Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järjestänkö tarhakaveri-synttärit arki-iltana/viikonloppuna?

Vierailija
18.08.2009 |

tarkoitus olisi siis,että mahd. moni pääsisi syntymäpäiville..

te työssäkäyvät immeiset,joiden lapset tarhassa---kumpi olisi teille parempi,jotta lapsenne pääsisi;

arki-ilta n. klo 17.30-19?

viikonloppu iltapäivä?

itse kallistuisin arki-iltaan,että viikonloppu on rauhoitettu,mutta...jaksaako muut arkena/tietty ne harrastukset...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina klo 16. Minusta se on hyvä aika.

Toisaalta eipä sillä ole merkitystä, minä päivänä ne ovat. Mielelään ei kuitenkaan perjantaina tai lauantaina.

Vierailija
2/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on harvoin harrastuksia ja vanhemmat pääsevät rauhassa vaikka kauppaan ennen viikonloppua kun tuovat lapset teille "hoitoon"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4v olisi ainankin tosi sippi, tai tsemppaisi teillä ja olisi aivan hyperväsynyt kotiin päästessä, sillä sehän tarkottaisi 12 tuntista hulabaloota koko päivän.

Minä tulisin viikonloppuna, ihan sama mikä päivä. Yleensä käyn kaupassa muutenkin launtaina:)

Vierailija
4/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vähän vanhemmille kouluikäisille lapsille arki-iltakin ihan hyvä, jopa parempi, kun osaavat jo vaikka itse sinne synttäreille mennä

Vierailija
5/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin mieluiten sunnuntaina iltapäivällä. Silloin mukaan ehtivät nekin, jotka ovat olleet jossain mökillä tai mummolassa - sieltä useimmat palaavat sunnuntaina kotiin iltapäivästä.

Arki-iltaisin lapsi ja äiti ovat tuohon aikaan jo aika väsyneitä...

Vierailija
6/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei arki-ilta - ei ainakaan perjantai.

Vierailija
7/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma-to, ei pe, monet voi lähteä mökille syksyllä viikonloppuna.

Vierailija
8/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahtena viime vuonna arki-iltoina ja nyt käytännön ja lopulta ehkä järjen äänen kehottaessa sunnuntaina klo 16 alkaen ja oi, että oli niin paljon helpompaa viikonloppuna. Tai sitten lapsilla on jo sen verran ikää, että olivat rauhallisempia tai synttärit oli paremmin suunnitellut ja tekemistä oli tarpeeksi...

Mutta tämän viimeisimmän kokemuksen perusteella suosittelen ehdottomasti sunnuntai-iltapäivää.

Monella 4-6 vuotiaalla on jo harrastuksia, joita ei välttämättä voi edes jättää väliin juhlien takia tai vanhemmat eivät välttämättä pääse tuomaan juhliin (jos kotona on muitakin lapsia, eikä esim. autoa).

Vierailija
9/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhaikäisellä tunnin kutsut riittää.

Vierailija
10/10 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhaikäisellä tunnin kutsut riittää.

mitä sitä tunnissa ehtii??