kolmen lapsen äiti

Vierailija
6/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla harmitonta tai alkava km. Tsemppiä!

Vierailija
7/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta keskenmenosta tai verenvuodosta, mutta pari näkökulmaa jotka tiedän:

Ekana että joskus saattaa tulla ns. valekuukautiset niihin aikoihin kuin sulla olis kierrossa normaalisti kuukautiset.

Ja toinen on että jos sulla on ollut lähiaikana sisätutkimus tai olet harrastanut seksiä niin kalvot saattaa olla vähän herkät ja vuotaa ihan siksi. Tässäkään tapauksessa ei ole hätää.

Vierailija
8/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja syynä klamydia. :-( Sain lääkkeet ja terve vauva syntyi.

Vierailija
9/9 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vkolla 8+6 kun paperiin tuli pyyhittäessä ruskeaa tuhrua mitä ennen menkkojenkin alkua tulee. Ajattelin ettei oo vaarallista. Seuraavana iltana sit alkoi vuotaan kun seula..menin päivystykseen ja lääkäri katsoi että vuoto tulee kohdun suulta. Aamulla ultraan ja kohtu oli tyhjä.

Spontaani keskenmeno siis vkolla 9+0 :(