Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko kukaan epäonnistunut karppauksessa ja jos, MIKSI?

Vierailija
12.09.2009 |

Itse olen ollut alalla viikon, olo on parantunut esim. niin, että ikiaikainen niskajumi on kadonnut, turvotus mahasta myös + enimmät ilmavaivat, paino pudonnut 53,5 -> 52 .. ja varmaan menee alle viidenkympin, kun vaan jatkan. Ruokavaliossa mielin määrin voita, kermaa, kananmunaa, sokerittomia maitotuotteita, lihaa, kalaa ja tietenkin kasviksia, marjoja ja hedelmiä rajoitetusti + kahvia ja punaviiniä kohtuudella. Ihan SIKA mahtava ruokavalio :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, karppitiedosta ei ollut eikä ole pulaa. Mitään rasvakammoa en potenut. Kyllä ne makroravinteet olivat mulla jatkuvasti tiedossa, laskuissa ja säädössä.

18

Vierailija
22/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaa kertaa raskaana ollessa ajattelin noudattaa vähähiilarista, jotta ei tulisi raskausdiabetesta eikä verensokeri heittelisi jolloin lapsikaan ei kasvaisi turhan isoksi (esikoinen 4200g). Ei tullut mitään. Jatkuvasti oli kuvottava olo ja oksentelin. Päättelin että raskauden aikana tartten sitä hiilaria kuitenkin, koskapa palattuani normaaliruokavalioon olen voinut taas ihan hyvin. Sokeria ja muita puhdistettuja hiilareita yritän välttää vieläkin, mutta hedelmiä, ruisleipää, hirssiä, quinoaa jne syön päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut alalla viikon, olo on parantunut esim. niin, että ikiaikainen niskajumi on kadonnut, turvotus mahasta myös + enimmät ilmavaivat, paino pudonnut 53,5 -> 52 .. ja varmaan menee alle viidenkympin, kun vaan jatkan. Ruokavaliossa mielin määrin voita, kermaa, kananmunaa, sokerittomia maitotuotteita, lihaa, kalaa ja tietenkin kasviksia, marjoja ja hedelmiä rajoitetusti + kahvia ja punaviiniä kohtuudella. Ihan SIKA mahtava ruokavalio :D

Vierailija
24/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä nimenomaan aamupala on nopeutunut. Jos vp paistan munia+pekonia, siinä tietty menee hetki. Työaamuina syön partajugurttia mehukeiton/marjojen kanssa. Kahvia en tarvitse enää kuin yhden kupillisen. Kuvittelen ainakin että selviydyn nopeammin kuin paahtoleipiä odotellessani entisessä elämässä :)

Vierailija
25/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lopahti kahella ekalla yrityksellä kun en jaksanut tehdä salaatteja enkä halunnut syödä pekonia ja niin rasvaista ruokaa. Söin myös vähän täysjyväruista, kauraa ja riisiä. No eihän se paino tippunut juuri yhtään, joten oli helppo lopettaa ja sanoa: ei se tehonnut.

Nyt olen ollut kohta vuoden vh-dietillä. Syön voita, kermaa, kananmunia, pekonia, kaikkia lihoja, kalaa ja toooosi paljon kasviksia. Pari ekaa viikkoa oli päänsärkyä ja ummetusta ja väsytti. Sitten meni ohi ja siitä lähtien olo on ollut loistava. Paino on tippunut 72 kilosta 60 kiloon ja olen nyt niin hoikka kuin haluan. Ja mulla kilot on lähtenyt just sieltä mistä pitääkin eli mahasta ja vyötäröltä, allit on hävinneet ja jalat hoikistuneet. Pepun olen saanut pitää ja tissit ei oo kadonnu minnekään: ennen 80b nyt 75c.

Olen päässyt kokonaan eroon makeanhimosta ja yleensäkin siitä jatkuvasta syömisestä ja ruuan ajattelusta. Syön tuhdin aamiaisen, yleensä salaatti- tai keittolounaan ja tuhdin päivällisen. Jos tiedän että menen myöhemmin nukkumaan syön vielä iltapalaksi turkkilaista jugurttia esim. marjojen kanssa tai leipäjuustoa tms.

Myös pms-oireet ovat hävinneet tyystin, kierto on säännöllistynyt ja runsas vuoto muuttunut niukaksi. Seksihalut ovat kasvaneet todella paljon. Eipä ole ihme, että mieskin on innoissaan dietistäni ja aloitti muutama viikko sitten itsekin...

Ja vielä iho on todella loistokunnossa, oikein hehkuu. Ilmavaivoja ei ole ollenkaan eikä päänsärkyjä, joita molempia ennen riitti. Kolesteroliarvot mittautin kuukausi sitten ja olivat aivan ihannetasolla kaikki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän