Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko kukaan epäonnistunut karppauksessa ja jos, MIKSI?

Vierailija
12.09.2009 |

Itse olen ollut alalla viikon, olo on parantunut esim. niin, että ikiaikainen niskajumi on kadonnut, turvotus mahasta myös + enimmät ilmavaivat, paino pudonnut 53,5 -> 52 .. ja varmaan menee alle viidenkympin, kun vaan jatkan. Ruokavaliossa mielin määrin voita, kermaa, kananmunaa, sokerittomia maitotuotteita, lihaa, kalaa ja tietenkin kasviksia, marjoja ja hedelmiä rajoitetusti + kahvia ja punaviiniä kohtuudella. Ihan SIKA mahtava ruokavalio :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä eri ruokaa itselle kuin muulle perheelle :(

harmi sinänsä, sopi mullekin tosi hyvin se ruokavalio!

Vierailija
2/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä onneksi mieskin karppaa (aloitimme samaan aikaan) ja ruoka sopii lapsellekin, joskin hän saa lisäksi pastaa, leipää jne. täysjyvää vapaasti. En minäkään kaksia ruokia tekisi, mutta homma menee niin, että se joka tekee, päättää mitä tehdään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen olikin peräpää haavoilla. Oli pakko palauttaa puuro lautasille. En tule toimeen ilman.

Vierailija
4/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että makeanhimo olisi helpottanut kun kaikki niin hehkuttavat, ei helpottanut vaan karkkia teki mieli joka helvatan päivä. 4kuukautta kestin ja lopetin, turvotus ja karpaten pudonneet 3kg tulivat takaisin, oli sitä nestettä mikä lähti.

Vierailija
5/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa ei tullut 8 päivää

sit normaaliin ja paska tuli heti ja pahaolo katosi

Vierailija
6/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvaa pitää syödä ja silloin ei ummeta ;)

Vierailija
9/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kuukaudet olin tosi tarkkana. Edes jouluna en syönyt mitään makeaa! Taisin olla suht tarkka vielä n. puoli vuotta. Paino putosi melkein 10 kiloa ja voin todella hienosti!!

Ainut mikä harmitti on että tosiaan ei voi oikein syödä samaa kuin perhe:(. Siis esim. joku perunamuusi tai makaronilaatikko ei ole niin GI-myönteistä:). Toki niitä voi jonkin verran syödä mutta itselle pitäisi sitten aina laittaa tosi isot määrät salaattia tms.

Eikä meidän lapset ainakaan syö mitään papuja tms. mitkä usein tähän karppaukseen kuuluvat. Yksi tytöistäni on Aspergerlapsi ja hänellä on tosi yliherkkä makuaisti eli ei syö paljon mitään outoja makuja. Tällaisissa tilanteissa oli hankalaa:(.

Niin, aamiaisen syöminen kesti älyttömän kauan!!! Piti syödä niin tosi paljon. Hyviä puolia tietty ettei heti ollut nälkä.

Kalliiksi tulee myös.

Nyt noudatan ruokavaliota taas kun tuntuu että vyötärö alkanut kiristää. Toivon että tästä tulisi nyt jonkinlainen elämän kestävä muutos:). Ajattelen vähän soveltaa käytäntöön.

Vierailija
10/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

munakas, johon sekaan loraus kermaa ja juustoraastetta. Tietenkin voissa paistettuna. Vähän salaattia seuraksi, nälkää lähtee pitkäksi aikaa. (Heikkilän keittokirjasta)

ap

Vierailija
11/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaajat syö aamupalaksi, iltapalaksi tai välipalalla? Onko mitään leivän korviketta?

Vierailija
13/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väli- ja iltapalat esim. juustoja, pähkinöitä, maustamatonta jugurttia tai rahkaa ja marjoja...muttei välipaloja aina edes tarvitse, kun vetää ruualla isoja pihvejä tms.

ap

Vierailija
14/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaajat syö aamupalaksi, iltapalaksi tai välipalalla? Onko mitään leivän korviketta?

Mä en ainakaan tarvi mitään välipaloja, kun karppaan. Ruoka täyttää pitkäksi aikaa. Vapauttaa muuten, kun ei tarvi olla koko ajan syömässä.

Vierailija
15/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko oikeastaan sanoa epäonnistumiseksi. En vaan enää jaksanut.

Söin kaikkien hyvien karppioppien mukaisesti ja tietoa asioista riitti. Mun oli kuitenkin vaikea löytää sellaista tasapainoa, jossa painoni aleni, ja kuitenkin olisi hyvä olo. Jos söin todella vähän hiilihydraatteja, paino putosi kyllä ihan hyvin, ainakin alkuun. Olokin oli tavallaan tosi energinen, mutta minua vaivasi jatkuva kuvotus, ruokahaluttomuus, päänsärky, ja AIVAN TAJUTON SOKERINHIMO! Siis himo oikeastaan leipään ja mihin tahansa hiilihydraattipitoiseen. Olo helpottui, kun lisäsi vähän hiilihydraattia ruokavalioon, mutta sitten ei se painokaan pudonnut minnekään.

En tiedä. Itse en saanut karppaamista koskaan automaattiseksi, helpoksi osaksi elämää, vaan se tuntui jatkuvalta säätämiseltä, lukemiselta ja laskemiselta. Tiedän, että toisinkin voi olla! Itse kuitenkin lopetin, kun tuli elämässä stressivaihe, jolloin en vaan jaksanut miettiä ruokiani lainkaan.

Vierailija
16/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla toi päänsärky kuuluu oleellisesti karppaamiseen. Varmasti rasvan vähyys ja juoman puute syynä, mutta tuntuu aina olevan osana karppiruokavaliota miulla. Kun hiilareita lisään niin vanne katoaa nupista. Miehelle ei sopinut lainkaan juuri tuon päänsäryn takia. Tuolloin teimme todella tunnontarkasti näitä korvikeruokia ja sarky oli paha. Itse olen vähähiilarisella ruokavaliolla kurjan vatsani takia, mutta en kyllä varmasti yllä edes hyväkarppaajaksi. Paino pysyy kurissa ja vatsa toimii:) Hiukan juilii päässä välillä, mutta kyllä se siitä:)

Vierailija
17/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin niin pahoin että luulin olevani raskaana. Jatkuvasti oli kova nälkä ja lisäksi mahavaivoja. Söin lopulta niin paljon proteiinia yrittäessäni lääkitä pahaa oloani että lihoin kaksi kiloa.

Vierailija
18/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinista ei ole energianlähteeksi, rasvaa pitää saada koneeseen. Ei ole YHTÄÄN nälkä.

ap

Vierailija
19/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetillisiä migreenikohtauksia, siksi

Vierailija
20/25 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palannut takas normi ruokaan. Nyt haaveilen taas uudesta aloituksesta. Sais vaan itseään niskasta kiinni.

Paino on pudonnut mukavasti ja olo ollut kaikin puolin normaalia parempi.Se mihin mulla tyssännyt on rintojen katoaminen. Rasva lähtenyt sieltäkin, ikävä kyllä. A/B kuppi muuttunut AA:ksi. normiruokavaloilla palaa tissitkin takas.

En ole oikein päässyt itseni kanssa sinuiksi, kumpi: laiha&lauta vai normi bmi:n (20)omaava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi