Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lestadiolaisuudessa ja Koivuniemi kultissa jotain samaa?

Vierailija
11.09.2009 |

Ainakin ehdottomuus tietyissä asioissa ja se, ettei asioista suostuta keskustelemaan kunnolla. Lisäksi vaatimukset naisia kohtaan ovat kohtuuttomat. Ulkopuolelta ohjataan, kuten ehkäisykielto on nimetty synniksi -> ei pääse taivaaseen jos tekee tuollaista "syntiä".

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppivan että on aivan hyväksyttävää harrastaa seksiä nuorena ja monien kanssa. Enkä todellakaan sitä että abortti on oikein. En myöskään halua heidän menevän mukaan ikäistensä alkoholin käyttöön.

niin tulet kasvattaaneeksi bb-talon pano-Minnan, joka on ilmiselvästi lestadiolaisesta perheestä.

Vierailija
22/31 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne on yleensä ne "lessunuoret" niitä pahimpia...

en tiedä mikä on tilanne tänään. Virittelin kaveruutta lestadiolaisen luokkatoverin kanssa mutta ne seksijutut pelotti. Kävin heillä kerran ja hän rupesi avautumaan ja se oli viimeinen kerta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleistetään

Vierailija
24/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne on yleensä ne "lessunuoret" niitä pahimpia...

en tiedä mikä on tilanne tänään. Virittelin kaveruutta lestadiolaisen luokkatoverin kanssa mutta ne seksijutut pelotti. Kävin heillä kerran ja hän rupesi avautumaan ja se oli viimeinen kerta...

Vierailija
25/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhmistä yhtä lailla... itse en ole lessu mutta sukulaisia on ja täytyy sanoa että ne nuoret on erittäin fiksua porukkaa....

Vierailija
26/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää on jo oikeesti syrjintää!

Kyllä luulis että täällä suomessa kaikki saa ajatella mitä haluaa, mutta heti kun niin tekee, on aivopesty!

Mä tasan käytän ehkäisyä jos siltä tuntuu, mua ei kukaan tähän ole pakottanut! Siis naurettavaa, miten teidän näkö on putkinäköä, ja vain teidän tapa elää on oikeeta! Mihinköhän teidän miehenne on teidät aivopessy, tai lapset! Eihän ne lapset tee mitään pahaa, ne on vaan niitä lessulapsia! huh huh!

vl-äiti

Vierailija
27/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä että vain lestadiolaiset arvostavat lapsiaan! Muille se tuntuu tämän palstan mukaan olevan vain "synnyttämistä, synnyttämistä synnyttämistä" ja lapsitsta vain "taakkaa" ja vanhemmuus on näköjään kauheata kun synnyttämiseen muut aivopestään!

Se tuntuu nykyajan arvomaailman mukaan olevan mahdotonta että äiti ja isä rakastavat lapsiaan, vaikka niitä olisi enemmän kuin 2!

Vierailija
28/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lestadiolaisen kanssa naimisissa ja täysin vapaa valitsemaan, montako lasta haluan. Meillä on nyt kolme ja neljännen haluaisin. Sitten en ole varma, jaksanko, mutta sen mukaan siis lapsiluku päätetään, ei siksi että olisi "pakko"!

Vierailija
29/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 12 lasta ja voin kuvitella että olen aina ollut kummjainen synnärillä, vaikka emme lestadiolaisia olekaan...

Tosin minulle ei kukaan koskaan ole sanonut että lopeta jo tuo synnyttäminen?!:O Johtuuko tuo sitten mistä? Tuskin niissä papereissa siellä sairaalassa lukee että lestadiolainen tai ei lestadiolainen, vai lukeeko?:O

Vierailija
30/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole myöskään siihen millään painostettu. Aika erikoista, että sinä voit tietää asian paremmin kuin minä!

olisi kristinuskon mukaista PAKOTTAA nainen synnyttämään terveytensäkin uhalla

Vierailija
31/31 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jokaisen oma asia miten haluaa elää ja uskoa. Miksi täällä av:llä pitää koko ajan olla joku lestadiolais keskustelu menossa. On kuitenkin aika hankala kenenkään ei lestadiolaisen oikeasti tietää,mitä se elämä lestadiolaisena on,niin miksi pitää jatkaa tätä jauhantaa. Suomessa on uskonnonvapaus ja jokaisella oikeus elää niinkuin tahtoo. Joten antakaa jo olla!!!!