Mitä mausteita kotona tehtäviin paistettuihin muniin, muu kuin suola? Vai tarvitseeko mitään?
Kommentit (21)
Valkopippuri tai mustapippuri maun mukaan. Itsellä on toisinaan tapana myös mietoa chiliä ropsauttaa.
Pariisilainen tuttuni neuvoi käyttämään tryffelisuolaa joka korostaa ihanasti paistettujen (luomu)kananmunien makua. Sitä ei vaan taida löytyä ihan joka marketista, luulen?
Kananuudelipakkauksen maustepussi sopii hyvin kananmunien päälle. Tosin ei kannata kaataa koko pussillista.
Valkopippuri, persilja tai ruohosipuli
Laitan vain suolaa. Jotkut yrtit kyllä saattaisi olla hyviä. En tosin tiedä mitkä
Savupaprika, chili, valkosipulijauhe, sipulijauhe. Makuasioita, se oma maistuvin selviää kokeilemalla maustehyllyssään olevilla mausteilla. Kenenkään suosituksesta en lähtisi ostamaan uusia mausteita, jos niitä ei muussa ruuanlaitossa käytä.
Mä puolitan aina mukaan kirsikkatomaatteja,mausteiksi herbamarea ja mustapippuria.
Vierailija kirjoitti:
Pariisilainen tuttuni neuvoi käyttämään tryffelisuolaa joka korostaa ihanasti paistettujen (luomu)kananmunien makua. Sitä ei vaan taida löytyä ihan joka marketista, luulen?
Suomesta kun nyt ei löydy edes kunnon kananmunia.
Jotkut luomut on vähän parempia mutta saisi olla kunnolla ruokittuja että tulisi maukas keltuainen.
Pelkkää suolaa, joskus vaihteeksi aromisuolaa.
chili,kalakastike.
thaikkumunakas .
Mustapippuria jauhettuna. Rouhe sopii salaattiin, kokonaiset keittoihin.
Rouhittua mustapippuria hieman, ja joskus savustettua paprikajauhetta.
Suola, mustapippuri ja persilja. Joskus myös aavistus kuivattua basilikaa tai muutama tuore lehti, jos sattuu olemaan.
Ei muuta.