Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yritykseen vain 1 vko keskenmenosta?!

12.09.2009 |

Keskenmeno tapahtui 1 viikko sitten ja nyt tein ihan huvikseni ovulaatiotestin, kun oli sellainen "hyvän jännä fiilis". Testi näyttikin plussaa ja oma olo on tosi hyvä (eikä vuoda), mutta uskaltaisiko sitä ilman ehkäisyä..? Onko jollakin kokemusta voiko tärpätä ja vielä onnistuakin näin pian km:n jälkeen?

Kesken meni rv 10 ja tyhjeni ensin itsestään ja sitten vähän vauhditettiin lääkkeillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin lääkäri suositteli 1 normaalit kuukautiset km:n jälkeen, joka siis tapahtui rv 14+3. Itse ehkä tarvitsen pienen hetken tilanteen normalisoitumiseen ja varmuuden myös kropan toiminnan palautumisesta. Mielenkiinnolla kuulen, miten nopeasti muilla on palautunut kroppa ja kierto km:n jälkeen ja kuinka pian on sitten seuraava tärpännyt.

Vierailija
2/4 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ehtinyt edes kuukautiset alkaa keskenmenon jälkeen kun olin jo uudelleen raskaana ja terve poikalapsi sieltä sitten tuli. Lääkärit haluaa sen yhden kierron väliin että voivat laskea lasketunajan...Minä sain la:n sitten vasta ensimmäisessä ultrassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Raskauduin elokuussa, mutta tietämättäni meni kesken rv 4+0 (minulla oli pienet, kivuttomat paria pvää myöhässä olevat kuukautiset, joita luulin alkuraskauden pikkuvuodoksi). Syyskuun alkupuolella aloin epäillä, etten ole enää raskaana, ja testi vahvisti tuntemukseni: nega. Yksityisellä lääkäri totesi kohdun tyhjentyneen täysin. Itkin menetystä, mutten ehtinyt surea kuin pari pvää, kun jo aloin aavistella, ettei kohtuni ole sittenkään täysin tyhjä, vaan uusi asukas onkin alkanut tehdä sinne pesää. Ja näin oli, nyt viide viikko aluillaan. Toivon, että matkalainen pysyy nyt mukana ja kaksi lastani saavat ensi keväänä sisaruksen! Onnea sinullekin km:n jälkeiseen raskautumiseen!

Vierailija
4/4 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans lääkäri sanoi et pitäis oottaa ne yhdet menkat, mut ei maltettu oottaa. Raskauduin heti ja terve poika sieltä sitten syntyi.