Koska niistä rokotuksista oikein tiedotetaan?
Koska ne tulee, kuka niitä ekana saa, ja ennen kaikkea mistä?
Kommentit (26)
näin aikasin, yleensähän on vasta syyskuun lopulla, ja eikös ensin tarttis teitaa minkälainen kausiflunssa tulossa et olis toimiva rokote
minnulla itselläni knas immuunipuutos, koska syön hyljinnänestolääkkeitä
mutta ei ole viel kukaan puhunut mistään rokotteista
ja itse mietin just tota et sikainf rokotetta ei ole testattu on iahn uusi ,eli saakpos sitä rokotteesta pahemmat vaivat kuin itse taudista,
nää on todellakin vaikeita asioita
ja sit pitäs veilä lastenkin puolesta päättää molemmilla on astma ja useita allergioita
on tää vaikeeta
näin aikasin, yleensähän on vasta syyskuun lopulla, ja eikös ensin tarttis teitaa minkälainen kausiflunssa tulossa et olis toimiva rokote
minnulla itselläni knas immuunipuutos, koska syön hyljinnänestolääkkeitä
mutta ei ole viel kukaan puhunut mistään rokotteista
ja itse mietin just tota et sikainf rokotetta ei ole testattu on iahn uusi ,eli saakpos sitä rokotteesta pahemmat vaivat kuin itse taudista,
nää on todellakin vaikeita asioita
ja sit pitäs veilä lastenkin puolesta päättää molemmilla on astma ja useita allergioita
on tää vaikeeta
noista rokotteista ja itse skeptisenä ihmisenä vakuutuin todella rokotteiden hyödyistä enemmän. On täysin puppua se, että ihminen, joka kuuluu riskiryhmään (oli nyt mikä tahansa sairaus) ei hyötyisi rokotuksista enemmän kuin että jää ilman.
Etsivät ja soittelivat silloin elokuun alussa siellä lastenkln:lla tuon influenssarokotteen perään ja sitä löytyikin heillä. Mun on vaikeaa sanoa, milloin NOIN yleensä rokotus on saatavilla, koska emme ole tarvinneet asian kanssa pähkäillä aikaisemmin...
Täytyy myös muistaa, että paljon tapahtuu asioita niin, ettei niistä yleisesti ihmisille tiedoteta. Nytkään kukaan ei ole missään kirjoittanut, että esim. valtion YLIN johto saa ensimmäisten joukossa tuon sikainfluenssa piikin. Niinhän se on aina ollut.
nro 16, joka lähtee nyt nukkumaan:)
täytyy varmaan luottaa lääkäreihin,
kysyn kun menen ens viikolla siel käymään
joo tietty tärkeimmät päättävät elimet on rokotettava, olis ikävää jos kaikki olisivat poissa pelistä samaan aikaan
kuun puolenvälin tienoilla ainakin meillä.
Läheiseni kuuluu tähän ykkösriskiryhmään, joka rokotetaan aivan ensimmäisenä.
Muut riskiryhmäläiset vasta niiden jälkeen.
Veikkaus on että ei vielä. Ja sille, joka ei ota rokotetta, vaikka ilmaiseksi tarjottais, niin on kuule ihan oma valintasi. Meille se on todella tärkeä ja immunologi osasi perustella asian niin hyvin, ettei jäänyt epäselvää, miksi en olisi lapsellemme sitä ottanut. Ja nyt puhun ihan tästä yleisestä kausi-influenssa rokotteesta.
16