Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska niistä rokotuksista oikein tiedotetaan?

Vierailija
11.09.2009 |

Koska ne tulee, kuka niitä ekana saa, ja ennen kaikkea mistä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sulle oli 16.

Saakohan sitä kausi-influenssarokotetta jo tavikset jostain?

Veikkaus on että ei vielä. Ja sille, joka ei ota rokotetta, vaikka ilmaiseksi tarjottais, niin on kuule ihan oma valintasi. Meille se on todella tärkeä ja immunologi osasi perustella asian niin hyvin, ettei jäänyt epäselvää, miksi en olisi lapsellemme sitä ottanut. Ja nyt puhun ihan tästä yleisestä kausi-influenssa rokotteesta.

16

Vierailija
22/26 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin aikasin, yleensähän on vasta syyskuun lopulla, ja eikös ensin tarttis teitaa minkälainen kausiflunssa tulossa et olis toimiva rokote

minnulla itselläni knas immuunipuutos, koska syön hyljinnänestolääkkeitä

mutta ei ole viel kukaan puhunut mistään rokotteista

ja itse mietin just tota et sikainf rokotetta ei ole testattu on iahn uusi ,eli saakpos sitä rokotteesta pahemmat vaivat kuin itse taudista,

nää on todellakin vaikeita asioita

ja sit pitäs veilä lastenkin puolesta päättää molemmilla on astma ja useita allergioita

on tää vaikeeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin aikasin, yleensähän on vasta syyskuun lopulla, ja eikös ensin tarttis teitaa minkälainen kausiflunssa tulossa et olis toimiva rokote

minnulla itselläni knas immuunipuutos, koska syön hyljinnänestolääkkeitä

mutta ei ole viel kukaan puhunut mistään rokotteista

ja itse mietin just tota et sikainf rokotetta ei ole testattu on iahn uusi ,eli saakpos sitä rokotteesta pahemmat vaivat kuin itse taudista,

nää on todellakin vaikeita asioita

ja sit pitäs veilä lastenkin puolesta päättää molemmilla on astma ja useita allergioita

on tää vaikeeta

noista rokotteista ja itse skeptisenä ihmisenä vakuutuin todella rokotteiden hyödyistä enemmän. On täysin puppua se, että ihminen, joka kuuluu riskiryhmään (oli nyt mikä tahansa sairaus) ei hyötyisi rokotuksista enemmän kuin että jää ilman.

Etsivät ja soittelivat silloin elokuun alussa siellä lastenkln:lla tuon influenssarokotteen perään ja sitä löytyikin heillä. Mun on vaikeaa sanoa, milloin NOIN yleensä rokotus on saatavilla, koska emme ole tarvinneet asian kanssa pähkäillä aikaisemmin...

Täytyy myös muistaa, että paljon tapahtuu asioita niin, ettei niistä yleisesti ihmisille tiedoteta. Nytkään kukaan ei ole missään kirjoittanut, että esim. valtion YLIN johto saa ensimmäisten joukossa tuon sikainfluenssa piikin. Niinhän se on aina ollut.

nro 16, joka lähtee nyt nukkumaan:)

Vierailija
24/26 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy varmaan luottaa lääkäreihin,

kysyn kun menen ens viikolla siel käymään

joo tietty tärkeimmät päättävät elimet on rokotettava, olis ikävää jos kaikki olisivat poissa pelistä samaan aikaan

Vierailija
25/26 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuun puolenvälin tienoilla ainakin meillä.

Vierailija
26/26 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni kuuluu tähän ykkösriskiryhmään, joka rokotetaan aivan ensimmäisenä.

Muut riskiryhmäläiset vasta niiden jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän