Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miten usein käyt kampaajalla ja hierojalla?

Vierailija
12.09.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierojalla ehkä kerran vuodessa, tartteis useammin käydä varmasti!

Vierailija
2/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen n. 2-3 kk välein. Hierojalla en ole ikinä käynytkään. Pitäis. Ehkä seuraavassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden kuukauden välein kampaajalla. Hierojalla muutaman kerran vuodessa. Meillä töissä käy hieroja kerran kuussa, niin siksi ei tule montaa kertaa sen lisäksi käytyä. Tosin tuo työpaikan kustantama hieroja hieroo vain yläselän ja niskan seudun.

Vierailija
4/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalle 2 viikon päähän. Sitä ennen en muista minä vuonna olen käynyt :-D Hierojaa kaipailis kyllä kans, mutta yhtä harvoin tulee sielläkin käytyä.

Vierailija
5/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa olisi, muttei aikaa.

Vierailija
6/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän teidän päät oikein mahtaa näyttää?

Täytyy sanoa, että ainakaan perussuomalaisille hennoille ja mitättömän värisille haituville ei ole eduksi jättää kampaajakäynnit väliin. Itseni ainakin on ihan pakko käydä vähintään 3 kk välein, muuten alan näyttää homssuiselta!

Vierailija
7/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän teidän päät oikein mahtaa näyttää?

Täytyy sanoa, että ainakaan perussuomalaisille hennoille ja mitättömän värisille haituville ei ole eduksi jättää kampaajakäynnit väliin. Itseni ainakin on ihan pakko käydä vähintään 3 kk välein, muuten alan näyttää homssuiselta!

Mulla ei ole mitätön eikä hento hius, mutta kävisin useammin. Mutta minkäs teet; ei aikaa eikä rahaa. Hyvä jos vaikapa sulla on, nykyisillä hinnoilla ryhdyn itse hommiin.

Vierailija
8/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalla muutaman kuukauden välein, samoin hierojalla säännöllisesti, mutta ei vaan ole rahaa. Nuo on sellaisia mistä on ollut pakko luopua :(

Vierailija
9/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mun teinitytöt leikkaa. Tulee mieluinen toisin kuin kampaajalla käydessä. - 2

Vierailija
10/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies leikkaa hiukseni ja hierontaa vaativia vaivoja ei ole.

Vierailija
11/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän teidän päät oikein mahtaa näyttää? Täytyy sanoa, että ainakaan perussuomalaisille hennoille ja mitättömän värisille haituville ei ole eduksi jättää kampaajakäynnit väliin. Itseni ainakin on ihan pakko käydä vähintään 3 kk välein, muuten alan näyttää homssuiselta!

Minulla on peppuun astihiukset joissa suorat latvat. Mies osaa hyvin tasoittaa latvoja enkä näytä koskaan homssuiselta. En värjää hiuksiani koska olen kauniimpi luomuna.

Vierailija
12/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 2-3kk välein. Kuukausi sitten kävin kaksi kertaa hierojalla viikon välein. Elämäni ensimmäiset hieronnat ja ikää jo 36. Hierojaan pitäisi kyllä löytää aikaa ja rahaa vähintään kaksi kertaa kuussa. Niin jumissa ovat niskat.

Vierailija
13/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa eikä rahaa

t. kahden pienen lapsen opiskelija-yh

Vierailija
14/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla 2-4 viikon välein.

Ensi viikolla taas molemmat.

Vierailija
15/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavalla hieroja. Kampaajalla käyn yleensä 5 viikon välein, nyt tulee enemmän kun kampaaja on kaukomailla. Hierojalla ajattelin käydä nyt joka viikko, hartiat taas niin jumissa. Ehkä n. 10 kertaa auttais

Vierailija
16/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hierojalla en ole käynyt koskaan, kampaajalla käyn kaksi kertaa vuodessa, 14 euroa kerta.

Vierailija
17/21 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 vkon välein, ihan perussettiä eli vähän raitaa ja leikkaus/ siistiminen. Samalla muotoillaan ja värjätään kulmat.

Ainakaan oma kuontaloni ei pysy mmuutoin siistinä ja mallissaan, vaatii todella nuo käynnit. Ja nautintohan se on:)

Hierojalla olen käynyt joskus viime vuonna, pitäisikin varata aika.

Vierailija
18/21 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla en koskaan. Ei mulla vaan ole varaa sellaiseen.

Vierailija
19/21 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla 3-5x /vuosi

Vierailija
20/21 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojalla en ehdi asiakkailtani käymään, kun olen itse hieroja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän